סתם בתור הודעה ראשונה בפורום...
פשוט אשפוך את כל ההעדפות שלי
באופן כללי אני מעדיף בירות בהירות, עם דגש ברור לבלגיות, אך יש יוצאי דופן. הנה כמה העדפות: חבית: * לף בלונד * הוגרדן * ברבר בלונד * ברבר חורף * קריק (מותססת עם דובדבנים) מבקבוק: * chimay blue-label * טימרמנ'ס לסוגיה: למביקס בלאנש, peach, ולייבל נוסף מחיטה שאיני זוכר את שמו * בלאנש דה-בריסל (מצאתי רק בבית הבירה בחיפה, לצערי) * לף בלונד * ברבר חורף (יש להתרחק מהברבר הבהירה כמו מאש!) * קורונה * מילר יש בטח עוד, שלא עולות לי לראש בדיוק כרגע. אז, אה, היי.
פשוט אשפוך את כל ההעדפות שלי