סקר!!!

Holograph

New member
סתם בתור הודעה ראשונה בפורום...

פשוט אשפוך את כל ההעדפות שלי
באופן כללי אני מעדיף בירות בהירות, עם דגש ברור לבלגיות, אך יש יוצאי דופן. הנה כמה העדפות: חבית: * לף בלונד * הוגרדן * ברבר בלונד * ברבר חורף * קריק (מותססת עם דובדבנים) מבקבוק: * chimay blue-label * טימרמנ'ס לסוגיה: למביקס בלאנש, peach, ולייבל נוסף מחיטה שאיני זוכר את שמו * בלאנש דה-בריסל (מצאתי רק בבית הבירה בחיפה, לצערי) * לף בלונד * ברבר חורף (יש להתרחק מהברבר הבהירה כמו מאש!) * קורונה * מילר יש בטח עוד, שלא עולות לי לראש בדיוק כרגע. אז, אה, היי.
 
למעלה