סקר!!!!!

LIRONSH100

New member
סקר!!!!!

טוב אז זה משהו שמאוד חשוב לנו... בגלל שעוד 4 שבועות הולך להיות מהפכה בפינה ( כמה פעמים אני יכולה להגיד למה?) אז בנות- תגידו- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? כי יש לנו איזה רעיון למה לעשות בזמן שאני לא יוכל לעבוד על זה... (זה רק כמה חודשים.. לא הרבה..) וזה באמת חשוב.. אז בנות תענו על זה- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? אתן מכורות לפינה? ואם יש לכן רעיון למה לעשות בזמן שאני אהיה בצבא ולא יוכל לעבוד על זה אתן מוזמנות להציע (וכן אתן מוזמנות להציע גם את עצמכן כמחליפות שלי... ותאמינו לי אתן מסוגלות גם אני בהתחלה חשבתי- מה לי ולזה אני הורסת בדיחות כפיתית... (אז מסתבר שבלכתוב אותם אני טובה- לספר- אני פשוט הורסת..) טוב אז תענו על זה- וזה באמת חשוב- הפינה ההזוויה- להמשיך או לא? והאם אתן מכורות לפינה? LOVE L.B.J ו N.S
 

m o r 1 0 2

New member
../images/Emo45.gifאני מכורה לפינה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif

ואני הכי בעד שבעולם
נהנית לקרוא,מצחיק,קורע
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifלהמשיך!

גם כי זה נחמד ואתן נהנות
אבל כל קטע ארוך מידי לדעתי אני אוהבת קצר וקולע..כאילו..על כל תמונה איזה 2 משפטים או 3.. זה יותר נחמד לדעתי :)
 

LIRONSH100

New member
גלי.. ומורי!

גלי- אין סיכוי שנצליח רק 2 -3 משפטים... אני ונוגה החלטנו שאנחנו כותבות- 8 משפטים לכל אחת... כי מה לעשות זה סיפור שכזה.. אז 16 משפטים... זה הכי קצר שאנחנו יכולות.. (לרוב.. אם אפשר יותר קצר- אנחנו נעשה..) חוץ מזה- אני ונוגה מעכשיו הפכנו את זה ל-סיפור בהמשכים... כי כמו ששמת לב בטח- יש בדיחות שכדי להבין או אותן- צריך לקרוא מהפינה הראשונה... (למשל -ריב הבגדים של דייב וריצ'י...) מורי- קודם כל-את יודעת אם הפינה תמשיך- את יודעת כבר מה זה אומר.. מי תהיה העורכת החדשה של הפינה... האמת בסוף השבוע הזה אני ונוגה הספקנו לכתוב יותר מ10 תמונות- ועוד היה לנו זמן לדיבורים וכאלה.. אז אני חושבת על אולי הכתיבה תתבצע בסופי שבוע שאני אהיה בבית- ונחרוש על התמונות... טוב עד אז אני צריכה לדבר על זה עם נוגה.. וצריך לראות מה יקרה אז... ואביה- לירון- ענבל (את חושבת שתתחמקי מזה? לא!)- שני- ירדן- הדס- לינוי-שלי: תגיבו- תענו לסקר... ואז ניראה לפי התוצאות...
 
למעלה