LIRONSH100
New member
סקר!!!!!
טוב אז זה משהו שמאוד חשוב לנו... בגלל שעוד 4 שבועות הולך להיות מהפכה בפינה ( כמה פעמים אני יכולה להגיד למה?) אז בנות- תגידו- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? כי יש לנו איזה רעיון למה לעשות בזמן שאני לא יוכל לעבוד על זה... (זה רק כמה חודשים.. לא הרבה..) וזה באמת חשוב.. אז בנות תענו על זה- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? אתן מכורות לפינה? ואם יש לכן רעיון למה לעשות בזמן שאני אהיה בצבא ולא יוכל לעבוד על זה אתן מוזמנות להציע (וכן אתן מוזמנות להציע גם את עצמכן כמחליפות שלי... ותאמינו לי אתן מסוגלות גם אני בהתחלה חשבתי- מה לי ולזה אני הורסת בדיחות כפיתית... (אז מסתבר שבלכתוב אותם אני טובה- לספר- אני פשוט הורסת..) טוב אז תענו על זה- וזה באמת חשוב- הפינה ההזוויה- להמשיך או לא? והאם אתן מכורות לפינה? LOVE L.B.J ו N.S
טוב אז זה משהו שמאוד חשוב לנו... בגלל שעוד 4 שבועות הולך להיות מהפכה בפינה ( כמה פעמים אני יכולה להגיד למה?) אז בנות- תגידו- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? כי יש לנו איזה רעיון למה לעשות בזמן שאני לא יוכל לעבוד על זה... (זה רק כמה חודשים.. לא הרבה..) וזה באמת חשוב.. אז בנות תענו על זה- אתן באמת רוצות שהפינה תמשיך? אתן מכורות לפינה? ואם יש לכן רעיון למה לעשות בזמן שאני אהיה בצבא ולא יוכל לעבוד על זה אתן מוזמנות להציע (וכן אתן מוזמנות להציע גם את עצמכן כמחליפות שלי... ותאמינו לי אתן מסוגלות גם אני בהתחלה חשבתי- מה לי ולזה אני הורסת בדיחות כפיתית... (אז מסתבר שבלכתוב אותם אני טובה- לספר- אני פשוט הורסת..) טוב אז תענו על זה- וזה באמת חשוב- הפינה ההזוויה- להמשיך או לא? והאם אתן מכורות לפינה? LOVE L.B.J ו N.S