עונה..
בוא נתחיל עם מה אני לא עושה?! סתם, אני עושה כל דבר אפשרי: צוחקת,מתווכחת,שרה,עושה שטויות והרבה,מטיילת,מציירת,סתם יושבת בבית קפה עם חברים,אוהבת אוהבת ואוהבת בעיקר את ונילה,מתגעגעת,כואב,קוראת ספרים,נהנת מכל שנייה בלימודי המשפטים,מחפשת עבודה כמו כולם,לא נחה לשנייה,פצצת אנרגיה צהובה,מרכלת בפלאפון,צורחת על ההורים,צורחת על אחיינים שלי,אוכלת בעיקר ממתקים,מלקקת גלידות,מנשקת,מחבקת,רוכבת על רולר בליידס,מוקפת בחברים,עוזרת,תורמת,סולחת,לוקחת יוזמה,מנסה כל דבר עם אתגר (בעיקר,ספורט אתגרי),באנג'י ,סנפליינג,טיולי שטח,צוללת,כועסת,רוגזת,מתעלמת,אדישה,חריפה,נכנסת באנשים כשהם מדברים לא לעניין...צוחקת,צוחקת,צוחקת!