סקר גינסים!!

GAL 20

New member
סקר גינסים!!

דרגו את החברות הבאות>למי יש את הגינסים הכ י שוים פאיוטה, סאקס ,דיזל, לי קופר ,קרוקר, פוקס..
 
לי קופר../images/Emo70.gif בארורר../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif../images/Emo106.gif

יש לי הרבה של לי קופר
ושל קרוקר רק 2... גם קרוקר טוב
אבל אני מעדיפה יותר את לי קופר
 

swirrrly

New member
נכון... הרי בדרך כלל ../images/Emo118.gif

אנחנו מדברים על פילוסופיה קדם סוקראטית. אז, מה דעתכם על פארמנידס הזה?
 

edensh2

New member
דרגו את החברות הבאות>למי יש את הגינ

דרגו את החברות הבאות>למי יש את הגינסים הכ י שוים פאיוטה, סאקס ,דיזל, לי קופר ,קרוקר, פוקס.. דיזל לי קופר פוקס סאקס
 

edensh2

New member
טעיתי!

דיזל קרוקר לי קופר פוקס סאקס - לא מכיר פאיוטה - לא מכיר
 
../images/Emo85.gif../images/Emo113.gifתשובות...../images/Emo27.gif../images/Emo26.gif

דיזל-לא.... קרוקר-בסדר.. לי קופר-
פוקס-חרא
סאקס - לא מכירה פאיוטה - לא מכירה אז..... קרוקר
 

MAGAV24

New member
הגינסים של פרינס הכי שוום

אני קונה רק גינסים של פרינס וגם חברה שלי הם שוום חבלז והמחיר לא יקר הגיזרה יושבת פצצה נסו שווה דיזל גם שווה ולי קופר גם שווה סקס סתם לא מענין וקרוקר נדוש
 
למעלה