סקר אנא ענו לי

סקר אנא ענו לי

מה ההתלבטות בליצור קשר חדש לפגוש חבר/ה חדשים לאחר ההתאלמנות האם הילדים הם השיקול להשאר לבד?
 

DL05785

New member
תשובה לסקר אנא ענו לי

שבת שלום נסיכה! מקווה ששלומך טוב, במזג האויר המעולה והפריחות המשגעות שמסביב "חייבים" להרגיש טוב. תהיתי מדוע את מתענינת בנושא ההתלאמנות, למרות היותך רווקה. ולשאלתך, להלן ההתיחסותי: אובדן בן זוג אהוב, ביחוד כשקורה בהפתעה, מטלטל את הנשמה ואת החיים באופן כה דרסטי, שהנטיה הראשונה אצל רבים מהמגיעים למצב זה היא להתכחש. יודעים בהגיון שבן הזוג לא יחזור, אך הנפש מסרבת לקבל זאת. לוקח זמן רב (ולכל אחד זמן אחר) להפנים את הידיעה שזהו- את/אתה אלמנים. בשנים הראשונות נלחמתי בשכחה והייתי עסוקה בלזכור כל פרט, ריח, תחושה שהיתה לי מבעלי ז"ל. חייתי בתחושה שאם אשכח פרטים הוא כאילו יעלם, ולא רציתי זאת. אני מניחה שזו אחת הסיבות בחוסר הרצון לקשר חדש, בנוסף כמובן הילדים, והרצון להעניק את כולך להם, כי את עכשיו בעצם מחליפה גם את האב, וצריכה להתמודד עם הכל לבד. עכשיו, חמש שנים אחרי, כבר התרגלתי ללבד והסיבות הן אחרות. שבת שלום,
 
../images/Emo24.gif הפיתוי שאעדיף להשאר לבד

זה מה שמפחיד אותי ,והאלמנות מוכרת לי מאמא ודודה שלי וחשבתי שאני יכולה לתרום במשהו להעלות את מצב הרוח האמת מקווה למצוא אלמן עם ילדים לבנות בית יחד וככה להקים את הבית מחדש ועם ילדים , זה יהיה בית חי ותוסס
 

DL05785

New member
מה מפחיד

הי הצצתי לפורום וראיתי את תשובתך. למה את מפחדת להשאר לבד? אני בטוחה שבנית לך חיים מלאים לבד עד כה. ממה שראיתי בסביבתי הקרובה, אלמנים וגם גרושים נוטים הרבה פחות להשאר לבד, ויוצרים די מהר קשרים חדשים, כך שיש תקווה..מאחלת לך מכל הלב שתצליחי.
 
האלמנים וגרושים יצרו דור המשך

רווקים ורווקות חיים את החיים שלהם עם מעט מאד חיכוך עם הסביבה וכיום שהמשפחות קטנות אין להם מקום בסביבה הטבעית שלהם לכן מעדיפה להיות חלק ממשפחה עם ילדים לילדים יש תכונה שהם מצעירים את הבוגרים שבמשפחה
 

nypx

New member
תלוי אצל כל אחד זה אחרת

ולפעמים השיקולים הם לא להשאר לבד אבל למעשה לפחות לגביי אין פה שיקולים של בעד ונגד יש את הרגשות שלי שהם אחרים ויש את המצב של הילדים שזה גם אחרת מנסה לא לפגוע בהם אך גם לא בעצמי אני זורם ומסתכל תמיד על הקטנטנים האלו שלפתע גדלו לי ובודק ושוב בודק שהכל בסדר מקווה שהובנתי
 
ואולי הקטנים הללו זקוקים לחיבוק

ולאהבה של אשה נוספת שתעטוף אותם בלי קשר לאמא שתתן להם את היד הנשית שאין לך ולך את הצד הנשי שחסר לך אני בעד לבנות מחדש כמו בפרק א של ספר ירמיהו לבנות למרות ההריסות לבנות משהו חדש וזכור א ולכבד את הישן
 

nonamoyn

New member
לי אין ילדים

ומאוד מפחיד אותי לחפש חבר חדש, כאילו זה יוזיל את הזיכרון שלי מבן-זוגי ז"ל. אם יהיה לי מישהו חדש הוא יצטרך לנצח לחלוק אותי איתו ואני לא בטוחה שכל אחד יוכל להבין דבר כזה ולהיות מספיק רגיש לסיטואציה. עברה בקושי חצי שנה ואפילו המשפחה שלו מתחילה לדבר איתי על חבר חדש... אני מניחה שהם מנסים לשדר לי שזה בסדר אבל זה מרגיש כל כך מוזר
 
למעלה