סקר: אם הייתם זוכים במיליון דולר...

שאלה היפוטתית שבמ'ת קשה להשיב עליה..

כי זה הרי כמו משל הביצה והתרנגולת..(מי נוצר קודם?) כך אהבה,הבריאות וכו'..הכל קשור בהכל... כשיש בריאות אז יש מצב לאהבה,ושיש אהבה שמרפה תחלואים כאלה ואחרים..
הרשי לצטט את דברייך-> ''האהבה, היא המקום שבו תתקבל גם עם המחלה. בלעדיה, לא תתקבל גם עם הבריאות''(וגם בלי בריאות-הוספה שלי..) פה את מתארת את סגולותיה של אהבה.ואין לי גם עוררין ע''כ כמובן... אך,זה עיניין בפני עצמו.. ''ואם זו או או ?''--> ניסיתי להתעלם אך המילים נעמדו מול עיניי ודרשו את התיחסותי ולכן אגיב בכל זאת..: סוריא,אומר לך את האמת.קשה לי עם השאלה..(היפוטתי מדי?!מופרך מדי?!..
) ''הכל צפוי והרשות נתונה..''.. בעולם שלנו,יש הרבה אפור בין ה''או'' האחד ל''או'' השני.. כי... נניח והייתה באמת קיימת הבררה.. והייתי בוחרת ב*אהבה*..האם בהכרח שעם הבחירה תבוא המחלה?!?! וכן מאידך,*הבריאות*.האם בהכרח שכתוצאה מן הבחירה לא תהיה אהבה?!?! כאילו..מהם כללי המשחק??? ובכל זאת,אם אנסה לזרום ואשתף פעולה.אשאל את השאלה--> אהבה לאחר המוות, מה הטעם באותה אהבה ???? אדם חייב אמנם להשאיר רושם טוב לאחר מותו,אך אהבה??? לשם מה??
היותי בריאה(תנאי הכרחי לאושר אמיתי) תתן לי את ההזדמנות לממש את עצמי...(ואולי בבוא הזמן תגיע אהבה..) אך,אחזור ע''כ בשנית,העיניין מופרך לחלוטין. כי לעיל בתגובתי הראשונה(הסולם,זוכרת?) התכוונתי לכך שכל האלמנטים יהיו שזורים זה בזה..אך קיימת ההיררכיה,אשר מבחינתי ברורה.ראשית הבריאות. (קחי לדוג' את ההיררכיה השוררת במשפחה-,ראשית במעלה הסולם הינו האבא,ואחריו האמא ולבסוף הילדים..כמובן שכל אחד משלים את המשפחה.ואם אחד מהם אינו קיים אז יש מן פגם..) ולבסוף..(לפני שעיניי נעצמות להן..ושוב אחזור ואומר-אין אדם יכול להגיע לאושר המושלם ולהרגשה הקיומית הברוכה ללא בריאות ואהבה!!(דהיינו גם וגם...).. לילה מושלם!
 
כסף זה הכרחי-אני מודה!

וכסף גם יכול לעזור הרבה. אך תבין משו *אהבה פתוחה*- כל קיצוניות גרועה.אם זה בזילזול בכסף או אם זה ברדיפה עיוורת אחריו. -קרי אובססיה.-
 

yetush

New member
אה,לא בעיה..

אחרי דברים קטנים כמו ג'יפ וטיול... הייתי קונה לי ברכה וממלא אותה בשומשום התשוקה האפלה השלי ממזמן....
 

the ror

New member
אחי, אני לא אומר ששומשום זה לא טעים לי...

אבל מפה עד בריכה שלימה של שומשום... זה כמו שאנסה לחשוב על בריכה שלימה של גלידה או כל דבר טעים אחר...אני מניח שבשלב מסויים זה יחליא אותי...
 
קונה לי בית משלי,שלא נחיה בשכ"ד

בס"ד והשאר נותן לאשה לנהל את הענינים. לא משקיע בבורסה,לא מהמר,אבל בטח רוכש לי תשמישי קדושה שונים,למשל:כיפות,ואני מניח שהייתי תורם לצדקה,בתי כנסת,לנזקקים. אני לא צריך הרבה. 'איזהו עשיר השמח בחלקו'.(פרקי אבות).
 

סוריא

New member
גברים גשו הלום!!!!!!

אנא קראו את ההודעה מעליי בתשומת
ראויה. ובמיוחד הקדישו אותה למשפט והשאר נותן לאשה לנהל את הענינים
 

Bassיסט

New member
המל המשיח היקר... וסוריא..

אם אתה באמת רוצה לקנות לך תשמישי קדושה וגם כסף לעזרה לזולת... האשה לא תעזור לך בזה... מה שכן יהיה לך בבית זה עוד בגדים ונעליים מכל טוב הארץ וממבחר צבעי הקשת ואפילו שניים מכל דבר! לכן אפילו שכוונתך ראויה מעשיך אינם ראויים חחחחחחחחח וסוריא שלא תעיזי להכחיש! את מתה עכשיו לאיזה מלתחה חדשה!
 
כשתתבגר תבין...../images/Emo8.gif

בס"ד בזוגיות יש שניים! וכשלאשה שלך יהיה טוב,אזי גם לך יהיה טוב! ולאשה שלך עפ"י היהדות אתה מחוייב ב:כסותה-דהיינו לבושה. בשארה-מזונה. ובעונתה-יעני יחסי האישות(מין-סקס)עמה,שכמובן נועדו גם לרביה והגדלת המשפחה. תתפלא,אם אתן לאשתי את מרבית הכסף,היא בהחלט גם תדאג לביתנו וגם לי שחשב עליה בראש ובראשונה,והיא תפריש לי(כמה שהיא תחליט) גם למטרותיי הנעלות. עליך להבין שאתה דבק באשה ברוח ובבשר(גשמיות). נכון,אשת חיל אמיתית מפנינים(מכסף) ירחק מכרה,אך אשה יכולה לקחת גבר עני מרוד ולעשות אותו משהו,משהו,ולהביא לו מזל,אושר ואור בחיים. 'גבר בלא אשה(נועה'לה כבר ציינה זאת כאן באחד השרשורים),שרוי בלא ברכה,בלא מזל,בלא שלום,ובוודאי ל"ע-עצבות ואי שלמות'. לכן נאמר:'מצא אשה-מצא טוב'. לכן,באסיסט,אם אתה רוצה וחפץ באשה,עליך להקריב ולתת מעצמך המון,ולא לחשוב מה ייצא לי מזה. 'אהבה תכסה על כל פשעים'.
 

סוריא

New member
תזכיר לי לשלוח אליך את בעלי לפני החתונה...

כמעט שכנעת אותי לתת לאישתי מה שהיא תרצה :)
 

Bassיסט

New member
תודה רבה שהארת את עיניי...

וברצינות.. ברור שאני מכיר תדברים האלה (עלק כשתיתבגר תבין).. אני כמוך חושב שיש עניין גדול ויפה שהבעל והאשה יהיו שווים! אבל הדגש הוא על השווים ולא "תן לאשה את הכסף שהיא תעשה מה שבא לה ושהיא תחליט מה לתת לי" ואללה בקטע הזה אני לא מסכים איתך! החשבון שלנו יהיה משותף זה נכון וגם אם לא ההוצאות שלנו יהיו משותפות ואני לא אמנע בעד אשתי דברים שהיא צריכה ולא אתערב לה בזה בכלל כי העתיד שלנו משותף ואם היא תיתפרע עם הכסף (וכן שמעתי על דברים כאלה שהנשים ברחו עם החשבונות... כמו ששמעתי על גברים שעשו את אותו דבר) אז היא תדע שהעתיד שלה נדפק כמו העתיד שלי... ואם לא יהיה אוכל (במיוחד זוגות צעירים) השבוע אז זה בא על חשבון הדברים האחרים... אז כן הכל יהיה "ביחד" אבל לא לתת לאשה או להבדיל לתת לגבר את הכסף כדי שהוא יחליט כמה לתת לאשה...! ולמקרה שלא הבנתם אותי שתיכן אתה וסוריא התכוונתי בצחוק לכל מה שאמרתי... (לא ההודעה הזאת) וכנ"ל גם לחדר מוסיקה... ברור לי שיהיו לי הוצאות רציניות אם וכש.. אתחתן ולא סוריא למרות מה שחשבת לא יהיה לי סט תופים במקום מיטה או מקרר לבית... ההוצאות יהיו שקולות לצרכים והמוסיקה תבוא אחרי שהכל יעמוד על תילו ואז רק צריך להוסיף צ'ופרים! וכן כל אחד והחלום שלו! מצטער לאכזב אותך!
 
למעלה