סקי בגלבוע

ender wiggin

New member
סקי בגלבוע

בשבת נסענו לגלבוע לנסות את המתקן לסקי מים על שטיח,
המטרה הייתה להכין את הבת הגדולה שלי ליום בחרמון.
התוצאה - בכי.
לעומת זאת אני נהניתי במשך כשעה במסלול ה"ארוך" שלוקח כחצי דקה לגלוש אותו.
לא ממש מדמה גלישה במדרון אמיתי, אבל יכול להיות די נחמד אם אין אף אחד על המסלול.
הסיכום - הבת עוד לא מוכנה לשלג, אני דווקא נהניתי.
 

itamo

New member
הבעיה בגלבוע

מצד אחד אין בישראל הרבה אופציות אחרות.
אבל הייתי שם פעמים ויצא לי החשק ללכת שוב בגלל התחזוקה הלקויה של האתר. משום מה הם לא משקים את כל המשטח בצורה אחידה ואז יש מקומות יבשים במדרון שאם מגיעים אליהם פשוט נתקעים במקום, אני לא יודע אם זה בגלל בעיות תחזוקה או מטעמי חסכון אבל היה זה מאוד מעצבן.

והדבר הכי מעצבן הוא ריח הזיעה הדוחה שהיה לציוד.
 

rendbend

New member
חבל על הזמן ועל הכסף

אין תחליף להנאה בגלישה על שלג אמיתי.
 

itamo

New member
הבעיה שבישראל יש מחסור קל בשלג

אז צריך תחליפים
 

איל שחר

New member
ברור לי שאמשוך "אש", אבל אם יש תקצוב לכך

קח אותה לכמה שיעורים בסקימולטור.
 

ender wiggin

New member
הבעיה לא במשטח

הבעיה היא אצל הילדה ספציפית

היא מאוד חוששת מכל פעילות חדשה ולוקח לה הרבה זמן להתגבר.
אבל אנחנו אוהבים אותה בכל מקרה
 

ender wiggin

New member
היא תהיה בת שש עוד שבועיים

אבל היא עדיין חוששת מאופניים (גם עם גלגלי עזר), קפיצות וכל מה שדורש טיפת קוארדינציה. מצד שני היא רוקדת מדהים ואתלטית מאוד.
זה קצת מתסכל אותי כי אחותה הצעירה כבר ממש מוכנה לסקי והייתי שמח לקחת אותה, אבל אני לא רוצה לקחת אותה לפני שאני אקח את אחותה.
 

איל שחר

New member
היא צריכה כמה שיעורים עם אשתי


היא מעולה בהחדרת מוטיבציה וכיף בילדים.
 

the magnificent

New member
איום ונורא

השקיעו שם סכום נאה, כמה קשה כבר לתחזק את האתר? המקום יחסית חדש אז למה הוא נראה כאילו הוא בן 1,000 שנה לפחות? יש שם מדרגות מברזל שעולות למסלול הארוך שהן סכנת נפשות, לא פחות. חלודות, עקומות ומחליקות. ליד המסלול הארוך עומד גברבר עם וסט דהוי שכתוב עליו "בטחון" שתפקידו לגרש משם הורים שמסתכלים על הילדים שלהם גולשים. למה? הם מחוץ למסלול. למי הם מפריעים? התישבתי שם לחזק בינדר והוא בא לגרש גם אותי. אמרתי לו שיש לי סקיפס ואני רק התישבתי לחזק בינדר והוא מתחיל לצרוח עלי ולהראות לי את הוסט הדהוי שלו "אתה לא יודע לקרוא? אני בטחון! אני אומר לך לעוף מפה". בדיוק במילים האלה. כשיצאתי התלונני עליו והגאון מלמטה אומר לי בטח ישבת במקום מסוכן, צריך לדעת איפה לשבת. לא אמרתי כלום והלכתי ונשבעתי שכף רגלי לא חוזרת למקום הנוראי הזה. אני גולש מלפני שהאפס הזה נולד, הוא אומר לי איפה אפשר לשבת?

דרך אגב, במגפיים וקסדות שלהם לא הייתי נוגע גם אם מיגון אב"כ
 
למעלה