ender wiggin
New member
סקי בגלבוע
בשבת נסענו לגלבוע לנסות את המתקן לסקי מים על שטיח,
המטרה הייתה להכין את הבת הגדולה שלי ליום בחרמון.
התוצאה - בכי.
לעומת זאת אני נהניתי במשך כשעה במסלול ה"ארוך" שלוקח כחצי דקה לגלוש אותו.
לא ממש מדמה גלישה במדרון אמיתי, אבל יכול להיות די נחמד אם אין אף אחד על המסלול.
הסיכום - הבת עוד לא מוכנה לשלג, אני דווקא נהניתי.
בשבת נסענו לגלבוע לנסות את המתקן לסקי מים על שטיח,
המטרה הייתה להכין את הבת הגדולה שלי ליום בחרמון.
התוצאה - בכי.
לעומת זאת אני נהניתי במשך כשעה במסלול ה"ארוך" שלוקח כחצי דקה לגלוש אותו.
לא ממש מדמה גלישה במדרון אמיתי, אבל יכול להיות די נחמד אם אין אף אחד על המסלול.
הסיכום - הבת עוד לא מוכנה לשלג, אני דווקא נהניתי.