מה כל כך יפה בזה?
וחוץ מזה, אני חשבתי לתומי שתוספת של 10 כ"ס משפרת את ביצועי האוטובוס ולא מורידה. לפי התיאוריה שלך נראה שטעיתי... וכן, אני בהחלט מזלזל בגיר הזה כי הוא פשוט לא מתאים לעבודה בינעירונית. אני לא מבין מי ה"גאון" שחשב להביא את הסדרה הזאת עם גיר Voith ולא עם ZF. ההגשה ב-994 היא כאילו לקחו שלדה של EL ושמו עליה מרכב של איריזר. הגיר הזה פשוט הורס את האוטובוס (סדרת האיריזרים של ה-86-94X-01 דווקא לא רעה והיא עם גיר ZF). שלא לדבר על זה שבאגד לא מפסיקים לאכול חרא עם סדרת המכונות הזאת שלא מפסיקה לראות מוסך (לפחות שתי המכונות של נצרת).
מה כל כך יפה בזה?השריקה... רתם, השריקה...
ולהזכירך מדובר ב-18.350 משודך ל-Voith, האם נסעת גם בזה? דומני שלא, ולכן אינך יכול לשפוט כלל את הצירוף הזה, כפי שמעולם לא שמעת אותי אומר משהו על הסדרה של ה-18.360 עם הגיר הנ"ל. אני בהחלט מאמין לדבריך, וחבל שאתה לא, ובמקום זה בוחר לזלזל בכל דבר שאינו בעל סמל כוכב או גיר ZF.
וחוץ מזה, אני חשבתי לתומי שתוספת של 10 כ"ס משפרת את ביצועי האוטובוס ולא מורידה. לפי התיאוריה שלך נראה שטעיתי... וכן, אני בהחלט מזלזל בגיר הזה כי הוא פשוט לא מתאים לעבודה בינעירונית. אני לא מבין מי ה"גאון" שחשב להביא את הסדרה הזאת עם גיר Voith ולא עם ZF. ההגשה ב-994 היא כאילו לקחו שלדה של EL ושמו עליה מרכב של איריזר. הגיר הזה פשוט הורס את האוטובוס (סדרת האיריזרים של ה-86-94X-01 דווקא לא רעה והיא עם גיר ZF). שלא לדבר על זה שבאגד לא מפסיקים לאכול חרא עם סדרת המכונות הזאת שלא מפסיקה לראות מוסך (לפחות שתי המכונות של נצרת).