סקופ מחיפה

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
מה כל כך יפה בזה?

השריקה... רתם, השריקה...
ולהזכירך מדובר ב-18.350 משודך ל-Voith, האם נסעת גם בזה? דומני שלא, ולכן אינך יכול לשפוט כלל את הצירוף הזה, כפי שמעולם לא שמעת אותי אומר משהו על הסדרה של ה-18.360 עם הגיר הנ"ל. אני בהחלט מאמין לדבריך, וחבל שאתה לא, ובמקום זה בוחר לזלזל בכל דבר שאינו בעל סמל כוכב או גיר ZF.
מה כל כך יפה בזה?
וחוץ מזה, אני חשבתי לתומי שתוספת של 10 כ"ס משפרת את ביצועי האוטובוס ולא מורידה. לפי התיאוריה שלך נראה שטעיתי... וכן, אני בהחלט מזלזל בגיר הזה כי הוא פשוט לא מתאים לעבודה בינעירונית. אני לא מבין מי ה"גאון" שחשב להביא את הסדרה הזאת עם גיר Voith ולא עם ZF. ההגשה ב-994 היא כאילו לקחו שלדה של EL ושמו עליה מרכב של איריזר. הגיר הזה פשוט הורס את האוטובוס (סדרת האיריזרים של ה-86-94X-01 דווקא לא רעה והיא עם גיר ZF). שלא לדבר על זה שבאגד לא מפסיקים לאכול חרא עם סדרת המכונות הזאת שלא מפסיקה לראות מוסך (לפחות שתי המכונות של נצרת).
 
אתה שב ומדבר איתי על אוטובוס מדגם

מה כל כך יפה בזה?
וחוץ מזה, אני חשבתי לתומי שתוספת של 10 כ"ס משפרת את ביצועי האוטובוס ולא מורידה. לפי התיאוריה שלך נראה שטעיתי... וכן, אני בהחלט מזלזל בגיר הזה כי הוא פשוט לא מתאים לעבודה בינעירונית. אני לא מבין מי ה"גאון" שחשב להביא את הסדרה הזאת עם גיר Voith ולא עם ZF. ההגשה ב-994 היא כאילו לקחו שלדה של EL ושמו עליה מרכב של איריזר. הגיר הזה פשוט הורס את האוטובוס (סדרת האיריזרים של ה-86-94X-01 דווקא לא רעה והיא עם גיר ZF). שלא לדבר על זה שבאגד לא מפסיקים לאכול חרא עם סדרת המכונות הזאת שלא מפסיקה לראות מוסך (לפחות שתי המכונות של נצרת).
אתה שב ומדבר איתי על אוטובוס מדגם
אחר, שאני מעולם לא דיברתי עליו, מכיוון שמעולם לא נסעתי בו. תוספת של 10 כו"ס יכולה להביא לשיפור בביצועי המנוע, אך הדבר תלוי מאוד בסל"ד בו מגיע המנוע למומנט מקסימלי. במנועי היורו 4 החדשים של מ.א.ן, המנוע בעל ההספק המקסימלי הוא 350 כו"ס, ולא 360 כמו שהיה ביורו 3, אולם הוא מגיע למומנט מקסימלי בסל"ד נמוך יותר, ולכן יש "פיצוי" על "אובדן" ההספק.
 
סליחה?????

זה לא אומר כלום
בקו 910 שבו אין עליות ואין הרבה עצירות, זה תלוי בעיקר בנהג ובנעילת מהירות של האוטובוס. בתקופה שבה נסעתי בקו הזה, הגעתי כמה פעמים בדיוק בזמן שציינת עם וולבו B12B שהייתה נוסעת קבוע בשעה שלי. בבקשה אל תזכיר לי מאן עם גיר VOITH כי אני עדיין בטראומה מה-86-994-01 האיומה שבה חזרתי הביתה ביום שישי. שיא שלילי של 40 קמ"ש בלבד בעלייה לטבעון (שבוע לפני כן חזרתי עם O404 יורו 1 מוזנחת שעלתה שם על 55 קמ"ש) ותאוצה יותר גרועה מ-I-SHIFT ואני לא מגזים. להזכירך, מדובר ב-HOCL 18-360 מודל 2003. ובאמת שאני לא מבין מה כל כך מענג ברעש הזה. בדיוק אותו רעש סתמי של מאן HOCL ועוד בלי ה-ZF.
סליחה?????
שאני אבין.... אתה נמצא בטראומה כי נסעת ביום שישי שעתיים וחצי באוטובוס שעלה את העליה לטבעון ב 40 קמ"ש
כאילו נסעת שעתיים וחצי באוטובוס ואתה בטראומה כי האוטובוס נסע ב 40 קמ"ש קטע של פחות מדקה.... אחי, אתה צריך טיפול
 

mister K

New member
מי שמדבר, אותך כבר מזמן צריך לאשפז

סליחה?????
שאני אבין.... אתה נמצא בטראומה כי נסעת ביום שישי שעתיים וחצי באוטובוס שעלה את העליה לטבעון ב 40 קמ"ש
כאילו נסעת שעתיים וחצי באוטובוס ואתה בטראומה כי האוטובוס נסע ב 40 קמ"ש קטע של פחות מדקה.... אחי, אתה צריך טיפול
מי שמדבר, אותך כבר מזמן צריך לאשפז
וחוץ מזה אני בטראומה קודם כל משום שנסעתי שעתיים וחצי נסיעה שהייתה לוקחת לפחות רבע שעה פחות אם האוטובוס היה זז ומאיץ כמו שצריך. זו פשוט המכונה הכי נבלה שנסעתי בה בקו הזה אי פעם!
 

fireman

New member
LOL ../images/Emo6.gif

מי שמדבר, אותך כבר מזמן צריך לאשפז
וחוץ מזה אני בטראומה קודם כל משום שנסעתי שעתיים וחצי נסיעה שהייתה לוקחת לפחות רבע שעה פחות אם האוטובוס היה זז ומאיץ כמו שצריך. זו פשוט המכונה הכי נבלה שנסעתי בה בקו הזה אי פעם!
LOL

הייתי מוכן לשלם הרבה כסף בשביל לראות את הויכוח הזה ביניכם בלייב אחד מול השני..... הרגתם אותי מצחוק!
 

euronitzan

New member
אתה מנסה לשכנע אותי באמצעות

הגם אתה, ברוטוס?
הערב נסעתי עם 86-734-01 ב-910. זה מ.א.ן ברק עם גיר Voith. מעבר לעובדה שהלכתי לשבת על המנוע כדי להתענג על הרעש שאני כ"כ אוהב, מדובר במטוס על! 59 דקות מרכבת מרכז להורדה בחוף הכרמל.
אתה מנסה לשכנע אותי באמצעות
השלדה הבין-עירונית שאני הכי שונא (כן, יותר אפילו מB10B) ועוד עם רעש המנוע הכי מעצבן שקיים כיום... מילא היית מדבר על NG, 18-370 או SU, זה היה (אולי) משכנע אותי אבל 18-350?!
 

mister K

New member
כמוני כמוך...

אתה מנסה לשכנע אותי באמצעות
השלדה הבין-עירונית שאני הכי שונא (כן, יותר אפילו מB10B) ועוד עם רעש המנוע הכי מעצבן שקיים כיום... מילא היית מדבר על NG, 18-370 או SU, זה היה (אולי) משכנע אותי אבל 18-350?!
כמוני כמוך...
אני מעדיף וולבו B10B עם מרכב מארס על כל מאן HOCL 18-350. ובמיוחד כזה עם גיר Voith.
 

euronitzan

New member
גם נתקעתי עם הדגם הנ"ל איזה פעמיים

כמוני כמוך...
אני מעדיף וולבו B10B עם מרכב מארס על כל מאן HOCL 18-350. ובמיוחד כזה עם גיר Voith.
גם נתקעתי עם הדגם הנ"ל איזה פעמיים
וחצי: פעם אחת עם עובדיה ו50 דוסים, צינור קירור שנקרע, שעה לפני כניסת שבת, פעם אחת עם שי, אחרי שהפסדנו למיכלית! בעליות ים המלח, קצר בלוח השעונים שגם כיבה את האוטו ופעם עם ג'קי בנצרת, שהצלחנו להגיע לסניף ולשטוף לו את הרדיאטור לפני שהוא עולה בלהבות (מה שלא הפריע לו להתחמם מחדש בירידות מהעיר).
 
אתה יודע מה הכי כיף? להיתקע עם

גם נתקעתי עם הדגם הנ"ל איזה פעמיים
וחצי: פעם אחת עם עובדיה ו50 דוסים, צינור קירור שנקרע, שעה לפני כניסת שבת, פעם אחת עם שי, אחרי שהפסדנו למיכלית! בעליות ים המלח, קצר בלוח השעונים שגם כיבה את האוטו ופעם עם ג'קי בנצרת, שהצלחנו להגיע לסניף ולשטוף לו את הרדיאטור לפני שהוא עולה בלהבות (מה שלא הפריע לו להתחמם מחדש בירידות מהעיר).
אתה יודע מה הכי כיף? להיתקע עם
מרצדס!!! וזה קרה לי עם יורו 2!!!!! ובהזדמנות אחרת, כשהייתי בקבוצה של מס' אוטובוסים: אני בעממית וולבו של תיור ונופש, עוקפים בקסטל 404 שעצר ל"מנוחה" בשוליים... אחחחח איך צחקתי... פשוט תענוג צרוף! המ.א.ן היחיד שנתקעתי איתו אי פעם היה דווקא SU של יונייטד שכנראה לא ראה מוסך שנתיים לפני כן, בעקבות הזנחה מכוונת מלמעלה. מצבה היה מחפיר ולחלוטין לא דומה ל-SU שעובדות בדן. מסקנה: עם תחזוקה חרא, כל אוטובוס נתקע ללא יוצא מן הכלל, כולל כל המכונות שסוגדים להן כאן לפורום (ואני מתכוון בעיקר ליצרן ספציפי).
 

euronitzan

New member
עם המאן הנ"ל נתקעתי אותו מס'

אתה יודע מה הכי כיף? להיתקע עם
מרצדס!!! וזה קרה לי עם יורו 2!!!!! ובהזדמנות אחרת, כשהייתי בקבוצה של מס' אוטובוסים: אני בעממית וולבו של תיור ונופש, עוקפים בקסטל 404 שעצר ל"מנוחה" בשוליים... אחחחח איך צחקתי... פשוט תענוג צרוף! המ.א.ן היחיד שנתקעתי איתו אי פעם היה דווקא SU של יונייטד שכנראה לא ראה מוסך שנתיים לפני כן, בעקבות הזנחה מכוונת מלמעלה. מצבה היה מחפיר ולחלוטין לא דומה ל-SU שעובדות בדן. מסקנה: עם תחזוקה חרא, כל אוטובוס נתקע ללא יוצא מן הכלל, כולל כל המכונות שסוגדים להן כאן לפורום (ואני מתכוון בעיקר ליצרן ספציפי).
עם המאן הנ"ל נתקעתי אותו מס'
פעמים שנתקעתי עם כל דגם אחר. ז"א: 3 פעמים נתקעתי עם 18-350, פעם אחת עם NG, פעם אחת עם B7L ופעם אחת עם 405.. הסטטיסטיקה לא עובדת לטובת ה18-350 במקרה זה.. אומר זאת שוב: למאן יש דגמים נהדרים, 18-350 הוא לא אחד מהם...
 

euronitzan

New member
נתקעתי אותו = נתקעתי איתו, ובכלל כל

עם המאן הנ"ל נתקעתי אותו מס'
פעמים שנתקעתי עם כל דגם אחר. ז"א: 3 פעמים נתקעתי עם 18-350, פעם אחת עם NG, פעם אחת עם B7L ופעם אחת עם 405.. הסטטיסטיקה לא עובדת לטובת ה18-350 במקרה זה.. אומר זאת שוב: למאן יש דגמים נהדרים, 18-350 הוא לא אחד מהם...
נתקעתי אותו = נתקעתי איתו, ובכלל כל
הכותרת יצאה עילגת אז, סליחה.
 
תגיד לי, יש לך בעיות בהבנת הנקרא?

נסעתי ב-18-360 כמה פעמים וזה הספיק.
תגיד לי, יש לך בעיות בהבנת הנקרא?
מאתמול בלילה אני מדבר איתך על דגם מסוים, ואתה כל הזמן עונה לי בדוגמאות על דגם אחר, מבלי שנסעת בדגם עליו דיברתי. כאשר תשפר את הבנת הנקרא שלך, או לחילופין תוריד מעצמך את כל הדיעות הקדומות, נדבר...
 

mister K

New member
גם אתה התחלת ללמד פה הבנת הנקרא?

תגיד לי, יש לך בעיות בהבנת הנקרא?
מאתמול בלילה אני מדבר איתך על דגם מסוים, ואתה כל הזמן עונה לי בדוגמאות על דגם אחר, מבלי שנסעת בדגם עליו דיברתי. כאשר תשפר את הבנת הנקרא שלך, או לחילופין תוריד מעצמך את כל הדיעות הקדומות, נדבר...
גם אתה התחלת ללמד פה הבנת הנקרא?
הבנתי טוב מאוד למה התכוונת ואני בכל זאת אומר לך שהדגם שנסעתי בו אמור להיות אפילו יותר מוצלח מה-18-350 שאתה נסעת בה. כמו ש-18-360 עם גיר ZF יותר טוב מ-18-350 עם גיר ZF ובשני הדגמים האלה נסעתי אינספור פעמים. אני פשוט הולך לפי חישוב פשוט: מאן 18-350 = נבלה, מאן 18-360 עם גיר Voith = נבלה שלא ברא השטן. אז בא נחשוב למה שווה שילוב של נבלה עם נבלה שלא ברא השטן... ועם כל הכבוד, קו 910 זה לא מדד כי אין לך מושג איך האוטו הזה בעליות. לי לצערי יש מושג איך הגיר הזה לוקח עליות אפילו עם מנוע יותר חזק.
 

mister K

New member
בא=בוא

גם אתה התחלת ללמד פה הבנת הנקרא?
הבנתי טוב מאוד למה התכוונת ואני בכל זאת אומר לך שהדגם שנסעתי בו אמור להיות אפילו יותר מוצלח מה-18-350 שאתה נסעת בה. כמו ש-18-360 עם גיר ZF יותר טוב מ-18-350 עם גיר ZF ובשני הדגמים האלה נסעתי אינספור פעמים. אני פשוט הולך לפי חישוב פשוט: מאן 18-350 = נבלה, מאן 18-360 עם גיר Voith = נבלה שלא ברא השטן. אז בא נחשוב למה שווה שילוב של נבלה עם נבלה שלא ברא השטן... ועם כל הכבוד, קו 910 זה לא מדד כי אין לך מושג איך האוטו הזה בעליות. לי לצערי יש מושג איך הגיר הזה לוקח עליות אפילו עם מנוע יותר חזק.
בא=בוא
 
אני הולך להיפגש עם קיר, הוא כנראה

גם אתה התחלת ללמד פה הבנת הנקרא?
הבנתי טוב מאוד למה התכוונת ואני בכל זאת אומר לך שהדגם שנסעתי בו אמור להיות אפילו יותר מוצלח מה-18-350 שאתה נסעת בה. כמו ש-18-360 עם גיר ZF יותר טוב מ-18-350 עם גיר ZF ובשני הדגמים האלה נסעתי אינספור פעמים. אני פשוט הולך לפי חישוב פשוט: מאן 18-350 = נבלה, מאן 18-360 עם גיר Voith = נבלה שלא ברא השטן. אז בא נחשוב למה שווה שילוב של נבלה עם נבלה שלא ברא השטן... ועם כל הכבוד, קו 910 זה לא מדד כי אין לך מושג איך האוטו הזה בעליות. לי לצערי יש מושג איך הגיר הזה לוקח עליות אפילו עם מנוע יותר חזק.
אני הולך להיפגש עם קיר, הוא כנראה
יהיה יותר קומוניקטיבי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה