ספרי איפור...
רציתי גם לחלוק קצת ידע איתכן וגן לשאול: איזה ספרי איפור אתן מכירות? אני מכירה רק 1 שווה של קווין אוקיין שנקרא MAKING FACES הוא עולה 150 שח ושווה כל גרוש.... יש גם אחד העברית של בי"ס אורט שלא שווה שקל (ממש אידיוטי ורדוד). עכשיו גם יצא ספר של מהפך.... לא התרשמתי ממנו במיוחד למרות שרק ריפרפתי. מה אתן מכירות?
רציתי גם לחלוק קצת ידע איתכן וגן לשאול: איזה ספרי איפור אתן מכירות? אני מכירה רק 1 שווה של קווין אוקיין שנקרא MAKING FACES הוא עולה 150 שח ושווה כל גרוש.... יש גם אחד העברית של בי"ס אורט שלא שווה שקל (ממש אידיוטי ורדוד). עכשיו גם יצא ספר של מהפך.... לא התרשמתי ממנו במיוחד למרות שרק ריפרפתי. מה אתן מכירות?