ספירת מלאי

ספירת מלאי

אין לי ראש למילים ארוכות אין לי סיבה לעמוד אין לי כח לגדל תינוקות ואין מוטיבציה ללמוד אין לי שיער בחזה ובגב ואין לי כרס גדולה אין לי קרחת ואין לי תותב ואין לי זיפים כמו כולם אין לי כספים בחשבון ממוצע אין לי פנטאהוז רחב משלי אין לי לתת לה את כל מה שרוצה בהגרלות אין מזל בכללי אבל יש לי ילדה מקסימה זו בתי ויש לי שובב בן שלוש יש לי בת-זוג שסובלת אותי אף כי יש לי קצת ג´וקים בראש יש לי חולשה לדברים נעימים ויש לי כבוד לכולם האמונה שיש לי היא רק בעצמי הכופר הגדול בעולם יש לי קריירה ויש עבודה ויש לי פרצוף מחוייך זה מצחיק קצת לאמר..אבל הנה..תודה שעכשו , סוף-סוף...יש לי אותך.
 

קרמבובת

New member
ועכשיו...

אפילו אני.. אוהבת אותך יותר
מזל טוב על הרכש החדש מייקי
)) חוץ מזה..מקוה שאתה לא כועס עליי בגלל אתמול כאילו..הכל באובייקטיביוווות כן? קרמבו
 
מייקי ואני קוראת וקוראת ופעם ראשונה

שאין אלמנט מיני ואפילו ברמז בשיר שלך, איך זה יכול להיות
בכל מקרה נכתב יפה...אפילו מאוד!
 
אה נכון...שכחתי....

אין לי כח לסקס כל הליל לאורגיות גדולות אין אויר אין לי אמנם שום סיבה ליילל יש לי זין בגודל סביר אין לי בושה להתערטל בפומבי ואין עכבות מחסומים יש תאווה להראות מה יש בי ועכשיו יש בשביל מי...
 

קסומה

New member
אהבתי את החלק הראשון......

הצד האחר (האפל) של מייקי........חחח בחלק השני...נו, טוב, התרגלתי
 
למעלה