ספיידרררררר

ספיידרררררר



בוקר טוב נשמה נראה לי שמלאך דיבר איתי באותו היום, אולי מתוך חלום ואז התעוררתי לקול של אנשים רגילים, קול של מסוממים אם את מבינה אותי. שיהיה לך יום הכי הכי טוב ומאושר היום מתוקה. נ.ב אני מוכן להעלות את התעריף
 

Spiderwoman

New member
מוטי



נשמה שלי תהייה בריא! ויתרת?! או קי בנתיים אתה לא מוכן לבוא אפילו למפגש מסכן שנראה תחולה שלנו!!!
 
למעלה