חתיך עדין לב שבור
New member
ספיידרררררר
בוקר טוב נשמה נראה לי שמלאך דיבר איתי באותו היום, אולי מתוך חלום ואז התעוררתי לקול של אנשים רגילים, קול של מסוממים אם את מבינה אותי. שיהיה לך יום הכי הכי טוב ומאושר היום מתוקה. נ.ב אני מוכן להעלות את התעריף
בוקר טוב נשמה נראה לי שמלאך דיבר איתי באותו היום, אולי מתוך חלום ואז התעוררתי לקול של אנשים רגילים, קול של מסוממים אם את מבינה אותי. שיהיה לך יום הכי הכי טוב ומאושר היום מתוקה. נ.ב אני מוכן להעלות את התעריף