חתיך עדין לב שבור
New member
סליחה שאני.................................
סליחה שאני לא יכול להסתכל לך בעיניים ולומר לך את המילים שהיו נכונות לפני יומיים סליחה שאני עליך לא חושב כמו פעם סליחה שהנשיקה שלי כבר לא באותו טעם סליחה שלך אני כבר לא קורא אהובתי סליחה שאת כבר לא בתוך נשמתי סליחה שהמילים כבר לא באות מהלב סליחה שאותך אני כנראה כבר לא אוהב סליחה שהפנים היפות שלך מראשי יוצאות סליחה שהמילים כל כך מזויפות סליחה שבאחרת התאהבתי סליחה שבליבך נגעתי ואותך הטעתי אוהב אותך תמיד נשמתי האחת אבל רגע, האם אני שוב מטעה אותך??????????
סליחה שאני לא יכול להסתכל לך בעיניים ולומר לך את המילים שהיו נכונות לפני יומיים סליחה שאני עליך לא חושב כמו פעם סליחה שהנשיקה שלי כבר לא באותו טעם סליחה שלך אני כבר לא קורא אהובתי סליחה שאת כבר לא בתוך נשמתי סליחה שהמילים כבר לא באות מהלב סליחה שאותך אני כנראה כבר לא אוהב סליחה שהפנים היפות שלך מראשי יוצאות סליחה שהמילים כל כך מזויפות סליחה שבאחרת התאהבתי סליחה שבליבך נגעתי ואותך הטעתי אוהב אותך תמיד נשמתי האחת אבל רגע, האם אני שוב מטעה אותך??????????