סליחה אמא´לה
אמא´לה (ואווווו כמה זמן לא אמרתי את המילה הזאת) מקווה שתסלחי לי שלא באתי לבקר אותך השנה כמו בכל שנה כמו ב-28 השנים האחרונות בערב יום בכיפורים פשוט שחכתי אמא´לה ואני רחוק מבטיח לבקר אותך השבוע ולהביא לך את הפרחים הכי יפים אוהב אותך אמא´לה ליאור