סליחה אמא´לה

גששבלש

New member
סליחה אמא´לה

אמא´לה (ואווווו כמה זמן לא אמרתי את המילה הזאת) מקווה שתסלחי לי שלא באתי לבקר אותך השנה כמו בכל שנה כמו ב-28 השנים האחרונות בערב יום בכיפורים פשוט שחכתי אמא´לה ואני רחוק מבטיח לבקר אותך השבוע ולהביא לך את הפרחים הכי יפים אוהב אותך אמא´לה ליאור
 
ולי יש תחושה...

שהיא דווקא השנה מחייכת. מתבוננת.. רואה את חלקת גן העדן שלך.. וכל כך גאה.. וכל כך שמחה.. ויודעת.. שתבוא.
 
למעלה