סימון ביילס מתראיינת על נאסר, על אוניברסיטה להמונים, ועל סרט

trilliane

Well-known member
מנהל
סימון ביילס מתראיינת על נאסר, על אוניברסיטה להמונים, ועל סרט

על חייה שישודר מחר (בטלוויזיה).

אחד הריאיונות נעשה (טלפונית? הווידאו לא עובד לי) ע"י מירי נבו ופורסם היום (בעברית) באתר ערוץ הספורט:
"פסיכולוג עוזר לי להחלים. אסור שמקרי הטרדה יחזרו"
http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=8008&docID=266863&lang=HE

למרבה הצער, כרגיל נפלו כמה אי-דיוקים... מי שכתב את התקציר פרגן לה מדליית זהב חמישית בריו; על הסרט הטלוויזיוני נאמר שהוא "עולה לאקרנים" (זה כינוי למסכי הקולנוע...) ויש סתירה מוזרה בחלק הבא
:
גם אמא שלך מתכוונת לראשונה בחייה ללמוד?
"כן בהחלט. אמא שלי תלמד לתואר שני."

נו טוב.



 

trilliane

Well-known member
מנהל
סימון ביילס מקדמת את מיזם האוניברסיטה (המקוונת) להמונים

היא תחל ללמוד בה ואף לחלק מלגות עבורה לילדי אומנה ועוד.

ביילס חלמה להשתתף בהתעמלות מכללות והתחייבה בעבר ל-UCLA, אך לקראת ריו הפכה למקצועית (פעולה מתבקשת והגיונית, היא כוכבת ענקית) ובכך סגרה את האפשרות. אני יכולה לדמיין את ביילס פורחת שם מבחינה חברתית, אבל מבחינת ההתעמלות עצמה, יש בזה משהו מוזר לחשוב על ביילס, עם דרגות הקושי המטורפות שלה יורדת לרמה של התעמלות מכללות (ואומנם מתעמלות עילית אחרות כבר עשו זאת לפניה, אבל הן לא ירדו מהאולימפוס...). חשבתי שאולי היא תשקול ללמוד שם בכל זאת ולהצטרף לנבחרת ככוח עזר (כפי שעשתה ג'ורדין ויבר) אבל נראה שהיא ויתרה על כך כליל, בין היתר מכיוון שהיא חזרה עכשיו להתאמן לקראת אליפות העולם 2018 וכמובן טוקיו 2020.

יש בכך היגיון מסוים – ביילס עוד מעט בת 21, כוחה עוד במותניה ומכיוון שהתעמלות המכללות בלאו הכי סגורה בפניה, אין סיבה שתפרוש מהעילית לפני שמיצתה את הפוטנציאל ובכלל. ללמוד במכללה רגילה במקביל להתעמלות עילית זה בלתי אפשרי; אם תחכה לתום הסבב האולימפי (+ סבב קלוגס + קידומים ופרסומים שונים) היא תחל ללמוד רק ב-2021, כשתהיה כבר בת 24. זה אומנם מה שנסטיה ליוקין עשתה לפניה, אבל ביילס כנראה לא רוצה לחכות, ולפיכך למידה מרחוק היא הפתרון המתבקש (בדומה למה שעושות מתעמלות בתיכון כחלק מ-Homeschooling).

שיהיה לה






 

trilliane

Well-known member
מנהל
YNET: סימון ביילס תשמש שגרירה של אוניברסיטת ההמונים

UoPeople - האוניברסיטה הבינלאומית הראשונה ללא מטרות רווח וללא שכר לימוד של היזם הישראלי שי רשף, מעניקה תארים מוכרים ופותחת שעריה לסטודנטים שאינם יכולים ללמוד, בשל מגבלות אישיות, פיננסיות, גיאוגרפיות, פוליטיות או חברתיות.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5081925,00.html
 
למעלה