סילבסטר
יהודים

NightmareTM

New member
ושוב...אני חוזר אחורה

מי החליט שללחוץ על פאקינג כפתור זאת עבודה??!?! ואם אצלי בבית האורות עובדים על קול? מחיאת כפיים או להגיד: "אור", מה אז? אסור לי לדבר או למחוא כפיים? אני אומר שוב, ושוב, אנשים החליטו שללחוץ על כפתור זאת עבודה!!!! מה אם אלוהים, או כותב התנ"ך או מי שלא יהיה, שאמר שאסור לעבוד, התכוון רק לזה שלא לעבוד זה לא לעשות פעולה שעבורה מקבלים תשלום?? מה שלדעתי הורס את הדת זה הפרשנים. מי בכלל אמר שהם יודעים? הם היו שם? הם דיברו עם אלוהים?
 

NightmareTM

New member
בסדר, ברור

זאת הייתה סתם דוגמא להדלקת אור מסוג כלשהו.. הנקודה הייתה שמי מחליט מהי עבודה? איפה בדיוק רשום שלחיצה על כפתור היא עבודה?
 

NightmareTM

New member
עוד חוק שהומצא ע"י בני-אדם

כמו שאסור לחטט באף בשבת... נו באמת!!!!!! זאת פשוט הגזמה, בצורה כל-כך קיצונית, אין ספק שהאנשים שממציאים את הפירושים הממש לא מציאותיים האלה, לדעתי האישית הורסים את היופי שיש בדת. את לא חושבת שיש כאן הגזמה מטורפת???
 

Ripelll

New member
כן. אני חושבת.

ובגלל זה יש דברים שאני כן עושה. לדוג' לשים מבריק, אבל אני בטוחה שצדיק כמוך לא שם מבריק בשבת... יש באמת דברים ממש קיצוניים ואידיוטים, ולכן אני לא מאלה שמחמירים. הדוגמה הייתה סתם בשביל הצחוקים...
 

NightmareTM

New member
למעשה..

אין לי שמץ של מושג מה זה מבריק... וממש אין לי בעיה עם זה. וזה כל מה שאני מנסה להעביר, אני גם נוסע בשבת, עושה על האש, וממש ממש לא מחכה 7 שעות בין בשר לחלב, גם לא 3 שעות וגם לא חצי שעה. ואני עדיין יהודי ומזדהה עם הלאום היהודי, לא בגלל הדת, אלא בגלל השפה, הארץ, המשפחה, התרבות... ואם בא לי לעשות עוד דברים בנוסף (כמו הסילבסטר) או לא לעשות דברים שאני לא חושב שקשורים להיותי יהודי (כמו לא להדליק אור בשבת), אז אני אעשה מה שאראה לנכון.
 

מפלצות

New member
סילבסטר היה אפיפיור

לי אין שום בעיה בחגיגת האירוע ולפי דעתי וגם ההלכה כמה שיותר שמחים יותר טוב רק במקום לקרוא לזה "הסילבסטר" קיראו לכך ערב השנה האזרחית החדשה.
 
../images/Emo11.gif יש לך כמה טעויות.

*לספר בתנך קוראים "יהושע". "שופטים" זהו הספר שבא אחריו. *הברית החדשה היא לא המצאה של הנוצרים אלא מבוססת בעיקר על התנ"ך, עם כמה שינויים קלים. *לא כל הנוצרים שונאים את היהודים, אלה ששונאים אותנו מושפעים מ"שנאת ישראל המסורתית" (שנאה על רקע דתי) ומהאנטישמיות המודרני שכביכול מבוססת על מחקרים ועובדות מדעיות. *הנוצרים לא מאמינים שהיהודים צלבו את ישו פיזית אלא שיהודה איש קריות הסגיר את ישו לנציב הרומי. יומטוב =)
 
הופה תשתקי ומהר ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

מ-ה-ר מאוד כדאי לך לשתוק... למה אני נוצרייה למחצה ואני גאה
לא כל הנוצרים רוצים להרוג את היהודים
את בעצמך חרא
והיום המקולל זה היום שבו נולדת אז שתקי
תביעי את דעתך, אבל בשקט
כל עוד זאת דעה שפוגעת, תשמרי אותה לעצמך
ובטח כולם פה מסכימים איתי שזה לא נחמד מצידך להגיד את זה
אז שבי בשקט
וממש, ממש עצבנת אותי
וזה לא נחמד
 

דנטל

New member
גם לא נחמד לקרוא למישהו חרא

אפילו כשמתעצבנים, אבל אני חושבת שהיא מבינה שזה מעצבים ולא נעלבת, אז לפחות זה.
 

דנטל

New member
תומכת לחלוטין שהיא לא היתה בסדר

אבל זה לא אומר שצריך לעשות כמוה. יודעת כמה שקשה להתאפק ובעצמי לא בדיוק הבן אדם הכי מאופק שיש. צריך לנסות לא לרדת לפסים אישיים ולשמור על תרבות דיון, גם אם אחרים לא עשו את זה. פשוט לנסות להיות יותר טובים מהאחרים.
 

SupermanZW

Well-known member
פרנואידית

ישוע לא היה נוצרי, הוא היה יהודי. ישוע לא המציא את הנצרות, פאולוס המציא אותה והלביש סיפור שקרי ברובו על ישוע. לישוע תמיד קראו ישוע, לא ישו ולא יהושע. הברית החדשה היא המצאה של הנוצרים הראשונים, פאולוס בראשם, ולא המצאה של ישוע. יש בעולם אנשים ששונאים יהודים אבל את רוב האנשים בעולם היהודים בכלל לא מעניינים, לא שונאים אותם ולא אוהבים אותם. רוב האנשים החוגגים את השנה החדשה אינם נוצרים. אין שום קשר בין סילבסטר לשנה החדשה. הנוצרים אינם עם אלא בני אותה דת, גם היהודים אינם עם אלא בני אותה דת. ערב השנה החדשה הוא יום מבורך, לא יום מקולל. בעלילות הדם שאת ממציאה ובשנאה הגורפת שלך כלפי כל מי שחושב אחרת ממך או חוגג חגים שאת לא או מאמין באמונה השונה משלך את גורמת לאנשים לשנוא אותך, לו היו כל היהודים כמוך היתה לשאר האנשים בעולם סיבה טובה לשנוא אותם, למזלנו רוב היהודים אינם פרנואידים ושונאי חינם כמוך ולכן אין הצדקה לשנוא אותם.
 

פלפלת 19

New member
דיי בחיית האלוהים תפסיקוווווו!!!!!

דיי להיות כאלה קטנוניים בחיית דינאק מה אתם צריכים להתווכח ולהוכיח משהו כתבתם כאן הרבה דברים יפים ומענייינים שאני אפילו לא ידעתי אבל כל סיבה היא סיבה למסיבהה אז תהנווו תחגגו ותעשו חיים ויאללה תפסיקו לקחת הכל קשהה
 
אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה

אא ממך תפסיקי להביך את אלו שנגד החג ואת עצמך ואל תכתבי עובדות שגויות.
 

IDOffryn

New member
תעשי טובה תתגברי!

אף אחד לא יוצא וחוגג את החג לכבוד הכומר שהרג היהודים אנשים חוגגים את השנה החדשה. למה?! כי זו סיבה למסיבה! וזה לא פוגע באף אחד. אוקיי אז קוראים לחג סילבסטר.. מישהו באמת חושב עליו במשך כל היום הזה? אנשים סתם רוצים לחגוג ולהנות אז רדי מהקמפיין שאת מארגנת
 
למעלה