סיכום יום ראשון בעולמות: מוי כיף!

subatoi

New member
פספסת את הבונוס המיוחד של "איפה באמת בוריס

היה מאז אייקון" (שלא הוקרן באייקון, דה).
אבל מצד שני, מקורות מוסרים שהבונוס יעלה בקרוב לאינטרנט וכולם יוכלו לגלות את הפתרון לתעלומה הזו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לגבי איש הסגל - מי אמר שאף אחד לא שם לב?

הנה, אתה שמת לב, וגם אני; אני יודעת במי מדובר (טוב, הוא גם אמר את שמו על הבמה והתבדח עם המנחה כאילו הם לא מכירים מזה שנים) ואני מניחה שגם אתה. גם אני תהיתי מה עבר לו בראש, אבל במופלא ממני אני לא חוקרת ולא דורשת; מכיוון שהשעשועון בזמן אמת* היה די חלש, זה לא שינה לכאן או לכאן, לא היה לי אכפת.

* כל מה שהוכן מראש היה מצוין, מסכימה עם מה שכתבת. מצגות מצוינות, הצגות משעשעות וכתיבה טובה. רק היישום בפועל לקה בחסר בעיניי והעסק די התמסמס.
 

Boojie

New member
אני דווקא מאד נהניתי מהשעשועון.

אין ספק שהיו נקודות לשיפור, אבל בעיניי באופן כללי התוצאה הייתה מצחיקה ומגניבה. אפילו הדו-קרב המתמשך בסוף, שנמשך ונמשך, יצר אפקט מצחיק של הימורים מתי זה יישבר סוף סוף.
ואני לא מאד מוטרדת ממעורבות של אנשי סגל. כלומר, אם זו הייתה תחרות על כמה עשרות אלפי שקלים, זה כנראה היה מטריד אותי. אבל היא לא, היא סתם תחרות כיפית בכנס, אז זה לא מזיז לי.
 

subatoi

New member
לגבי סוף הדברים - ככה את רואה את זה כי את

"מבפנים", כמוני. השאלה היא מה אומרים אנשים מבחוץ? הכנסים שלנו תמיד עומדים על הקו הדק שמפריד בין היותם כנסים קהילתיים לבין היותם כנסים שמנסים להיות רציניים (כלומר, פונים החוצה קצת, נגיד). זה עניין טריקי וקצת קשה לשמור על שיווי משקל כזה. זה רלוונטי לגבי התנהגות הקהל, אופן העברת הרצאות, מקצועיות כללית של המתנדבים ובכללי - איך שהכנס נראה.
 

Boojie

New member
אבל מי בכלל יבוא לשעשועון כזה

אם הוא לא טיפוס קהילתי? זה לא בדיוק פונה לקהל השעשועונים הטלוויזיוניים.
 

subatoi

New member
מישהו שהוא חובב מד"ב ופנטזיה ומעניין

אותו לראות חידון משעשע, נגיד. בתוכניה לא מצוין כלום על זה שהאירוע מיועד לחברי קהילה בלבד.
 

Boojie

New member
אני חושבת שהשניים וחצי אנשים

שאולי הגיעו לשעשועון הזה ועונים על ההגדרה שלך, יצליחו לשרוד את העובדה שאיש סגל השתתף בו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבעיה לא הייתה שאיש סגל הששתף אלא הרמאות

 

AzureDarkness

New member
תגובה

בתור איש הסגל המדובר - אני אתייחס לשני הנושאים.

לגבי הרמאות - אין לי אלא להגיד שחל פה בלבול מוזר. אני לא זוכר במאת האחוזים את כל השעשועון, אבל אני בהחלט זוכר את עצמי עומד עם סביבות 30-40 איש ליד הקיר השמאלי של האולם באחת השאלות (ולזאת אפילו יש לי עדים).
אני חושד שהבלבול נבע מכך שכאשר היתה באמצע השעשועון שאלה אחת (או שתיים ברצף) שהתשובה שלהם היתה ב' (כלומר חייבה לעמוד באמצע האולם, ליד המקום בו ישבתי בתחילת השעשועון), במקום לעמוד שם, התיישבתי. לא ידעתי שמשגיחים על המשחק כה בקפדנות, והנחתי שמספיק להסתמך על האינטגריטי האישי של המשתתפים (שקצת כואב לי שבחרתם להזניח)
אני מניח שכאשר נשאלה השאלה הבאה, שהתשובה עליה היתה א', למיטב זכרוני, וקמתי כדי לעבור לקבוצה שליד הקיר הימני, פירשתם את זה כ"הצטרפות מחדש למשחק".

לגבי נושא השתתפות הסגל - אולי אתם צודקים, אבל השעשועון היה אירוע שטותי וקהילתי בעיקרו, וכך היו גם פרסיו, ולכן לא הבאתי זאת בחשבון.
 

subatoi

New member
תשובה שמעליבה את האינטיליגנציה של חברי הפורום

1. אין פה שום בלבול ובטח לא "בלבול מוזר". זכרונך בוגד בך. אין לי מושג איפה ישבת בתחילת השעשועון, אבל באמצעו, אחרי שהשתתפת בחלק מהמשחק, ישבת באמצע האולם. לא בשורה הראשונה באמצע, ליד תשובה ב'. אלא באמצעה של אחת השורות האמצעיות. או שמשחקים, או שלא משחקים.
נכון, אף אחד לא יכול לפקח על המוני משתתפים בשלבים הראשונים של המשחק, אבל כשהמספרים מצטמצמים למספר חד ספרתי, אפשר בהחלט לעשות זאת. כשקמת והצטרפת מחדש היו בסה"כ 5-6-7 אנשים שעדיין היו במשחק.

2. בהתבסס על מה שציינתי בסעיף 1, על איזה אינטגריטי אישי הנחת שמספיק להסתמך? ומה בדיוק "בחרנו" "להזניח"? על מה אתה מדבר?

3. "השעשועון היה אירוע שטותי וקהילתי בעיקרו, וכך היו גם פרסיו" - אני בטוח שהדוכנים התורמים את הפרסים ישמחו לשמוע את חוות הדעת הזו. ואני בטוח שהקהל שמשתתף בתחרויות שונות בכנסים השונים ישמחו לדעת את זה גם כן.
אם אנחנו כמארגנים מתייחסים לאירועים כשכונה, אין מה לצפות שקהל יתייחס אליהם כרציניים. בין אם הם תחרויות מכובדות ובין אם הם שעשועונים קהילתיים.


אני לא חושב שהתחרויות צריכות להערך בפיקוח רואה חשבון כמו ההגרלות של מפעל הפיס, ולא חושב שכנס/פסטיבל צריך יועץ משפטי צמוד. אבל אני כן חושב שצריכה להיות הגינות בסיסית. אם אנחנו כקהילה לוקחים כסף מאנשים על כניסתם לאירועים, אי אפשר לעשות שטויות עם הכסף הזה. אני לא רוצה לדעת מה מתנהל מאחורי חלק מהקלעים בפסטיבלים השונים, עם גישה כזו. לי נראה טבעי להיות הוגן ורציני כשאני פעיל בכנסים ופסטיבלים, כמתנדב בדוכן, כמרצה או כמנהל תחרות. אני כבר לא בטוח שכולם כמוני.


הצער היחיד שלי הוא שהשרשור הזה עומד ליפול מעבר לקצה של העמוד הראשון של הפורום, ומעטים מאוד יזכו לראות את התשובה המכובדת שהבאת.
 

DontEvenBlink

New member
היה כיף כיף כיף!! D:

התנדבתי שם אז קיבלתי חלק כרטיסים בחינם, וחלק גם קניתי.
אז היה ממש נחמד וקניתי- מלאך בוכה, שרשרת, חולצה של מסדר עוף החול. מכרתי- דיוידי של דוקטור הו עם טום בייקר. קיבלתי- ספר מד״ב. זכיתי בו בחידון הארי פוטר שהשתתפתי בו.
לא היו הרבה דוכנים וגם לא הרבה פריטים של דוקטור הו- אבל בכל זאת היה נחמד.
באתי לכנס עם תחפושת של דוקטור הוריבול שתפרתי לפורים, והייתה לי עוד הזדמנות ללבוש אותה. בבית ספר אף אחד לא הבין למה התחפשתי, אבל בעולמות קיבלתי מלא מחמאות :)

ועכשיו לאירועים!!!
הקופות: כן, גם זה אירוע!! היה דיי נחמד וכולם היו מאוד סימפטים ומבינים בקשר לזמן שלוקח למדפסת להדפיס כרטיסים. אני חושבת שעשיתי עבודה דיי טובה, אולי כמה טעויות, ואולי לא הייתי צריכה להתעצבן כל כך על המחשב מול הלקוחות, אבל... תמיד יש מה ללמוד. וחוץ מזה שלא נתנו לי לאכול ארבע וחצי שעות ומתתי מרעב!!

101 דרכים לאבד את השפיות: הקטעי מעבר היו נחמדים, וגם החידון. אפילו עליתי על הבמה ועניתי על שאלה נכון. החלק שנשארו שניים היה דיי מציק, אבל הריקוד בסוף היה נחמד והרקדנים היו ממש חמודים, במיוחד הזאת הנמוכה הקטנה עם הנצנצים :)

מופע אילתורים: היה ממש מצחיק ונחמד ומאוד נהניתי! בסוף קצת נמאס לי כבר אז עזבתי. הכי אהבתי את אובי וואן קנובי עם הOCD. ״מישהו יצא מהחדר!!! עכשיו חייב להכנסמישהו אחר שיחליף אותו!!״ ״איזון זה מאוד חשוב!״ ״מספר זוגי בבקשה!״

ואן גוך לפי דוקטור הו: איבדתי את החיבה אל המרצה כשהיא אמרה:״אני לא אומרת שהיו להם יחסים הומוסקסואלים, חס וחלילה״. היה דיי נחמד, אבל להזכר שוב בסיפור של ואן גוך כמעט גרם לי לבכות.

קולין קריווי- מעריצים של הארי פוטר וכו׳: היה ממש טוב לפי דעתי! הייתה רשימה הדרגתית של המעריצים הכי מטורפים והאקטים הכי פוטריסטים שיש. כמו- קעקועים של הארי פוטר, קווידיץ׳ כענף ספורט רישמי, אגודה שנלחמת בכוחות האופל של העולם שלנו (רעב, עוני וכו׳). היה נחמד ביותר עם מרצות מגניבות ביותר!

מועדון הדו קרב: חידון הארי פוטר בין הבתים. הייתי ברייבנקלו, והיו 4 סיבובים כשכל פעם שניים משני בתים שונים התחרו נגד אחד השני. באמצע אוכלי המוות השתלטו על החידון ווולדמורט בכבודו ובעצמו הנחה של השעשועון! ושינו את השאלות לשאלות על כוחות האופל. התחרתי נגד מישהי מהפלפאף וזכיתי בספר :)

לונה לאבגוד: עוד הארי פוטר!! היה ממש מעניין ונחמד והתחלתי לאהוב את לונה אפילו יותר, ואולי אפילו להסתכל על הספר הארי פוטר מנקודה ספרותית.

מדענים מטורפים: של ד״ר קרן. אין לי הרבה מה להגיד חוץ מ- אדיר אדיר אדיר!!! ״לשכב זה ללכת לישון!״ האמא הכי מגניבה בעולם.

היה ממש כיף לסיכום והכרתי הרבה אנשים חדשים ומאוד נחמדים עם אותם תחומי עניין כמו שלי :)
 

DontEvenBlink

New member
הו תודה! זו הדס, נכון?

מצטערת שהברזתי לכם בסוף. עשיתי שם דיי באלגן
 

סקיפי

New member
לא עשית שום בלגן

היתה משמרת שקטה נורא. אבל אני חושבת ששכחת שם את הדיפלומה שלך..
 

DontEvenBlink

New member
כן באמת שכחתי

אבל לא נורא. אני יכולה להדפיס.... זאת אומרת- לבקש מהמנחים שלי דיפלומה חדשה.
 

אלודאה

New member
אנשים חושבים שאת מגניבה כי את מגניבה.

ולא יצא לי להגיד לך "היי" אפילו. מחדל חמור.
 

סקיפי

New member
כי את לא אוהבת אותי יותר. אני יודעת.

סיפור על הילדה שלך:

"קשת, את רוצה לעזור לי?"
"לא."
"אבל אני צריכה מישהו שיעזור לי להשמיד את הדף הזה. הוא מאד סודי."
*עיניים גדולות כמו צלחות*
"להשמיד? אני אוהבת להשמיד!"

אבל אז היתה הרצאה של אמא אז היא הלכה בכל זאת..
 
למעלה