סיכום חג

sporTV

New member
יצריך ממך מאמץ

ראשית, יהיה עלייך להיכנס תחת שם משתמש קבוע. שנית, אני ממליץ שבחתימתך הקבועה, או בשם המשתמש יהיה מצויין כי את יו"ר איגוד סיסטיק פיברוזיס בישראל. שלישית, בשמחה. אצטרך לדעת מהו הכינוי הקבוע שלך.
 

sporTV

New member
סיכום חג ../images/Emo13.gif

ערב טוב חברים יקרים, החג עבר לו באופן מדהים. ראשית, האוכל של סבתא
שנית, המשפחתיות. שלישית, רכיבה על האופניים. רביעית, תחילת חופשת הסמסטר
מקווה שחגכם עבר באופן טוב, נעים, ואהוב. שנה מדהימה לכולנו, מכל ההיבטים!
 
הינו בטבריה כל המשפחה המורחבת

בלילה לפני הערב חג כנראה אכלתי משהו לא טוב או סתם אספתי איזה וירוס קליל אז הקאתי כל הארוחת חג { זה בסדר דיאטה זה טוב לי } למחרת קמתי חדש היה לנו שם סירה ואופונוע ים עשינו סקי ואני לא הסכמתי לרדת מהאופנוע ים.. עשינו גם טורניר פוקר בלובי עם האורחים ומנהל המלון { 150 שח" רווח } היה נחמד.. אה השיא היה היום בצהרים שפתאום ירד גשם, מזג אויר חם ופתאום מבול. ממש כמו בתאלינד היה קטע מגניב...
 
למעלה