ילדת אור ה י ר ח
New member
סיכום ההפגנה
בגדול היה נחמד הרבה יותר גדול ומתוקשר משבוע שעבר. פגשתי הרבה אנשים מהנוער (כולל את החבר´ה מכפר קאסם ממש נחמדים אגב) . הייתי ממש על הגדר החזקתי שלט של הנוער..... היה חיסרון- ההפגנה הייתה צרכה להיות בכיכר רבין ולא ברחבה של מוזאון ת"א. צריך לשאוף בעתיד להפגנה גדולה יותר בכיכר ושיהיה על הבמה שלט נוער מרצ וקואליצית השלום. הנאומים היו נחמדים יוסי שריד דיבר יפה ^אהבתי את הקטע עם הקרנפים^ וסרי נוסייבה אין מילים! חשוב חשוב חשוב מקווה שזה הוכיח לימין שיש עם מי לדבר ויש על מה לדבר. יוסי ביילן שדיבר בשני משפטים שאיפשרנו לו אמר דברים נכונים. לדעתי היה נחמד יותר לשמוע את אביב גפן עם שיר התקווה או כל שיר אחר במקום זהבה בן. וחוץ מזה גיליתי כמה אנשים מאוד "נחמדים" מסתובבים בת"א בערך בשלוש לפנות בוקר (ואל תשאלו מה עשיתי בשלוש לפנות בוקר בת"א) אחד התחיל לדבר איתנו אני לא הייתי כ"כ ערנית בשעה הזו אבל קלטתי משהו לגבי בחורות וכאלה חוץ מזה ברגע שהוא ראה שאני עם חולצה של מרצ הוא התחיל לקלל אותנו. ושכנעתי את חבר של ידיד שלי להיות צמחוני
. שיהו עוד הפגנות כאלו,,,,,,, שלכם גלי
בגדול היה נחמד הרבה יותר גדול ומתוקשר משבוע שעבר. פגשתי הרבה אנשים מהנוער (כולל את החבר´ה מכפר קאסם ממש נחמדים אגב) . הייתי ממש על הגדר החזקתי שלט של הנוער..... היה חיסרון- ההפגנה הייתה צרכה להיות בכיכר רבין ולא ברחבה של מוזאון ת"א. צריך לשאוף בעתיד להפגנה גדולה יותר בכיכר ושיהיה על הבמה שלט נוער מרצ וקואליצית השלום. הנאומים היו נחמדים יוסי שריד דיבר יפה ^אהבתי את הקטע עם הקרנפים^ וסרי נוסייבה אין מילים! חשוב חשוב חשוב מקווה שזה הוכיח לימין שיש עם מי לדבר ויש על מה לדבר. יוסי ביילן שדיבר בשני משפטים שאיפשרנו לו אמר דברים נכונים. לדעתי היה נחמד יותר לשמוע את אביב גפן עם שיר התקווה או כל שיר אחר במקום זהבה בן. וחוץ מזה גיליתי כמה אנשים מאוד "נחמדים" מסתובבים בת"א בערך בשלוש לפנות בוקר (ואל תשאלו מה עשיתי בשלוש לפנות בוקר בת"א) אחד התחיל לדבר איתנו אני לא הייתי כ"כ ערנית בשעה הזו אבל קלטתי משהו לגבי בחורות וכאלה חוץ מזה ברגע שהוא ראה שאני עם חולצה של מרצ הוא התחיל לקלל אותנו. ושכנעתי את חבר של ידיד שלי להיות צמחוני