-1-סיור בנצרת עילית, יום ו האחרון .
-2--1-
0405 סטנדרטי חברת התחבורה הציבורית המאוחדת, נצרת ובקיצור: עפיפי
מעניין אותי,-1-
0405 סטנדרטי חברת התחבורה הציבורית המאוחדת, נצרת ובקיצור: עפיפי
בעברית קוראים לזה תקלהמעניין אותי,
ראיתי בעבר אוטובוסים של אגד (בעיקר O305) עם הרכבה ישראלית, שבהם הנהג פותח רק כנף אחת של הדלתות כמו בתמונה, איך זה מתבצע בפועל?
תקלה או לא? ! בוא נחליט....בעברית קוראים לזה תקלה
אבל בעיקרון יש איזה כפתור בלוח של הנהג שברגע שהוא לוחץ עליו זה מבטל את אחת מהדלתות.
שיגרה...תקלה או לא? ! בוא נחליט....
תקלה זה כשאתה יוצא ברכבת המהירה של 9:25 מהאוניברסיטה, כדי להיות בקריות ב-10:34, ואז אתה מגלה שהפרברית שיצאה עשר דקות לפני כן נתקעה בהרצליה, והרכבת שלך הופכת למאספת (כולל עצירה בקיסריה, שלא היתה מתוכננת לרכבת הפרברית) ואתה מגיע באיחור של 20 דקות הביתה. זו תקלה (או שמא זו השיגרה ??)
הוא שאמרתישיגרה...
אני אמנם לא נוסע הרבה ברכבות בזמן האחרון, אבל כל פעם שאני מסתמך על רכבת משהו בלו"ז שלה משתבש.
יש כפתור מיוחד בלוח השעוניםמעניין אותי,
ראיתי בעבר אוטובוסים של אגד (בעיקר O305) עם הרכבה ישראלית, שבהם הנהג פותח רק כנף אחת של הדלתות כמו בתמונה, איך זה מתבצע בפועל?
במה זה מועיל, מנסיונך?יש כפתור מיוחד בלוח השעונים
במרצדסים העירוניות כבר מדגמי ה- 337 ועד ל 0405 האחרונות אשר נותן לנהג שליטה על פתיחת הדלת הקידמית לפי רצונו כנף 1 או את שנהם
תנסה לקלוט נוסעים ליד בית ספר תיכוןבמה זה מועיל, מנסיונך?
כלומר, מה כוונת המשורר. הדלת לא אמורה להיות רחבה יותר, עפ'י תפקוד האוטובוס כאוטובוס עירוני?
עוד לא.תנסה לקלוט נוסעים ליד בית ספר תיכון
בשעה 13:00 ואז תבין!
נכון אבל כאשר אתה מגיע לעדרבמה זה מועיל, מנסיונך?
כלומר, מה כוונת המשורר. הדלת לא אמורה להיות רחבה יותר, עפ'י תפקוד האוטובוס כאוטובוס עירוני?
נכון אבל כאשר אתה מגיע לעדר
תלמידים בתחנה שליד בית ספר ואתה רוצה שליטה מלאה על החגיגה אז אתה פותח כנף אחת וניראה מי מיתפלח במאן אין לי את זה אבל תמונה של עדר כזה אני אנסה לצלם בכדי שתבין על מה אני מתכון
בתור אחת שעבדה
אני מבין קצת בנושאי עדרים.נכון אבל כאשר אתה מגיע לעדר
תלמידים בתחנה שליד בית ספר ואתה רוצה שליטה מלאה על החגיגה אז אתה פותח כנף אחת וניראה מי מיתפלח במאן אין לי את זה אבל תמונה של עדר כזה אני אנסה לצלם בכדי שתבין על מה אני מתכון
ואז מתחיל סיפור מספר 2אני מבין קצת בנושאי עדרים.
כמו שציינתי, גם אני נהגתי לחזור מביה'ס בהסעות, וכשהאוטובוס נכנס לרציף, וממתינים לו 40-50 איש כבר 15 דקות = לא טוב. מזכיר סצינה מ"מלך האריות". אני בהחלט מבין. כשכתבתי עוד לא, התכוונתי ל-להיות מהצד שלכם...
ענק!!!!אין כמוך, דרור!ואז מתחיל סיפור מספר 2
כל תחנה מצלצלים אותי כבר מכירים למה עשו לי את זה פעם אחת שתקתי תחנה שניה הבלגתי בשלישית שאף אחד עוד פעם לא ירד פשוט אמרתי להם כל תחנה שמצלצלים סתם ולא יורדים ממתינים על השעון דקה ואתה לא חושב שלא ניסו אותי אז היתחלנו לעמוד כל תחנה דקה וזה ניראה המון זמן שהם ממהרים הביתה ומאז מכירים אותי הנה המשוגע הגיע מה עוד שחסר להם לרדת לכביש שאני מגיע הם ירצו אחריי לפחות כמה מטרים טובים עד שאני מצליח לעצור מקביל למידרכה
ענק!!!!אין כמוך, דרור!
באמת??? במ.א.נים של דן יש ביטול כנףנכון אבל כאשר אתה מגיע לעדר
תלמידים בתחנה שליד בית ספר ואתה רוצה שליטה מלאה על החגיגה אז אתה פותח כנף אחת וניראה מי מיתפלח במאן אין לי את זה אבל תמונה של עדר כזה אני אנסה לצלם בכדי שתבין על מה אני מתכון
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.