סיגל- 1 ב15, 2 ב20. מה את אומרת?
ה הרמיוניDanger New member 24/8/05 #2 ../images/Emo6.gif בוא נקנה ביחד 2!!!! יש לך לינק לעוד חולצות מאגניבות?