אביתר הכהן
New member
סיאטל../images/Emo58.gif
זה מדהים לראות איך קבוצה עם פלייאוף במרחק נגיעה קורסת מול קבוצה שתעלה לשם בהסתברות מתחום האסטרופיזיקה(2 הפסדים רצופים של N.O ב 16-17?בחייך בנאדם..) מסכן האסלבק.. זה נראה שמאז שהביג-בן גנב לו את הסופרבול הוא לא התאושש מזה. זה רק מראה שQB כשרוני מהליגה של מאנינג יכול ליפול עוד יותר גרוע מקבוצה עם רסיברים מוגבלים,הגנה חלשה,התקפה שלא יודעת לרוץ ומיוחדת שנקראת כך ע"ש החינוך המיוחד..
זה מדהים לראות איך קבוצה עם פלייאוף במרחק נגיעה קורסת מול קבוצה שתעלה לשם בהסתברות מתחום האסטרופיזיקה(2 הפסדים רצופים של N.O ב 16-17?בחייך בנאדם..) מסכן האסלבק.. זה נראה שמאז שהביג-בן גנב לו את הסופרבול הוא לא התאושש מזה. זה רק מראה שQB כשרוני מהליגה של מאנינג יכול ליפול עוד יותר גרוע מקבוצה עם רסיברים מוגבלים,הגנה חלשה,התקפה שלא יודעת לרוץ ומיוחדת שנקראת כך ע"ש החינוך המיוחד..