סטדרטים
אויש, נראה לי שגם אני נפלתי לפח (דמיינו איקון של פח שמה) אז בוא נתחיל את הסיפור ממשהו אחר (שיכול להיקרא גם "ההתחלה") כבר כמה זמן אני מרגישה רגשות של שנאה ושיפוט בתוכי כלפי אחד מהידידים הטובים שלי, המאוד טובים שלי - כלומר, אני לא הבנתי למה שונאת אותו, למה יש לי שיפוט, אני לא צריכה להרגיש ככה! הוא נחמד, היחסים ביננו בסדר, מה זה הדבר הזה?! ואני כמובן עשיתי קצת חפירות והגעתי למה שכל כך עיצבן אותי. הוא עשה תנועה אחת בקאטה בזריזות (יותר ממני) באופן שאני (עדיין) לא יכולה לעשות... (הערה מעצמי לי: פיגי, תנועה אחת בקאטה?! בגלל זה?!?!?! את מצחיקה אותי לפעמים
). בכל זאת - זה שיגע אותי כל פעם כשראיתי אותו עושה את אותה תנועה, ולמה? סטנדרטים - הוא פיתח את הסטנדרט שאומר שאת אותה תנועה צריך לעשות במהירות, ולי זה פשוט נראה שהוא משוויץ בזה (הנחות פרטיות שלי, עזבו אותן...). ומה שקרה הוא שאפילו שלא חשבתי שאני צריכה לעשות את התנועה בזריזות כזו כל פעם כשהוא עשה אותה אני נמשכתי לתוך הסטנדרטים שלו שאומרים שצריך לעשות את התנועה במהירות - וזה שיגע אותי. טוב זהו, בקיצור
יאללה! תגיבו כבר!
אויש, נראה לי שגם אני נפלתי לפח (דמיינו איקון של פח שמה) אז בוא נתחיל את הסיפור ממשהו אחר (שיכול להיקרא גם "ההתחלה") כבר כמה זמן אני מרגישה רגשות של שנאה ושיפוט בתוכי כלפי אחד מהידידים הטובים שלי, המאוד טובים שלי - כלומר, אני לא הבנתי למה שונאת אותו, למה יש לי שיפוט, אני לא צריכה להרגיש ככה! הוא נחמד, היחסים ביננו בסדר, מה זה הדבר הזה?! ואני כמובן עשיתי קצת חפירות והגעתי למה שכל כך עיצבן אותי. הוא עשה תנועה אחת בקאטה בזריזות (יותר ממני) באופן שאני (עדיין) לא יכולה לעשות... (הערה מעצמי לי: פיגי, תנועה אחת בקאטה?! בגלל זה?!?!?! את מצחיקה אותי לפעמים