סטדרטים

MsPiggy

New member
סטדרטים

אויש, נראה לי שגם אני נפלתי לפח (דמיינו איקון של פח שמה) אז בוא נתחיל את הסיפור ממשהו אחר (שיכול להיקרא גם "ההתחלה") כבר כמה זמן אני מרגישה רגשות של שנאה ושיפוט בתוכי כלפי אחד מהידידים הטובים שלי, המאוד טובים שלי - כלומר, אני לא הבנתי למה שונאת אותו, למה יש לי שיפוט, אני לא צריכה להרגיש ככה! הוא נחמד, היחסים ביננו בסדר, מה זה הדבר הזה?! ואני כמובן עשיתי קצת חפירות והגעתי למה שכל כך עיצבן אותי. הוא עשה תנועה אחת בקאטה בזריזות (יותר ממני) באופן שאני (עדיין) לא יכולה לעשות... (הערה מעצמי לי: פיגי, תנועה אחת בקאטה?! בגלל זה?!?!?! את מצחיקה אותי לפעמים
). בכל זאת - זה שיגע אותי כל פעם כשראיתי אותו עושה את אותה תנועה, ולמה? סטנדרטים - הוא פיתח את הסטנדרט שאומר שאת אותה תנועה צריך לעשות במהירות, ולי זה פשוט נראה שהוא משוויץ בזה (הנחות פרטיות שלי, עזבו אותן...). ומה שקרה הוא שאפילו שלא חשבתי שאני צריכה לעשות את התנועה בזריזות כזו כל פעם כשהוא עשה אותה אני נמשכתי לתוך הסטנדרטים שלו שאומרים שצריך לעשות את התנועה במהירות - וזה שיגע אותי. טוב זהו, בקיצור
יאללה! תגיבו כבר!
 

MsPiggy

New member
ושכחתי עוד קטע בסוף...

מה שעזר לי להתגבר על הסטנדרט המשוגע הזה הוא ששיעור שעבר היה אמור להתבטל, אבל ברגע האחרון אמרו שכן יש שיעור ובא אלינו מורה מחליף עכשיו מהעובדה שהוא היה חתיך ואם זה היה קטע מאלי מקביל הייתם רואים את הלשון שלי על הרצפה כשראיתי אותו
כשהוא עשה את הקאטה הוא עשה את אותה התנועה, וגם את השאר בעצם לא בזריזות - אלא איך שהוא עשה אותן, וזה עדיין היה מאוד טוב! וחוץ מזה הוא גם עשה את כל שאר הבעיטות והאגרופים בצורה מדליקה כזו, שונה ממה שלמדנו ומאוד אהבתי את זה

I am a piggy´ hear me roar!​
 

laughter19

New member
הייתי רושם לך משהו

אבל את מכירה את עצמך כבר מספיק טוב
 

MsPiggy

New member
אאממ... אוקי ../images/Emo13.gif

נחמד לראות את הכינוי שלך בתדירות גבוהה יותר כאן
 

deep ocean

New member
איזה שופט מצחיק!

תעשי את התרגיל שרשמתי פה בפינת השיפוט. אגב, אם היית עושה את התרגיל שרשמתי כאן, היית משחררת את השיפוט בלי להזדקק למדריך שהדגים לאט את הקאטה. היית שואלת את השופט: "מה אני צריכה לעשות בשביל שתהיה מרוצה"? ואז היית אומרת בקול: "לעשות במהירות וביעילות את הקאטה כמו X", ובטח הוא היה אומר עוד דברים מגוחכים.....כאשר את שומעת את זה בקול, השיפוט מתפוגג.
 

MsPiggy

New member
ואללה!

אבל הבעיה הרצינית שלי הייתה שלמרות שידעתי שמה שאני עושה זה בסדר כל פעם כשהסתכלתי עליו נשאבתי לתוך הסטנדרטים שלו, למרות שידעתי שאני לא צריכה לעשות את התנועה ככה, הדרך שאני עושה בה התנועה היא מושלמת בשבילי
טוב, אני אעשה את התרגילים...
 

MsPiggy

New member
חידושים

קפואירה - הפסקתי לקחת, כבר לא בא לי
קונג-פו - אני בקבוצת מתקדמים! לא שזה ממש משהו, כי אני שמה רק בגלל שהייתי מהשיעור השני... אבל לא משנה, עכשיו השיעורים שלנו זזים חצי שעה קדימה כדי שהמורה יוכל להקדיש לנו יותר זמן... הבעיטות שהוא מלמד מתחילות להיראות יותר כמו קאטות... הבעיטות שלי השתפרו
וזהו
 

MsPiggy

New member
קראטה? חחחחחח

עכשיו זה מעניין אותי - איך הגעת לקראטה?!?!!?
קרב מגע וקונג-פו
והפסקתי לקחת את השיעורי קפואירה גם בגלל שהקבוצה והמורים שלה כמובן נעלמו ופשוט כל פעם כשהיה שיעור ואמרתי לעצמי שאני אלך כשהגיע הזמן פשוט לא רציתי - וחשבתי, למה להילחם בעצמי? אם אני לא רוצה ללכת אני לא אלך! וזהו
 

deep ocean

New member
סליחה קרב מגע ../images/Emo6.gif

קראתי את הודעתך על הקרב מגע, וכשכתבתי את הודעתי הזאת כבר שכחתי שרשמת קרב מגע, וזכרתי קראטה. חה חה! לגבי קפואירה, אחלה תעשי מה שאת מרגישה
 
למעלה