סופית

רק בגלל שזה סופית!!!

עכשיו גם אני שונאת אותה
נו באמת.
 

balbala5

New member
|../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

 
למה את מתכוונת כשאת אומרת דוגרית?

לאחרונה נדמה שיש איזו לגיטימציה להתנהג בבהמיות ובגסות בחסות "אמיתיות". מי אמר שמי שאמיתי צריך להיות גם חסר טאקט? אין שום חובה להגיד תמיד את האמת, בעיקר אם היא לא מביאה תועלת ומטרתה רק לעורר רעש ולפגוע באחרים. לא חייבים להיות "דוגרים" ואפשר לשמור דברים לעצמך, אם אתה יודע שזה יביא למריבה או לפגיעה במישהו. בעיקר אצל נופר שלא מפסיקה לצעוק, לצרוח ולהשתולל... ויותר מהכל לרכל.
 
אולי היא צועקת ונדלקת מהר,

אבל מלבד עם יורם, היא לא רבה עם אף אחד. יורם הוא עוף מוזר, והרבה לא הסתדרו איתו. אבל בגלל שהיא אמיתית, אז גם כשהיא צועקת כביכול וממתעצבנת כביכול, כולם מבינים שהיא מקצינה ובסה"כ צוחקת או אומרת הכל מאהבה. לדעתי נופר מדהימה.
 

sogirl

New member
צעקות וולגריות ושחצנות...נתפשים בעיני רבים

כאמיתיות. יש כאלה, שזה ממש עושה להם את זה
 
בעיני מי שאומר את כל מה שהוא חושב הוא

חסר טאקט וחסר רסן בלשון. לא אומרים את כל מה שחושבים. לא כל דבר ראוי להאמר. אני לא מצליחה להבין מאיפה התפיסה שתמיד צריך להגיד מה שחושבים. אפשר להיות לא צבוע אך עדיין בעל טאקט. ונופר לא כזו. גם לא מבינה למה צריך לצעוק ולנבוח כל הזמן, היא לא יכולה לדבר פשוט?
 

sogirl

New member
גדלה כנסיכה בין בנים בבית. למדה שהכל אפשרי

וכל דבר שהיא עושה זה מקובל.
 

gabrial9

New member
נופר הרעה תיהיה עם ג'קי בגלל המיליון שלו

רואים איך היא מנצלת אותו מתעללת בו והוא מאוהב בה עד מעל הראש מזכיר אותה בטלויזיה הספרדית והיא בעננים היא אפילו תצא איתו בגלל המיליון הפרסיה הזאת צריך להעיף אותה ומהר אישה רעה שטן!
 
למעלה