סופית:מי יותר טוב-ברט או שון?

t-man

New member
אתה חושב שאני אומר את זה בגלל

שאני אוהד של שון? ממש לא,פשוט המהירות שבה ההיתרון ירד ועלה לשני הצדדים גורמת לי לחשוב שכמה אנשים חסרי חיים מנסים לשנות את התוצאות.
 

AmitNHB

New member
אני רק אומר שזה יכול להיות לשני ...

הצדדים. בכל מקרה, אני לא אתפלא אם אתה צודק. אין דרך לבדוק IP ? לא שאת זה אי אפשר לעקוף, אבל קצת יותר מסובך...
 

hirshfe

New member
על ראש הגנב בוער הכובע?

משיהו האישם אותך? אז מה אתה חומר קופץ בראש?
 

hirshfe

New member
והגיע הזמן שתלמד

לא תמיד חייבים להוסיף תגובה התגובה שלך שלא אני לא השתמשתי בשני הניקים שלי היא הייתה ממש מיותרת ל-90% ממשתמשי הפורום אם לא יותר יש שני ניקים אם לא יותר ודיברתי יפה
 

DDN

New member
הוא לא אבא שלך, אבל אם אתה רוצה

כבוד מאחרים, אתה צריך לתת כבוד בעצמך.
 

YellowAce

New member
ברט הארט

מייקלס והארט בהחלט בין הגדולים בהיסטוריה, אבל הארט הערצתי עוד מ93 , ופשוט אוהב אותו יותר. לדעתי הקרבות הגדולים של הארט, קצת יותר טובים משל מייקלס - למרות שמייקלס העלה את הרף מ2002. אבל עדיין אני לא מצליח לחשוב על קרב של מייקלס שמתעלה על הקרב (לדעתי) הטוב ביותר בהיסטוריה - ברט\אוון, מניה 10 - ולכן ברט לוקח
 

ororas

New member
כילד ברט היום ברור ששון

כשהייתי קטן ברט נראה הרבה יותר אמין כאלוף וכמס' 1, אבל יש חיים ברסלינג גם אחרי שנות ה-90 ושון גם בפיוד עם אוסטין וגם בכל התהליך של חזרה להאבקות אחרי פציעות שהיו משאירות כל אדם אחר מחוץ להאבקות לתמיד (אולי חוץ מקורט אנגל) שון חזר והוכיח שהוא ענק גם ברסלינג וגם במיקרופון ובמסביב עם פיודים ענקיים עם HHH, ג'ריקו ועכשיו הוגן. ברט פתאם נראה כאורח לרגע, מאוד פופלארי בשעתו אבל קצת נשכח, לא הותיר חותם אמיתי, אלא רק מעבר בין הוגן לדורות הבאים ולאטיטוד.
 

Y2Jim

New member
ברט, ללא ספק

אני אעבור את הקטע של אליל הילדות שלי והדמות שפשוט עושה לי מה שמייקלס לא יעשה לי גם עוד מיליון שנה (למרות שאני חייב לציין שמאז ההיל טרן שלו, מייקלס עושה לי את הRAWים). אני בטוח שכבר כולכם שמעתם את הסיפור. בזמן האחרון יצא לי לראות כמה קרבות של מייקלס הפייס מ-96. צפיתי בקרב ה"איש הברזל" נגד ברט ברסלמניה XII בפעם הראשונה לפני כמה שבועות (וזה מוזר אפילו לי בהיותי מארק של ברט). מאוד אהבתי את הקרב בו למרות השימוש היחסית גדול באחיזות מנוחה (Resthold) לכל אחת ואחת מהן הייתה משמעות בקרב, לא כמו בקרבות היום. משהו שמאוד לא אהבתי וצרם לי בזמן הצפייה בקרב הוא הסיפור שהועבר שבו מייקלס כביכול Outwrestled ברט מבחינה טכנית. לאלו שלא מתמצאים באותה תקופה, המוניקר של ברט היה היאבקות טכנית, אותה הוא עושה טוב יותר מכל אחד אחר. העניין הוא שבמציאות מייקלס חלש בהיאבקות טכנית (לפחות מבחינתי), ובהחלט לא מגיע לרמה של ברט. כל אחיזה שעשה בקרב מאוד לא באה לו בטבעיות ולא הייתה לגיטימית לעין (אפשר לראות את זה בבירור גם במייקלס-אנגל ברסלמניה 21). עוד דבר בקרב הייתה הפסיכולוגיה, והנטייה של מייקלס לא ללכת לפיה. מייקלס לא יכול להחליט על איזה איבר של ברט לעבוד, בעוד שברט עובד לו על איבר מסויים שאותו מייקלס, בסופו של דבר, לא מוכר (יד, נדמה לי). ברט עובד אחרי זה גם על איבר אחר שגם אותו מייקלס לא מוכר (גב/צוואר). מייקלס התבלבל בשלב מסויים על איזה רגל הוא עבד, ברט היה צריך לכוון אותו ברגע מאוד מביך, לפחות מבחינת מייקלס. אם תשאלו אותי, ברט כיוון את הקרב ושמר אותו על הפסים. לברט מגיע קרדיט יותר גדול מלמייקלס על הקרב הזה, קרב שבאמת, לפי דעתי, היה מצויין. "איש הברזל" הכי טוב יחד עם בנואה-טריפס (עוד לא ראיתי אנגל-ברוק, ככה שעוד אין לי את הזכות המלאה לבחור). מה שאני יכול להגיד זה שאחרי הקרב ניסו למכור את מייקלס כמתאבק טכני, דבר שלדעתי נכשל באומללות. עוד קרב שראיתי הוא מייקלס-בולדוג המדובר מ-KOTR 96. קרב ארוך וטוב מאוד, אך בהחלט לא חמישה כוכבים. אולי ארבעה אבל לא חמישה. מייקלס שוב משתמש ב"יכולות" הטכניות שלו, ולדעתי גורע מהקרב את הכוכב האחרון (זה פשוט לא המשחק שלו). זה לא סוד שכהיל, מייקלס >> ברט ואפילו אני לא אתווכח על כך. כפייס אני מרגיש שברט >>>>>> מייקלס. את ברט אני תמיד אאהב לא משנה מה. עם מייקלס זה משתנה בהתאם לדמותו (אני מתעב אותו כפייס). ברט לעולם לא יהיה ה-Performer הססגוני שמייקלס היה או לעולם לא יצחיק או יתפלסף כמו מייקלס, אך אני מרגיש שברט היה בזירה מתאבק טוב יותר, ושהייתה לו דמות שאפשר יותר להתחבר אליה, אחת שיצגה את העולם שלי והשפיעה מאוד על החיים שלי. אסיים במשפט הידוע: לעולם לא יקום עוד ברט "היטמן" הארט. לעולם.
 

AmitNHB

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שמח לשמוע שאני לא היחיד כאן שמעריך אמינות, ביצוע נקי ופסיכוליגיית קרב עקבית.
 
למעלה