סופית, ה- VH-1....

  • פותח הנושא wiz
  • פורסם בתאריך

wiz

New member
סופית, ה- VH-1....

הוא הערוץ מוזיקה הכי טוב שיש בטלויזיה (לאלו שאין להם לויין... כמוני...). אתמול ראיתי קליפים של להקות ואמנים שבחיים לא ראיתי ב-MTV. ראיתי קליפ של Dream Theater, של סטיב ואי, אדי ואן-הלן, ושל עוד כלמיני להקות רוק טובות שבחיים לא שמעתי עליהם... הוא לוקח בגדול את ה-MTV, שחוץ מפופ מסריח ומוזיקה שחורה לא משדר כלום... התאהבתי בערוץ. :cool:
 

taya

New member
.Hey kids, rock and roll

לפי זיכרוני (שאני בהחלט מודעת לעובדה שהוא לא משהו- דמט, שכחתי מה עשיתי אתמול בערב. והתעוררתי עם מכנסיים של חברה שלי, ז`קט של חברה אחרת ונעליים של אחותי. מה?), הערוץ המדובר זהו ערוץ שנות השמונים. אני תמיד רואה שם כל מיני אנשים עם בלוריות לבושים טיטס ורוד ועל פניהם תאורה אדומה. אבל יכול להיות שאני טועה, אז מי מו מה?
 

SLASH.forum

New member
מה הסיפור של VH1

הVH1 על פני השטח הוא ערוץ טוב... אבל מטבעו הוא ערוץ פופ ובשבילם אייטיז זה לא דייר סטרייטס U2 REM אליס קופר ועוד אלא יוריתמיקס מייקל ג`קסון ומדונה וכל הקישקושים האלה וזה בהחלט מעצבן... ומה שעוד הם לא קלטו שמדונה היא חסרת ערך מוזיקלי לחלוטין ותמיד מתעקשים לתקוע אותה במקומות הראשונים... בתכלס זה ערוץ הרבה יותר אינטיליגנטי ומבין וניתן לראות את זה כבר על פי המנחים (מכוערים מעפנים אבל מבינים אמיתיים לעומת הMTV ששם המנחים יפים אבל לא מכירים אפילו שיר אחד של דילן)ותוכניות כמו ביהיינד דה מיוזיק זה דבר טוב והספיישלים שלהם בד``כ טובים (אתמול היה את ה-20 הכי טובים של REM וזה ממש סידר לי ת`אחר הצהריים)ובכלל הפריידיי רוק שואו זו תוכנית אידאלית לרוקר ממוצע כמוני (מי היה מאמין היה שם את פיר אוף דה דארק לפני שבוע ואת ONE של מטאליקה)לעומת הSUPEROCK של הMTV ששם יש סתם להקות וונאביז ואולי יש 4-5 שירים טובים בכל השעתיים. ובקשר לערוץ מיוזיק... זה אחלה ערוץ ללמוד ממנו להיות מקצוען... אבל גם אחלה ערוץ להירדם ממנו כשאתה דווקא אחרי קפה שחור...
 

taya

New member
צודק

אני מסכימה עם הכל, ויש עוד משהו. קראתי את זה בעיתון לפני כמה חודשים - המנחים באמטיוי הם כל מיני שומעי פינקפלויד שבמקרה גם נראים טוב. רובם שונאים את המוסיקה שהם משמיעים, אבל אין להם את הכוח לשנות משהו בערוץ הזה. הם צריכים את העבודה בשביל הכסף ובשביל הפרסום, מן מקפצה לקריירה שלהם. אבל זה לא כולם, רובם.
 
לא נכון...

רק לפעמים יש להם ימים שיש בהם מוזיקה טובה.. רוב הזמן זה 80`s הערוץ הכי טוב זה ערוץ מיוזיק הבעיה היא שיש אותו רק בערב
 

OPERATi0N_iVY

New member
מיוזיק????

איך הגעת למיוזיק? או שאתה רואה את זה רק בגלל שיש את ``הופ`` לפני זה?
 
ניסית פעם להיות נחמד?

יש שם אחלה מוזיקה ועם אתה לא אוהב ג`ז בלוז וקלאסי אל תראה את זה, מה אני יגיד לך...
 

POET-

New member
מיוזיק- אחלה ערוץ

בהחלט מסכימה. למרות שהערוץ הופ קורץ לי ואין יום שאני לא מקליטה ``דפנה ודודידו``- (כי איך אפשר בלי דפנה דקל...) :) מיוזיק זה ערוץ שווה בהחלט לאוהבי ג`אז (בעיקר) HOTEL CALIFORNIA: שומע פאט מת`יני?
 

Sham 69

New member
מיוזיק זה חרא

זה חבורת תזמורת של הומואים מרוסיה שמנגנים אותו דבר אלף פעם
 

wiz

New member
כן !!!

אבל לא רק... מה איתכם אנשים, אתם לא אוהבים אייטיז ??? תאמינו לי, יש הרבה דברים טובים במוזיקה הזאת, תנו לזה צ`אנס... ומיוזיק זה גם אחלה ערוץ (וזה טוב שהוא בערב, כי ככה יש הופ בבוקר :cool: ...), ורק חבל שהוא בצרפתית....
 
הבעיה עם וי אייץ` 1

נכון שהם מתעסקים הרבה עם אייטיז, אבל עם המון פסולת מהאייטיז. ובלי קשר לעשור הנחמד הזה, יש להם גם כל מיני דירוגים מוזרים. רק שהם לא הכי יודעים לדרג: בגלל הגאווה הבריטית שלהם הם שמו את ``קנדל אין דה ווינד`` של אלטון ג`ון במקום הראשון באיזה טופ-100 של כל הזמנים, ואף הקדישו טופ-100 שלם לכל אמני בריטניה, ותקשיבו לסיטואציה הבאה: וואם, רובי וויליאמס, ספייס גירלס, טייק דאת`, ועוד כל מיני בדיחות הגיעו למקומות הרבה יותר גבוהים מהקלאש, הסקס פיסטולס, ורדיוהד. לאן הגענו? ככה שזה לא בהכרח אלטרנטיבה מושלמת לאם טי וי (שפעם בשנתיים עושים משהו נחמד). אבל הדירוגים האלה בעצם לא אומרים הרבה... לא ככה? לא נמאס לכם? ז``א, לתת מספר למי שאתם חושבים שהוא הכי טוב, ובעצם לא יכול להיות אחד ויחיד שהוא מעל כולם... (למרות שיש כאלה שחושבים ככה, אבל זו רק דעתם) ואגב, ``מיוזיק``? מה יש שם שכ``כ שווה לראות? מישהו מוכן להמליץ לי על איזה תכנית מיוחדת..?
 

Bodom-child

New member
אני חושב ש.....

וי אייץ` 1 הוא ערוץ די בינוני במשך כך השבוע ורק בפריידי רוק שואו יש דברים נורמלים. זה המקום היחיד שאפשר לראות בו קליפים של מגהדת` או ספולטורה ושאר ירקות מטאל... הבעייה היא שלפעמים יש להם קטעים שבמשך רוב התוכנית יש כל מיני קליפים של להקות רוק כבד נוצצות, בדרך כלל מהחוף המערבי, עם טייטסים שממש מעצבנות.
 

zambush

New member
כן אבל

מישהו מכיר ערוץ מוסיקה טוב יותר? כל השאר זה רק פופ, בלי גיוון אחר. את אותו הגיוון האחר אפשר למצוא רק בערוץ המוסיקה הזה. למרות שלפעמים ב-אמ. טי. וי. באמצע הלילה יש גם דברים שהם לא בהכרח פופ.
 

sOrCeReSs

New member
היה

את hollow years גם אני נדהמתי לראות את הקליפ.. לא ידעתי שיש אותו בערוץ ואני מסכימה איתך שזה ערוץ מעולה
 

wiz

New member
כן, ולפניו היה קליפ עם סטיב ואי...

ישן ישן... כשהוא עוד היה עם הגיטרה בצורת להבה שלו... נוסטלגיה... וד``א, אני כבר את רוב הקליפים של דרים ראיתי מהקלטות וידאו, ואין כמו הקליפ של Lie מ- Awake, שממש רואים אותם שם עם הכלים... אה, ועוד הודעה למעריצים של דרים, הדיסק הבא צפוי לצאת בספטמבר, וזה יהיה דיסק משולש (!!!) שהוא יהיה בעצם הסבב הופעות של האלבום האחרון, והם עובדים על אלבום חדש לגמרי, שלפי מה שמייק פורטנוי אומר 80% כבר גמור... אם זה מעניין אתכם, לכו ותקראו עוד באתר שלהם.
 

sOrCeReSs

New member
אממ

אני לא ראיתי אף קליפ שלהם כלומר אחד ראיתי :והיו לי את כל השירים שלהם באמ פי 3 והכל נמחק (חרא) וכן זה מאוד מעניין! (תודה על האינפורמציה :))
 

wiz

New member
שיר טוב...

אבל בכלליות Awake זה אלבום של טכניקה, כאילו הם רוצים להראות מה הם יודעים... יש גם רגש, אבל הדגש זה על טכניקה. אם אתה רוצה לשמוע שיר באמת באמת טוב תקשיב ל- Pull me under שלהם, ואם אתה רוצה לראות מה זה באמת רגש, תקשיב לדיסק Falling into infinity.
 
למעלה