סוף סוף יש תקנה בנוגע לרעש

No name for now

New member
אז זהו

שלגדי ביטון לא כ"כ חסרים רוקדים
בגלל זה אני אומרת שרק אם הרבה יגשו אליו ויתלוננו זה יעבוד
 
כבר לא משנה אם אתם סובלים מהרעש

או אם אתם נהנים מהרעש. לא משנה מה עוצמת הרעש באולם שאתם מרגישים. לא משנה אם העוצמה נסבלת או לא נסבלת. מה שמשנה זה שהאחראים על האולם או המוסיקה, חייבים לרכוש מכשירים שמודדים את העוצמה של הרעש, מכשירים אלה יקרים מאד, בעשרות אלפי שקלים. עכשיו נוצרה בעיה, שצריך לקבוע בעצם מה זה אולם? מה צריך להיות גודלו בכדי שיחשב כאולם. האם אולם ספורט לא נחשב כאולם? האם אולם קטן בקאנטרי קלאב קטן, לא נחשב כאולם? האם באולם קטן שעושים בו מחול אירובי עם מוסיקה לא מחוייב במכשיר למדידת הרעש וכל מיני שאלות כאלה. אם יחייבו אולמות חתונה במכשירים כאלה, אז בעל אולם חתונות שרוקד ריקודי עם ידרוש שצריך לשים גם בהרקדות מכשירים כאלה, כי לדעתו המוזיקה בהרקדות, מזיקה לשמיעה. עוד ועוד על מיני שאלות כאלה. לא מזמן היתה בעיה דומה בנוגע לשומרים, איפה חייבים להעמיד שומר בכניסה, היום כנראה שזה מוגדר, למשל חייבים בכניסה לכל בנק , או מקום ממשלתי ציבורי, או כל בית קפה.
 
עזרא - עם כל הכבוד ........./images/Emo4.gif

ויש כבוד, אתה מדבר על חוק בלי שיניים שאף אחד לא יאכוף. וחוקים כאלו יש לנו לצערנו המון ( לדוגמא : עישון בקניונים שאף רשות אינה אוכפת ולמשטרה אין שום עיניין להתעסק בזה). ולכן, כל אחד יצביע ברגליים וירקוד במקומות שנראים לו סבירים מבחינת הרעש. אם זה ישפיע על כמות הרוקדים בהרקדה מסויימת, המרקיד יקלוט את נהבעייה ו"אולי" יתקן. כרגע, אין לך שום סיכוי שהמרקידים ה"מרעישים" יעשו משהו בנידון. עם חוק ובלי חוק.
 
קונסטנטין. עובדה שיש חוק שמחייב את

הנהלם האולם לשים שומר, אחרת לא היו שמים שומר ומשלמים לו שכר. בעלי האולם לא שמים שומר רק משום שדואגים לשלומינו. בנוגע למעשני סיגריות, המשטרה לא תרדוף אחרי כל מעשן סיגריות ברשות. אדם שאחראי על מאות אנשים חייב לציית לחוק. אחרת הוא יסתבך עם החוק. לא נכון לאמר ,שמי שרוצה יקח אחריות על עצמו, כמעט כל הרוקדים לא יודעים, שבכל הרקדה שמיעתם נחלשת בהדרגתיות ואלפי תאים באוזן התיכונה מתים. לא צומחים תאים חדשים באוזן. ככל שהאוזן חשופה לזמן ממושך יותר ולרעש חזק יותר, אז מתים יותר תאים
 
אחראי לחוק זאת כמובן המדינה. בכל

מקרה החוק עבר בקריאה השניה וגם בקריאה השלישית האחרונה אתמול. כנראה שהחוק צריך לעבור שיפוצים קוסמטיים גם בועדות, בכדי לודא בדיוק על מי חול החוק, ומי יהיה בסופו של דבר פטור מהחוק. אני לא מאמין שהחוק יחול על אולם בגודל של חדר רגיל , שתושמע בו מוסיקה למספר אנשים מועט.
 

sa290

New member
עוצמת המוזיקה

אני רוקדת אצל גדי בימי ראשון ואחד הדברים שאני אוהבת בהרקדות שלו,זאת עוצמת המוזיקה.כשיש המוני אנשים ומוזיקה רועשת זה גורם לאנשים להישאר על רחבת הריקודים ולרקוד במרץ רב.
 

No name for now

New member
מה הקשר?

צריך רעש מחריש אזניים כדי לרקוד במרץ רב? לי למשל אין בעיה לרקוד במרץ רב למרות שאני רוקדת עם אטמי אזניים שמסננים את הרעש לא ברור לי איך זה גורם לאנשים להישאר על רחבת הריקודים, להיפך אנשים יעדיפו להתרחק אם הם רוצים לדבר קצת כשיהיו לך נזקי שמיעה תאמרי "לא נורא, העיקר שרקדתי במרץ רב ואנשים נשארו על רחבת הריקודים"? לא חבל על השמיעה שלך ושלנו?
 
נכון שושנה. למשל האנשים יודעים

שהסיגריות מזיקות מאד לבריאות, אבל הם מעשנים בהמוניהם למען ההנאה . חיים פעם אחת, אז לפחות להנות מהחיים
 

מיקi

New member
2 הערות !

1. אני לא מבין... עזרא הוא אחד המתמידים בתלונות על גובה ועוצמת הווליום בהרקדות של גדי, ומצד שני "רודף" אחרי גדי לכל הרקדה !!! בחייאת עזרא.... מישהו מכריח אותך ???? 2. באולם ריקודים עם אקוסטיקה טובה אפשר לשמוע מוסיקה בעוצמות נורמליות. הבעיה שריקודי העם ברובם נערכים באולמות שמיועדים מלכתחילה לחדרי אוכל, אולמות ספורט, וכד'. ואקוסטיקה היא לא בראש מעייני המתכננים !
 
עזרא, ידידי, האזניים שלך הרבה

יותר חשובות מהמחויבות לרקוד בכל מחיר במקום ששם הן "מתפוצצות", להערכתי אם תמשיך לדבוק במקומות רועשים במיוחד, לא תהיה לך בעיה כי ממילא לא תשמע...אז תעשה את החשבון... אני בטוח שזה לא מה שאתה כולל לא להלחם בטחנות רוח. יש הרבה חוקים שנחקקו במדינתנו, כי יש 120 חברי כנסת הצריכים לעשות משהו...מזל שרק אחוז קטן מהם עובד באמת כי אז היו לנו הרבה חוקים על הנייר.
 
א.בדרך כלל אני בורח הביתה מיד אחרי

הסבב השני בזוגות.גדי בדרך כלל מאחר, לפני שגדי מגיע הווליום סביר. ב. גדי כבר לא יכול לשים רעש גבוהה, אחרת יתבעו אותו על גרימת נזקים, זה מה שחשוב. מספיק שאחד יתלונן ברשויות וכבר ישימו מכשיר באולם. ג.כאשר גדי ידע שיש חוק כזה, הוא לא רק ינמיך את הווליום, אלא שגם ידאג לשים מכשיר בודק עוצמת רעש.
 
באני.אם ממוצע הגיל בכפר סבא היה

כמו באוניברסיטה,ששם יש צעירים יותר, אז גדי היה מגביר עוד יותר בכפר-סבא. גדי מותח את הקפיץ,רק כמה שמתאפשר לו, אחרת היו אוכלים אותו בכפר סבא, בלי פלפל.
 
בדיקות שמיעה למרקידים...ואז נבין

רובם כנראה כבר כבדי שמיעה ,זאת הסיבה להתעללות שלא בכוונה בציבור הרוקדים
 
מנציפני.אני חושב שאתה לא צודק.

המרקידים סובלים מהרעש ,פחות מאשר הרוקדים. מהמיקום שלהם הרעש נשמע חלש יותר. הסיבה שגדי מעלה את הווליום היא, שהוא גם מעלה את האדרנלין המפעפע בגוף, כתוצאה מהגברת הרעש, הרעש מגביר את המתח הגופני והנפשי, אז האדרנלין נשפך לגוף מהמוח. האדרנלין נותן עוצמה גדולה לגוף, כאשר הגוף זקוק לעזרה ולהגנה. יחד עם זה כמובן שגם לחץ הדם והדופק עולים.
 
למעלה