עזוב את התקציר.
כאילו שזה לא היה ברור לכולנו. זה ברור בדיוק כמו שנתי יזכה בסוף וייתן את הכסף לעלמה, ושלום על ישראל.
לא היה עדיף לסיים את הפרק עם המבט הכנראה מופתע של שניהם? מופתע כי זה שניהם ביחד, כמובן. זה הכי מטופש שהם סיימו ככה. כל כך מיותר, זה לא רציני.
לפחות עם ליהי ונני הם כן הצליחו להפתיע, ובגדול. באמת הכי לא צפוי שיש. מעניין אם תהיה ביניהם נשיקה, או שזה יישאר יותר בגדר יחסי חיבה-חברות שכאלה.
כל החלק של דאנו בסיפור הוא בין העבשים ביותר שיצא לי לצפות בהם. כמה אפשר לראות שוב את הרכב, ושוב את ניסו בתור השליח והתלמיד הכי מוצלח שלו? ממש דאנו לעתיד. יאללה, שיקפוץ כבר לביקור ממושך בחווה, ונגמור עניין. זה פשוט מייגע כל כך, הריטואל הקבוע והמשמים הזה איתו...
זו סדרה חביבה, אבל די מוזרה, אני חייבת להודות. הרבה יותר פארודית מאשר כל הגדרה אחרת. יותר מדי מערכות יחסים אין שם, אצל אף אחד.
לקחו שתי דמויות הזויות ודי מיותרות כמו שחורי וקים, ו"מכרו" לנו קטע כזה שהם למעשה ביחד, כאשר בפועל, הם ממש לא?
נו, שוין. הכל בהתאם. לא סתם לא קורה איתם כלום ושום דבר במהלך סדרה שלמה. במקום לפתח את הדמויות בצורה קצת יותר נורמלית. לא חבל על הבזבוז הזה?!
די בדומה להם, גם עלמה ונתי לא בדיוק יכולים להיחשב כזוג לכל דבר ועניין. מלבד נשיקת הבכורה (והבגידה), לא היו ביניהם עוד, כאילו ממש במכוון כזה, אלא רק חיבוקים, שיכולים להתפרש גם בתור ידידות+ בלבד.
אבל ברור שלא זו כוונת היוצרים, וזה או שמבחינתם הם כן זוג כבר, או שזה יתהווה באופן רשמי ומוחלט רק בפרק הסיום.