סוביניון בלאן 96

qTyPhOoNp

New member
סוביניון בלאן 96

מצאתי בקבוק של סוביניון בלאן שנת 96 של ייקבי ברקן מה הסיכוי שהוא עוד טוב לשתיה? ... לא נראה לי חשוב אבל זה בקבוק קטן כזה שמקבלים באריזות שי לפורים חחחחח
 
למעלה