סוביניון בלאן 96 מצאתי בקבוק של סוביניון בלאן שנת 96 של ייקבי ברקן מה הסיכוי שהוא עוד טוב לשתיה? ... לא נראה לי חשוב אבל זה בקבוק קטן כזה שמקבלים באריזות שי לפורים חחחחח