סגירתו של פורום ג'אג ו- NCIS

Dark Storm

New member
סגירתו של פורום ג'אג ו- NCIS

שלום חברים, אני לא כ"כ טוב בנאומים או דברים מהסוג הזה אז לכן אשמור על הודעה זו קצרה. לאור מיעוט הפעילות בפורום, הוחלט ע"י הנהלת תפוז לסגור את הפורום הזה. זאת לאחר התיעצות במשך חודשים לגבי שיפור המצב ונסיונות להצילו אך ללא הצלחה. זה היה כיף כל עוד זה נמשך, אני זוכר עוד שרק הגעתי לכאן ב- 2003, עוד לפני שמישהו בכלל חשב על NCIS וג'אג הייתה עיקר העניינים. חבל שהסדרות האהובות שלנו לא זוכות להצלחה בארץ, אבל אלו החיים. אני כמובן מזמין את כולכם להמשיך לעקוב אחר חדשות בנושא ג'אג, NCIS ו- NCIS: Los Angeles באתר שלנו (http://www.navy-yard.co.cc) ומקווה להמשיך לשמוע מכולכם שם. תודה רבה לתפוז שסיפקו לנו בית במשך כ"כ הרבה שנים ותרמו לקהילת המעריצים הקטנה שלנו. תודה גם לכולכם, חברי הפורום, שהגעתם לכאן והשתתפתם איתנו בחוויה הזו. היה שלום ושוב תודה!
 

gromp

New member
אכן עצוב

לא מפתיע אותי שהפרום נסגר. למען האמת אני מופתע מכך שהפורם שרד תקופה כל כך ארוכה. אומנם הפורם נסגר אך האתר של גיל יכול - וצריך להוות במה אלטרנטיבית לחובבי ג'אג ו-NCIS. אני חושב שבעזרת תגובות להודעות באתר וכן על ידי יצרת הודעות באתר ניתן להמשיך ולאהוב את הסדרות האהובות שלנו ביחד. תודה לכולם על כך שהייתם הקהילה הקטנה אך האדוקה של הסדרות הטובות ביותר בעולם.
 

asnafi

New member
אכן...

אומנם עפ"י רוב הייתי צופה, אבל אכן עצוב. נקווה שמתי ש-NCIS:LA יתחילו לשדר בצורה מסודרת יפתחו את הפורום מחדש, כאן או במקום אחר. כמו שכבר נאמר, תמיד יש את "חצר הצי".
 

א אוהל

New member
אם אתה רוצה להמשיך לנהל

אפשר לפתוח קומונה - לזה לא צריך אישור של תפוז
 

Dark Storm

New member
כן אני יודע

אבל אני חושב שהאתר יספיק לבנתיים - אם שם תהיה מספיק פעילות אז אפנה שוב לתפוז.
 
סגירת הפורום

עקב רמת פעילות נמוכה הוחלט לסגור את הפורום בשלב הזה. אנו מודים ל-Dark Storm על ההשקעה והמסירות בניהול הפורום, ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. המשך גלישה נעימה ב
אנשים
 
למעלה