נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
עולים ויורדים בקו חיפה - נהריה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בקו חיפה - נהריה
הגידול שאנחנו רואים בקווים אחרים של ר"י כמעט ואינו מורגש בקטע הזה של המסילה.
אולי פתיחת הקו לכרמיאל ב- 2017 תגרום לשיפור במספר הנוסעים.
 
מספר הנוסעים אמור לעלות כבר בלו"ז הקרוב

עולים ויורדים בקו חיפה - נהריה
הגידול שאנחנו רואים בקווים אחרים של ר"י כמעט ואינו מורגש בקטע הזה של המסילה.
אולי פתיחת הקו לכרמיאל ב- 2017 תגרום לשיפור במספר הנוסעים.
מספר הנוסעים אמור לעלות כבר בלו"ז הקרוב
בלו"ז הזה מתוכנן שיפור משמעותי ברכבות מ/ל עכו ונהריה שתצורפנה לקו הפרברי.
 

alantan

New member
בכל זאת יש לתחנת עכו מגמת עלייה מתונה

עולים ויורדים בקו חיפה - נהריה
הגידול שאנחנו רואים בקווים אחרים של ר"י כמעט ואינו מורגש בקטע הזה של המסילה.
אולי פתיחת הקו לכרמיאל ב- 2017 תגרום לשיפור במספר הנוסעים.
בכל זאת יש לתחנת עכו מגמת עלייה מתונה
 
תודה על השרשור, באיזה קו צרפת את שדרות?

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
תודה על השרשור, באיזה קו צרפת את שדרות?
 

בועז ל

New member
אגב שדרות: האם שמת לב למוטיב "לפני שייגמר"

תודה על השרשור, באיזה קו צרפת את שדרות?
אגב שדרות: האם שמת לב למוטיב "לפני שייגמר"
(הטבת נסיעות החינם) בחודש מרץ או שאני טועה בהשערתי וישנן סיבות נוספות לעלייה המרשימה במרץ?
 

raminec

New member
אני לא צירפתי את שדרות

תודה על השרשור, באיזה קו צרפת את שדרות?
אני לא צירפתי את שדרות
כשתפתחנה התחנות הבאות אני אעשה עקום של תחנות נתיבות, אופקים ושדרות ביחד. אני גם לא בטוח שאפשר באמת לחבר את הקו הזה לקו של אשקלון, אשדוד ומערב ראשון. זה פשוט יותר מדיי תחנות על עקום אחד וזה יראה בלאגן שקשה למצוא ידיים ורגליים.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת - חודשי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת - חודשי
מגמת הצמיחה נמשכת, למרות שהשיא של דצמבר לא נשבר.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת - רבעוני

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת - רבעוני
אחרון ודי להפעם
 

טשאפק 2

New member
תודה על המספרים והגרפים

עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת - רבעוני
אחרון ודי להפעם
תודה על המספרים והגרפים
נראה כי מזה כמה שנים יש מגמת עלייה רציפה ליניארית בערך, בניכוי תנודות עונתיות.
 

amit1270

New member
מ-2012 מגמת העלייה התחדשה אחרי 4 שנות קיפאון

תודה על המספרים והגרפים
נראה כי מזה כמה שנים יש מגמת עלייה רציפה ליניארית בערך, בניכוי תנודות עונתיות.
מ-2012 מגמת העלייה התחדשה אחרי 4 שנות קיפאון
בדיליי של 3 שנים מתקופת אולמרט ועצירת ההשקעה ברכבת.
 

down under

New member
תודה רבה לרמינק על הנתונים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
תודה רבה לרמינק על הנתונים
טרם הסתכלתי, הרגע חזרתי הביתה מיום גדוש בשיטוטים (לא רכבתיים) בחוץ. הזדרזתי לשלוח תודה.
הניתוח וההסברים ה(לא)מלומדים שלי יגיעו מאוחר יותר.
 

down under

New member
שמתי לב לכך שהגידול בקו לכפ"ס/הוד"ש

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
שמתי לב לכך שהגידול בקו לכפ"ס/הוד"ש
או כפי שאני אוהב לקרוא לו הקו לכפר השרון או הוד הסבא, היה בו גידול מרשים אבל
לא בתחנת כפר סבא נורדאו.
היא עלתה בכ-5,000 עד 10,000 נוסעים לחודש לעומת אמצע 2013, לעומת גידול של כ-15,000 עד 20,000
בתחנות ראה"ע והוד השרון.
גם תחנת קרית אריה בפ"ת חוותה גידול מרשים ודרמטי של בין 15,000 ל-20,000 איש, ובה זה באחוזים הרבה יותר.

עירי לשעבר, חדרה, חוותה גידול צנוע של כמה אלפי נוסעים בחודש וגם בנימינה.
והגידול הוא עוד מרשים מאוד שכן אני בצעתי את כל ההשוואות שלי בתגובה זו בין חודש מארס 14' ליולי 13', ויולי הוא חודש קיץ מובהק בו תמיד יש יחסית הרבה נוסעים.
אם הייתי משווה לפברואר 13' או מארס 13' הגידול היה אפילו מרשים עוד יותר.

לא מצליח להבין את הקפיצה הדרמטית בתחנת שדרות. אולי כפי שאני טוען לקח כבר הזמן הסביר לתת מודע הציבורי או לתת ההכרה הקולקטיבי להפנים
ולא רק להבין שיש לעיר הזו תחנת רכבת.
 

בועז ל

New member
ביחס לתחנת שדרות

שמתי לב לכך שהגידול בקו לכפ"ס/הוד"ש
או כפי שאני אוהב לקרוא לו הקו לכפר השרון או הוד הסבא, היה בו גידול מרשים אבל
לא בתחנת כפר סבא נורדאו.
היא עלתה בכ-5,000 עד 10,000 נוסעים לחודש לעומת אמצע 2013, לעומת גידול של כ-15,000 עד 20,000
בתחנות ראה"ע והוד השרון.
גם תחנת קרית אריה בפ"ת חוותה גידול מרשים ודרמטי של בין 15,000 ל-20,000 איש, ובה זה באחוזים הרבה יותר.

עירי לשעבר, חדרה, חוותה גידול צנוע של כמה אלפי נוסעים בחודש וגם בנימינה.
והגידול הוא עוד מרשים מאוד שכן אני בצעתי את כל ההשוואות שלי בתגובה זו בין חודש מארס 14' ליולי 13', ויולי הוא חודש קיץ מובהק בו תמיד יש יחסית הרבה נוסעים.
אם הייתי משווה לפברואר 13' או מארס 13' הגידול היה אפילו מרשים עוד יותר.

לא מצליח להבין את הקפיצה הדרמטית בתחנת שדרות. אולי כפי שאני טוען לקח כבר הזמן הסביר לתת מודע הציבורי או לתת ההכרה הקולקטיבי להפנים
ולא רק להבין שיש לעיר הזו תחנת רכבת.
ביחס לתחנת שדרות
פתאום נזכרתי שהשר שבעצם השר כץ האריך בשלושה חודשים נוספים את נסיעות החינם לתושבי שדרות והסביבה. אם כך, הנתונים המעניינים באמת משדרות יגיעו כנראה רק ברבעון שלישי 2014, אלא אם כן השר יחליט שוב לעצבן את האוצר.
 

down under

New member
אבל מה הסיבה להכפלה כמעט בכמות הנוסעים

ביחס לתחנת שדרות
פתאום נזכרתי שהשר שבעצם השר כץ האריך בשלושה חודשים נוספים את נסיעות החינם לתושבי שדרות והסביבה. אם כך, הנתונים המעניינים באמת משדרות יגיעו כנראה רק ברבעון שלישי 2014, אלא אם כן השר יחליט שוב לעצבן את האוצר.
אבל מה הסיבה להכפלה כמעט בכמות הנוסעים
דוקא בחודש מרץ?
 

בועז ל

New member
במחשבה שנייה, או בעצם ראשונה, יתכן

אבל מה הסיבה להכפלה כמעט בכמות הנוסעים
דוקא בחודש מרץ?
במחשבה שנייה, או בעצם ראשונה, יתכן
שבכל זאת מדובר במוטיב ה"לפני שייגמר", שהרי השר פרסם את הארכת ההטבה רק באמצע מרץ ואפשר להוסיף לכך מספר ימים עד להטמעתה המלאה של הידיעה בקרב הציבור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה