בקו הזה צריך לעשות תמחור נמוך יותר ממשה דיין
בולטת לרעה תחנת צומת חולון
למיטב ידיעתי הושקעו בבנייתה סכומים גבוהים בהרבה מאשר ביתר התחנות, ויש לה גם חניה צמודה שלא בשימוש. לדעתי המפתח להעלאת הנוסעים בקו הם תדירות גבוהה יותר ותמחור נמוך יותר בקטע שבין משה דיין לתל אביב
בקו הזה צריך לעשות תמחור נמוך יותר ממשה דיין
ועד הוד השרון, לא רק עד תל אביב.
המחירים הכי לא הגיוניים בקו הזה הן בין תחנות מדרום לתל אביב לתחנות מצפון (מזרח) לתל אביב, כמו גם המחירים בין תחנות מדרום לתל אביב לתחנת הרצליה.
המחירים בקו הזה מגיעים בקטעים מסויימים ליותר מפי 4 ממחירים באוטובוסים
לגבי תחנת צומת חולון - החסרון הגדול של התחנה הזו זה קרבתה לתל אביב וריחוקה מחולון. מי שיעדו בתל אביב ומוצאו רחוק מהתחנה לא יסע באוטובוס או רכב לתחנת צומת חולון רק כדי להחליף לרכבת על מנת ליסוע בה קטע קצרצר עד אחת מתחנות תל אביב.
במערכת הנוכחית של התח"צ בגוש דן, שבה קווי האוטובוס שעוברים בצומת חולון ממשיכים ממילא לתוך תל אביב, תחנת צומת חולון פשוט מיותרת. זה ישתנה אם וכאשר יתחילו לפעול הקווים הירוק, הצהוב והכחול של נת"ע ואם וכאשר התחנה המרכזית של ת"א תועבר אליה ואז צומת חולון תהיה מרכז תחבורתי.