נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014

מצב
הנושא נעול.
הסקאלה הרלוונטית לסך הכל זו הסקאלה הימנית

זה נראה ממש מוזר
הוא שונה רק במעט מהנוסעים בראשל"צ משה דיין, הרבה פחות ממה שנראה שהתחנות האחרות מוסיפות...
הסקאלה הרלוונטית לסך הכל זו הסקאלה הימנית
הסקאלה של התחנות זו הסקאלה השמאלית.
 

בועז ל

New member
בשפת ה-
ניתן לומר שתחנת משה דיין מבססת

עולים ויורדים בקו החוף הדרומי
בשפת ה-
ניתן לומר שתחנת משה דיין מבססת
את מקומה בראש הטבלה ומתחילה לפתוח פער מסגניתה שבבת ים.
 
עדיף שהרכבת המהירה תגיע לראשון מערב

ובעיקר בגלל ירידת התדירות בתחנות חולון-בת ים
או בשפת ה-
- שיפוט לא הוגן.
עדיף שהרכבת המהירה תגיע לראשון מערב
גם כדי לעזור לתושבים שיותר רחוקים מתל אביב מאשר חולון בת ים.
(לפני עידן הרכבת באוטובוס נסיעה לקחה בין שעה לשעתיים).
וגם בגלל איזור המסחר והתעסוקה הסמוך.
כולי תקווה שיוכלו להגדיל את התדירות גם בבת ים חולון.
 

בועז ל

New member
כדאי לציין שלמרות מגמת העלייה בקו החוף

עולים ויורדים בקו החוף הדרומי
כדאי לציין שלמרות מגמת העלייה בקו החוף
הדרומי, כמויות הנוסעים בו עדיין רחוקות מהתחזיות שניבאו לקו וכבר הספקתי לשמוע אנשים ברכבת שהגדירו אותן "כאי מימוש הפוטנציאל" במקרה הטוב ו"אכזבה" במקרה הפחות טוב. יש שסבורים שמספר מקומות החניה בתחנות הקו היה צריך להיות גדול יותר משמעותית מזה הקיים.
 
בולטת לרעה תחנת צומת חולון

כדאי לציין שלמרות מגמת העלייה בקו החוף
הדרומי, כמויות הנוסעים בו עדיין רחוקות מהתחזיות שניבאו לקו וכבר הספקתי לשמוע אנשים ברכבת שהגדירו אותן "כאי מימוש הפוטנציאל" במקרה הטוב ו"אכזבה" במקרה הפחות טוב. יש שסבורים שמספר מקומות החניה בתחנות הקו היה צריך להיות גדול יותר משמעותית מזה הקיים.
בולטת לרעה תחנת צומת חולון
למיטב ידיעתי הושקעו בבנייתה סכומים גבוהים בהרבה מאשר ביתר התחנות, ויש לה גם חניה צמודה שלא בשימוש. לדעתי המפתח להעלאת הנוסעים בקו הם תדירות גבוהה יותר ותמחור נמוך יותר בקטע שבין משה דיין לתל אביב
 

בועז ל

New member
אני בוחר בתחנת וולפסון כתחנה המאכזבת ביחס

בולטת לרעה תחנת צומת חולון
למיטב ידיעתי הושקעו בבנייתה סכומים גבוהים בהרבה מאשר ביתר התחנות, ויש לה גם חניה צמודה שלא בשימוש. לדעתי המפתח להעלאת הנוסעים בקו הם תדירות גבוהה יותר ותמחור נמוך יותר בקטע שבין משה דיין לתל אביב
אני בוחר בתחנת וולפסון כתחנה המאכזבת ביחס
לציפיות. נכון, ביה"ח וולפסון אינו בית חולים בסדר גודל מרשים, אך בכ"ז ציפיתי ליותר.
 
אוקיי, אבל גם סמוך לוולפסון יש חניה

אני בוחר בתחנת וולפסון כתחנה המאכזבת ביחס
לציפיות. נכון, ביה"ח וולפסון אינו בית חולים בסדר גודל מרשים, אך בכ"ז ציפיתי ליותר.
אוקיי, אבל גם סמוך לוולפסון יש חניה
דווקא תחנת יוספטל שאין לידה שום חניון הצליחה יפה, להערכתי עם תדירות גבוהה יותר ומחיר נסיעה נמוך יותר יש לה סיכוי לשמש כמעין תחנת מטרו
 
בקו הזה צריך לעשות תמחור נמוך יותר ממשה דיין

בולטת לרעה תחנת צומת חולון
למיטב ידיעתי הושקעו בבנייתה סכומים גבוהים בהרבה מאשר ביתר התחנות, ויש לה גם חניה צמודה שלא בשימוש. לדעתי המפתח להעלאת הנוסעים בקו הם תדירות גבוהה יותר ותמחור נמוך יותר בקטע שבין משה דיין לתל אביב
בקו הזה צריך לעשות תמחור נמוך יותר ממשה דיין
ועד הוד השרון, לא רק עד תל אביב.
המחירים הכי לא הגיוניים בקו הזה הן בין תחנות מדרום לתל אביב לתחנות מצפון (מזרח) לתל אביב, כמו גם המחירים בין תחנות מדרום לתל אביב לתחנת הרצליה.
המחירים בקו הזה מגיעים בקטעים מסויימים ליותר מפי 4 ממחירים באוטובוסים

לגבי תחנת צומת חולון - החסרון הגדול של התחנה הזו זה קרבתה לתל אביב וריחוקה מחולון. מי שיעדו בתל אביב ומוצאו רחוק מהתחנה לא יסע באוטובוס או רכב לתחנת צומת חולון רק כדי להחליף לרכבת על מנת ליסוע בה קטע קצרצר עד אחת מתחנות תל אביב.
במערכת הנוכחית של התח"צ בגוש דן, שבה קווי האוטובוס שעוברים בצומת חולון ממשיכים ממילא לתוך תל אביב, תחנת צומת חולון פשוט מיותרת. זה ישתנה אם וכאשר יתחילו לפעול הקווים הירוק, הצהוב והכחול של נת"ע ואם וכאשר התחנה המרכזית של ת"א תועבר אליה ואז צומת חולון תהיה מרכז תחבורתי.
 

amit1270

New member
ומה בעניין התדירות?

כדאי לציין שלמרות מגמת העלייה בקו החוף
הדרומי, כמויות הנוסעים בו עדיין רחוקות מהתחזיות שניבאו לקו וכבר הספקתי לשמוע אנשים ברכבת שהגדירו אותן "כאי מימוש הפוטנציאל" במקרה הטוב ו"אכזבה" במקרה הפחות טוב. יש שסבורים שמספר מקומות החניה בתחנות הקו היה צריך להיות גדול יותר משמעותית מזה הקיים.
ומה בעניין התדירות?
כשבונים קו פרברי עם תדירות בינעירונית כמויות הנוסעים יהיו בהתאם.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
הקו מתאושש יפה מהפסקת הפעילות עקב נזקי הסופה וחוזר לרשום גידול נאה!
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - חודשי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - חודשי
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - רבעוני

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 1-3/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הראשון של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש ינואר

נ.ב.
השרשור הפעם מוקדש לקובי שהמתין בסבלנות רבה להגעת הנתונים
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - רבעוני
לא צריך להתרגש, רבעון ראשון תמיד חלש
 

בועז ל

New member
נקודה מעניינת

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - רבעוני
לא צריך להתרגש, רבעון ראשון תמיד חלש
נקודה מעניינת
בתוך הרבעון השלישי של 2009 (חודש אוג') נקבע שיא כל הזמנים (מתחילת הנתונים שבידינו) בתחנת בית שמש ולמרות זאת ישנם שלושה רבעונים שגדולים מרבעון שלישי 2009 בכמויות הנוסעים.
 

alantan

New member
נראה שתחנת רמלה אינה מתאוששת לרמה הקודמת

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים - רבעוני
לא צריך להתרגש, רבעון ראשון תמיד חלש
נראה שתחנת רמלה אינה מתאוששת לרמה הקודמת
מאז הפתיחה מחדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה