נשית.... פססט פססט... איך את מרגישה ? הכל בסדר ?
נ נשית~37 New member 16/9/02 #2 נראה לך שמשהו יכול להשבית אותי? עכשיו אני בסדר גמור, אפשר לחזור ולהתעלל בי חחחחחח והעיקר...והעיקר......הבטן שטוחה (עד מחר חחחחח).
נראה לך שמשהו יכול להשבית אותי? עכשיו אני בסדר גמור, אפשר לחזור ולהתעלל בי חחחחחח והעיקר...והעיקר......הבטן שטוחה (עד מחר חחחחח).
פ פנטום הצט New member 16/9/02 #3 רק הבטן ??? מקווה שהצום לא העלים לך עוד כמה חלקים מרשימים מגופך... מחר ספגטי ?