נשים מניקות בציבור

בק 2003

New member
לא מדוייק

כתבתי שאשמח לשמוע מה איתה כאשר היא תניק בפועל. כי במקרה שלי זה היה להיפך - אני הייתי בטוחה שלא יהיה לי איכפת שיראו לי את הציצי כאשר אני מניקה ובפועל - מאד מפריע לי להניק בפומבי, גם אם זה בבית קפה בשולחן יחסית צדדי, אבל אין לי יותר מדי ברירות ואני מניקה אותה היכן שיוצא וכן משתדלת שלא יראו לי, אבל לא תמיד זה מצליח. ואם אני ליד האוטו אני מעדיפה להניק אותה באוטו - אבל בגלל שלי זה יותר נעים . אני סה"כ לא מבינה על מה המהומה. יש תינוקות ויש אמהות שמניקות אותם ותמיד זה יפריע למישהו ברמה זו או אחרת אז לא צריך ללטוש מבטים, בדיוק כמו אותן דוגמאות שהעליתי מקודם ואין טעם לחזור עליהן. בברכת חדרי הנקה ופינות החתלה בכל קניון-מסעדה-חנות ולא ליד השירותים או בפינות חשוכות ונסתרות. אה, ובעיה נוספת: בהרבה מקומות אין פינות החתלה: ביום שישי האחרון היינו במסעדה והקטנה עשתה קקי. לא היה בשירותים משטח שאוכל להניח אותה ולהחליף לה (היה רק כיור קטנטן) והאוטו היה במרחק של 10 דקות הליכה ולצאת החוצה לא בא בחשבון כי היה קר. אז היה לי מאד לא נעים אבל החלפתי לה בעגלה, ליד השולחן. וזה לדעתי הרבה יותר לא נעים מהנקה בפומבי כי זה גם קצת מסריח, במיוחד במסעדה כשיש עוד אנשים סביבך.
 
אגב לגבי פינות החתלה

יש לי דילמה: האם אכן צריך אותן? כלומר ברור שצריך בל איך לבנות? לא הייתי רוצה בשירותים ציבוריים שאז זה בדרך כלל מסריח מצד שני אני רואה יותר ויותר שלכל אחת אכפת רק מהתינוק שלה וזהו. כל האחוות נשים שגם מנסים להראות שהיא כאילו קיימת, בעיני אכן קיימת רק בכאילו. פינות ההחתלה מטונפות, פעם אחרונה מצאתי על אחת מגבון דבוק... ואפילו בשילב ששם מנקים כל הזמן כי זו חנות פרטית וסה"כ לא משתמשים הרבה (כי הרבה לא יודעים איפה זה) די מסריח מהפח שנשים מניחות שם גם חיתולים פתוחים (אםילו בלי לגלגל)
 

בק 2003

New member
אין לי תשובה

כי אכן פינות ההחתלה שבשירותים או ליד השירותים מגעילות, בלשון המעטה ואם חושבים על זה, פעמים רבות כאשר אני צריכה לחתל את הקטנה אני מחתלת אותה בעגלה ואם אני עם המנשא - אני מחתלת אותה על אחד הספסלים בקניון או ע"ג הרגליים שלי - אם זה רק פיפי. אם זה קקי - אני מאד משתדלת לחתל אותה באיזור יותר צדדי של הקניון ולא באמצע החנות. אבל כרגיל - תמיד יש חריגים וצריך לאלתר.
 

lavendula

New member
תשמעי קטע

פעם הייתי בקניון רננים, והקטן צרח. מה עושים? חיפשתי שילב - אין (אגב, ה"פינת הנקה" של שילב זה חדר הלבשה קטן ומחניק) חיפשתי ספסל צדדי פנוי - אין פשוט לא היה איפה להניק את האומלל! כבר חשבתי להתיישב על הרצפה. בסוף, מה עשיתי? נכנסתי לבית הקפה של הקניון, הזמנתי לי שתיה והינקתי (בלי שיראו)! אגב, יצא לי גם להניק באוטו, ואל תחשבי שלשם לא מיציצים לך על הציצים! רק כשתשמעי את התינוק שלך צורח מרעב, תביני שאין דרך אחרת, ותצפצפי על כל יפי הנפש.
 

gallish

New member
דווקא יש חדרון הנקה ברננים

אמנם צינוקי משהו, אבל יש
בשירותים שליד הסופר...
 

lavendula

New member
בשירותים... תודה רבה באמת!

נתחיל מזה שהקניון הזה ענק, ואת בדיוק נמצאת בקצה השני. ומאיפה אישה שמניקה צריכה לנחש איפה יש "צינוקי הנקה" בכל מקום בעיר??? לא זכור לי שקיבלתי מפת פינות הנקה בטיפת חלב... ולסיום, לאכול בשירותים?
 

gallish

New member
לא ממש בשירותים ../images/Emo13.gif

אלא בחדרון קטקטן צמוד לשירותים ולגבי המיקום, הצינוקיות וחוסר השילוט וההכוונה - צודקת ב-100% תמיד אני אומרת שרק בגלל זה אני הולכת לאיקאה
 

lavendula

New member
ובכל מקרה

אני לא מוכנה להסתגר, לפעמים לזמן ממושך, בגלל שהתינוק שלי צריך לינוק.
 

בלינקה

New member
הזכרת לי תשובת רב שמישהי ציטטה

פעם בפורום הנקה, בעניין הנקה בשירותים. התשובה היתה "אשה היא לא סמרטוט ותינוק הוא לא נייר טואלט". צריך להניק בצנעה, אבל לא ללכת להניק בשירותים אם אין בנמצא מקום אחר, אלא להניק בציבור, בצנעה.
 

hula1

New member
לי זה נראה הכי טבעי

בהתחלה הייתי מתאמצת ומכסה, עכשיו הילדה גדלה וזה בלתי אפשרי. וחוץ מזה התרגלתי וזה הפך להיות הדבר הכי טבעי. אני קצת מורידה את החולצה על הציצי וקצת הראש של הקטנה מסתיר ולא רואים כמעט כלום. אין לי זמן וסבלנות להתעסק עם רואים לא רואים, זה כלכך שגרתי ןנעשתי כלכך מיומנת שזה ממש שולי מה קורה מסביבי. אף פעם לא קיבלתי הערות. אפילו אח שלי למד להבדיל בין רואים לך את הציצי לבין הילדה רעבה/בוכה ואני צריכה להניק. הנקה לא ממש נראת לו התהרטלות...
 

leelach

New member
הנה אנחנו, כמה זה חסר לי

אבל בקרוב תתווסף לנו בובה קטנה למשפחה שגם אותה בלי נדר אני אניק. זו תמונה ש-אור שלי היה בן 8 חודשים.
 
אולי יחוקקו חוק שלא ללכת במחשוף

יש נשים שלא בגלל מצב בו התינוק זקוק לאוכל חושפות את שדייהם זו לא חוצפה???? זה לא דוחה ????? לפעמים אני מתבישת ללכת ברחוב נשים מסתובבות אשכרה ערומות ומרגישות הכי בנוח שאפשר אז שאני אתביש או יחשוב שזה דוחה להניק את הילד שלי במקום ציבורי קודם שיוציאו חוק שנשים לא ילכו חשוף ואח"כ שיבואו בטענות לנשים שמניקות במקומות ציבוריםשלרוב לא רואים להן כלום ולפעמים גם לא מרגישים בכלל אלא אם מתעמקים מאוד לראות אז רואים בושה להעלות נושא כזה לדיון בכלל אנחנו נמשיך לתת לילדים שלנו את הכי טוב שיש גם בציבור וזה כמובן הנקה ולא משנה איפה זה יהיה שם דבר לא יעצור בעדנו.
 
../images/Emo10.gif זו דעתי

ההודעה הזאת פשוט מזעזעת. למה לא מגעיל אותך לראות בציבור אמא מאכילה את בנה עם בקבוק? הרי הנקה זו הדרך הכי טבעית ונכונה להאכיל את התינוק. אז את אולי מציעה שכל מי שבוחרת בדרך נפלאה זו תידון לשנה-שנתיים של ישיבה ממושכת בבית עם תינוקה? אסור לנו לצאת? התינוק רעב, מה נגיד לו? שעכשיו מגעיל כי אנחנו בחוץ? איזה מן דבר מגעיל זה להגיד. בכל מקרה, אפשר להניק גם בלי שכל עובר ושוא יוכל לראות את כל הציצי. כמה שטויות במשפט אחד, לא להאמין
 

mr kennedy

New member
אני גבר

לפני שאת פונה אליי בלשון נקבה, תבדקי את כרטיסי האישי ואז אולי, אבל רק אולי אני אשיב להודעתך הפרובוקטיבית.
 
למעלה