נשים מניקות בציבור

noaaaa

New member
איזו תמונה יפה

אם התינוק צריך לאכול ובאותו זמן אכילתו זה אומר הנקה אז זה מה שיהיה. בבר אילן יש חדרי הנקה וזה מצויין אבל אם למשל את יושבת עם חברות בבית קפה וצריך להאכיל את התינוק את לא תלכי להתחבא בחדר ואח"כ תחזרי כי את לא יודעת כמה זמן זה יקח ואולי צריך יהיה לחזור על הפעולה שוב לאחר 5 דקות..בקיצור לא לעניין. כשאני רואה את גליש בתמונה אני רואה דבר יפה מאוד ולקרא לזה דוחה זו תגובה דוחה בעיני, יחד עם זאת אני כן חושבת שצריך להתחשב בציבור שזה מביך אותו ולא לחשוף שדיים כאילו הן הפכו פתאום רק למקור הזנה. טבעי שרואים חלקים ממנו אבל לא צריך לעשות דווקא.
 

gallish

New member
תודה רבה לכן ../images/Emo9.gif

לא התכוונתי לעורר פרובוקציה, אלא פשוט רציתי להראות שאם לא רוצים, אז לא רואים כלום (ותאמינו לי שאני לא רוצה שיראו
) ועצוב לי לחשוב שיש נשים שחושבות שזה דוחה
 

אם פי 3

New member
האמת?

בהנקה בציבור (לא בבית או בסביבה נשית/תומכת הנקה במיוחד) דאגתי שלא תהיה גם רמת החשיפה הזו - זה לא מסובך, רק להוריד את החולצה עוד קצת.
 

misisipi river

New member
לצערי אין לי מספיק תמונות

הנקה כי לרב אני מאחורי המצלמה במקרה זו צולמה בנוחיות ביתי ,בחוץ רואים הרבה הרבה פחות או שבכלל לא בגלל צורת הלבוש שלי והדרך בה אני מניקה בחוץ בבית זה הרבה יותר חופשי כי הוא אוהב להתפרס לכול עבר מה שבחוץ בלתי אפשרי
 

אם פי 3

New member
בבית - בהחלט

בשלב מסוים (אחרי גיל שנה וחצי) זו היתה הסיבה שהפסקתי להניק מחוץ לבית, מלבד במצבים מיוחדים (או מקומות ידידותיים כמו בגן) - כי כפעוט הוא אהב לינוק בצורה שלא יכלה להיות לא-חושפנית, וגם היה כבר מספיק גדול בשביל לחכות. עם תינוק קטן להניק כשהוא ואת בעירום (לפחות חלק עליון) זה ממש ממש כיף, אבל כמובן שזו חוויה ששמורה רק לבית.
 

דידולי

New member
אני אגיד לך מה לא בסדר כאן

לא בסדר שאנחנו לא רואים את הפנים של המדהימה הזו כי אני יודעת כמה היא יפה (חמסה חמסה שום בצל) זה הדבר היחידי שלא מסתדר לי בתמונה הזו.
 

gallish

New member
../images/Emo9.gif תודה יקירתי

את הפנים אראה בהזדמנות אחרת, מבטיחה
 

rc11

New member
וגם אני פה

ורק רוצה לציין שהדבר היחיד שהפריע לי בהנקה בציבור היה שהייתי צריכה להרים את החולצה והצמיגים שלי בלטו מתחת! אני נדהמת מהבורות והפערים שיש בציבור בנוגע להנקה. חבל מאוד ואני מאחלת לנו כמה שפחות דעות כמו של פותח השרשור. והתאפקתי מאוד בתגובתי וענתש, תודה שאת פה.
 

shirnir

New member
לא מגיבה לשרשור הזה אבל...

רק רציתי לומר לך שזו תמונת ההנקה היפה ביותר שראיתי. איך לא שלחת ללוח שנה של לה לצ'ה? מושלמת
 
למעלה