נשים מניקות בציבור

eti119

New member
ענת למה אני צריכה להיות "בעונש"

בזמן הנקה ....לא בעד חדרי הנקה כפתרון....מי שנוח לה בבקשה ואם לא נוח לי לרוץ לאיזה חדרון להיות לבד מוגלת רק כי הבייבי רעב..... אני אוהבת להניק זה הפך להיות לי מין טבע שני כזה ב3וחצי שנים האחרונות והרעיון שאני אצתרך להתבודד כדי להניק מגוחך בעיניי....כמו שכבר אמרתי יש לי ציצים דיי גדולים ואנשים עוברים לידי ולא קולטים שאני מניקה בכלל ומדברים איתי כרגיל..... עד שקולטים ושואלים מה היא אוכלת....בליווי מבט מזועזע.......
 

ענתש

New member
הסברתי למה...

גם אני לא בעד חדרי הנקה כפתרון ארוך טווח. לשם כך אני (ואת ונשים כמונו) שמחות לחנך את הציבור שהנקה זה טבעי ובריא ונפלא גם על ספסל באמצע הקניון וגם בטיול באמצע הצעידה וגם במסעדה ליד השולחן. עם זאת אני גם מבינה שזה לא טריוויאלי לכל אישה, בטח שלא אחרי לידה ראשונה. אני מבינה שההנקה מסובכת גם ככה - מעצם העובדה שיש קשיים לפעמים ומעצם העובדה שהיא ה-סמל לתלות החדשה הזו של התינוק בך ומעוד אלף סיבות. ואני מבינה שבתוך כל זה אם יש משהו שתורם לתחושה של "לא רוצה להניק" זו תחושת המחנק. העובדה שאי אפשר לצאת החוצה כי "איפה אני אניק" ? ולכן בעיניי חדרי הנקה הם "עזרה ראשונה" ונועדו לאפשר לנשים מניקות שלא מרגישות בנוח להניק בציבור (כי הציבור עדיין לא מחונך שציצי זה לא איבר מיני, וגם הנשים האלו הן חלק מאותו ציבור) ולצאת מהבית ולהנקה להיות משהו ידידותי למשתמשת בהתחלה. אני מקווה שמי שמניקה לומדת אחרי זמן מה איך להניק בציבור ולא נזקקת לחדרי ההנקה יותר. אני מקווה שציבור המניקות שהוא כמונו - שלא חוששות להניק בכל מקום ורואות בזה שליחות - ילך ויגדל. אני מקווה שהציבור יתרגל לראות נשים מניקות כמו שהוא התרגל לראות נשים במכנסיים בזמנים אחרים. ואני מקווה שכשכל זה יקרה חדרי ההנקה יאבדו את הרלוונטיות שלהם באופן טבעי לגמרי...
 
אז זהו

שיש גם נשים כמוני שמניקות ולא רואות בכך שליחות מעבר להאכלת הילד וקשר איתו.
 

בק 2003

New member
גם אני מניקה ולא מתוך שליחות

אלא פשוט כי זה הכי בריא אבל למרות זאת אני לא מסתתרת ומתחבאת אם הקטנה שלי רוצה לאכול אבל גם לא מתערטלת לפני כולם, כי גם אותי מביך שיראו לי את הציצי. אבל אם רואים - זה מה יש. לא קרה כלום. ושוב - אם זה מפריע למישהו - לא חייבים להסתכל. אני לא חושבת שיש כאן מישהי, גם אלו שרואות בכך כשליחות הגדולה שיש, שנהנות לחשוף את עצמן לפני כל, פשוט יש כאלה שפחות מובכות שרואים להן ויש כאלה שמובכות יותר (כמוני). וכמו שמישהי (וסליחה, לא זוכת מי) כתבה בשרשור שמסתובבים בציבור גם אנשים עם פצעים על הפנים וזה לא תמיד נעים ואסתטי אז לא חייבים להסתכל.
 
הנקה בשירותים איכס

מה הילד שלי בעונש צריך לסבול את הטינופת כי הוא רעב. אני בישנית ולבושה תמיד צנוע, אני לא הניק את הילד שלי בפני כולם כי זאת לא אני, אבל לדעתי אם מניקה זה הדבר הכי יפה שיש ומי שלא נראה לו שלא יסתכל.
 

פלטרון

New member
אם הנקה היא טבעית אז..

.. בטוח לא תתנגדי שאני אצפה בך מניקה. נכון? ( you can't have t both ways.. ) ושוב - כי זה לא מיני, כי זה מסתיר, כי זה טבעי, כי זה נפלא לראות את הקשר בין התינוק לאימו, כי זה הטבע שלנו, וכי הרבה לפני שזה היה איבר מיני זה היה איבר הזנה לתינוק. אז.. אם הבנתי משהו מדברייך זה ש- 1. להניק בציבור זה טבעי. 2. לצפות בזה זה גם טבעי! וכמו שאת לאמ תנגדת שאישה תצפה בזה, בטח לא תתנגדי שגבר יצפה בזה. כי אז זו אפלייה מגדרית על בסיס דיעה קדומה והכללה. תודה ויום טוב.
 
../images/Emo6.gifהצחקתן אותי. לגמרי../images/Emo70.gif

לא מביך אתכן כשבנות מסתובבות עם חצי ישבן בחו
עם בטן בחוץ
עם חצי חזה חשוף (חצי זה במקרה הטוב)
רק תינוק יונק זה מביך
והכי חשוב-כשמניקים לא צריך לחשוף כ-ל-ו-ם
אפשר להניק בצניעות בכל מקום. מי שלא יודעת איך לעשות זאת- שפשוט תשאל. אפשר ללמוד לעשות זאת. תינוק יונק לא צריך לחכות לארוחה עד שאמא תמצא מרתף להסתתר בו. התפקיד של האם הוא להאכיל אותו בכל מקום, בדרך שלא תביך אותה או את הציבור.
 

בי נ ק ה

New member
../images/Emo45.gif חוטיני,שומנים נשפכים,שחורדינים

את זה אנחנו סובלים ועוד חלקנו טוען שזה מדליק אותו אבל רמז לחולצה מופשלת זה מוקצה? אנשים, נדמה לי שנפלנו על שרשור של טרול מרושע
 

1במיה

New member
טרול טרול אבל השאלה העלתה פה

בעיתיות ותפיסות (שלפי דעתי לפחות) שגויות של נשים
 

zina11

New member
כל אחת שתעשה מה שנוח לה

ואם למישהו מפריע לראות אישה מניקה (שומו שמיים - הרי היום באמת רואים יותר בכל הפרסומות...) הוא מוזמן להסיט את מבטו ולא להסתכל!!
 

gallish

New member
ועוד משהו (כי הייתי חייבת ../images/Emo3.gif)

מה בדיוק נראה לך דוחה כאן
 
למעלה