נשים חושפות: כך תתחילו איתנו מבלי להטריד

Astroo

New member
עשית פסיכומטרי פעם?

כל הרינג הוא דג, זה לא אומר שכל דג הוא הרינג. ההרינגים הם תת-קבוצה של דגים.
הגברים שמתנהגים בוולגריות הם תת-קבוצה של גברים שמרגישים בטחון בלהתחיל עם נשים במקומות ציבוריים. אלה ואלה נוחלים אי אלו הצלחות, אחרת היו משנים את האסטרטגיה. זה אומר שנשים כקבוצה (ולא כל אשה באופן אישי) מעודדות התנהגות כזאת ויש להן אשמה חלקית בהתנהגותם של הגברים האלה.
 
למדת פעם פסיכולוגיה בשקל??

הבנתי כבר שיש לך דעה שלילית על נשים.. הבנתי גם שלא היו לך הצלחות עם נשים אז אתה מאשים בזה בעיקר את המין הנשי כולו.. נשאר רק לחבר בין שתי העובדות האלה ולהגיע למסקנה שעבורך האשם בהתנהגות וולגרית הן הנשים (חלקית.. מלאה.. לא משנה.. זה משחק מילים מכובס). אתה לא באמת יודע האם גבר וולגרי מצליח או לא מצליח עם נשים ובגלל מה יש או אין לו הצלחה.. הנה העובדה- נשים הן לא רובוטיות עם כפתור בראש שמופעל ע"י משפטים של "הלו בובה".. לכול אישה יש אישיות משלנ (נכון שקשה להאמין???) שהתנהגותה היא תוצאה מכך.. לכן אם גבר אמר ל10 נשים "הלו בובה" והצליח לו עם 5 זה לא בהכרח אומר שהוולגריות ההתחלתית שלו היא הסיבה לזה.. מכאן למסקנה הסופית- המסקנות וההאשמות שלך (ככה אני חושבת) הן תולדה בעיקר משוביניזם.
 

Astroo

New member
בשקל או בדולר, עובדה שזה מצליח להם

אחרת היו משנים את האסטרטגיה. אם מישהו אומר "הלו בובה" ל-10 נשים ומצליח עם 5 (או אפילו 1), משמע שזו אסטרטגיה מוצלחת.
 
הבעיה היא בחוסר ההבנה (שלך.. שלהם)

שכול המסקנה הזאת לא בהכרח היא תוצאה מהוולגריות אלא מגורמים אחרים..
 

Astroo

New member
ואיך זה בדיוק סותר את טענתי?

חלק מהנשים נעתרות לחיזוריהם של גברים וולגריים וחצופים. בין אם בגלל הוולגריות והחוצפה שלהם ובין אם למרות התכונות האלה. והתוצאה היא שהן מעודדות את האסטרטגיה הגברית הזאת.
 
כן, ההצלחה שלו היא לא תוצאה של הוולגריות,

שתיהן, גם הוולגריות וגם העובדה שנשים נמשכות אליו, נובעות מכך שהוא "משדר" משהו שמושך נשים, ואו לקרוא לילד בשמו, הנשים מרגישות שהוא זכר אלפא או קרוב לכזה.
 
ברור שנשים הן לא רובוטיות ולכל אחת ישנה אישיות משלה,

אבל התופעה שאסטרו מצביע עליה אכן קיימת, אמה מה, היא קיימת לא כאיזה חוק המחייב ב-100% מהמקרים, אלא כמגמה סטטיסטית. אנחנו, נשים וגברים כאחת, יצורים בעלי מודעות, והמודעות מקנה מרחב תמרון רחב המאפשר פעולה שלא נובעת ישירות מהתוכנית הגנטית הצרובה בנו או אפילו מנוגדת לה. אבל התנגדות כזאת מצריכה פעולה מתוך מודעות ומאמץ רצוני גדול, ויכולת להתנגד לתוכנית הגנטית משתנה מאדם לאדם אבל לרוב די מוגבלת ממילא. עוצבנו כמין ביאולוגי במשך מאות אלפי שנים, לפני יותר מכשלוש מאות אלף שנה למדנו לשלוט באש והתחלנו לבשל את מזונינו, לפני יותר מכשבעים אלף שנה פיתחנו שפת דיבור במובן המודרני של המילה וונהיינו סופית האדם הנבון במלוא מובן המילה, רק לפני כ-12 עד 10 אלף שנה זנחנו את אורך החיים של לקטים-ציידים החיים בחבורות קטנות ופיתחנו את החקלאות. אנחנו מתואמים גנתית לחיים בחבורות קטנות (כמה עשרות פרטים) של לקטים-ציידים, וכל רגשותינו ומאווינו מבטאים את התוכנית הזאת. האסטרטגיה המינית הנקבית באופן כללי (לאו דווקא של בני האדם) היא למצוא זכר נשא הגנים המשובחים ביותר עבור המספר המוגבל של צאצאיה האפשריים. ובמקרה של נקבת אדם בשבת לקטים-ציידים לפני 40 אלף שנה, זה לא זכר הכי רומנטי, מתחשב, תומך ומתמחה הכריית מידע עבור 20 אלף שקל לחודש, אלא זכר שמעמדו בשבט גבוה כמה שיותר, ומיותר לציין שהוא טיפס במעלה הסולם ההיררכי בשיטות הכי ברוטליות וכוחניות שיש, גבר כזה הוא לא בדיוק מופנם וביישן, והביטחון שלו בנוי על נסיון גצוף מגיל 0 של נצחונות במאבקים היררכיים פיזיים. זה הטיפוס של זכר אלפא אנושי, ולגברים כאלה התוכנית הגנטית המובנית מאלצת את המין היפה להמשך. ברור שבעולם המודרני נטיות כאלה מוחלשות ומתוקנות חלקית ע"י התרבות, אבל אי אפשר להתאלם מההיסטוריה והגנטיקה אם אנחנו רוצים להבין את הדחפים והרצונות שלנו.
 

beatman

Member
הקטע הוא שיש נשים שטוענות שהן אוהבות גבר שרודף אחריהן

גם אם לא הצליח לו בפעם הראשונה, הוא לא מוותר ונחוש לכבוש את ליבה.
במיוחד כאשר יש כאלה שמשחקות אותה קשות להשגה או מתביישות.
&nbsp
אז איך אפשר לדעת אם מדובר בלא סופי או "לא" סתמי ?
 
אתה כאדם יודע מתי חבר שלך

אומר לך "לא"??? אז מה הבעיה להבין כשבחורה אומרת לך לא??? יש בעיה שגברים חושבים שבחורות "משחקות" איתם ושיש "סימנים" ומתנהגים בוולגריות או מטרידים.
 

beatman

Member
כשבחורות מסויימות טוענות שהן אוהבות את החיזור והעקשנות

אז יש בעיה להבין מתי ה-לא הוא אמיתי
&nbsp
אני לא מדבר על וולגריות והטרדה.
 

dori78

New member
ואתה מאחל לעצמך בחורה כזאת???

מי שמנסה להשיג בחורה שמשחקת משחקים מטופשים - שיבוא בטענות אל עצמו...
 

beatman

Member
השאלה היא אם אלה משחקים מטופשים או משחקים מקובלים

בקרב הרבה נשים ?!
לי אין תשובה.
 

dori78

New member
מה זה משנה???

ואם זה "מקובל" שגבר יאנוס את האשה בדייט הראשון - זה אומר שאני צריכה להסכים לזה?

יש הרבה דברים בתחום ההיכרויות שהם מעוותים לחלוטין בעיניי.
זה כולל נשים שמשחקות משחקים מטופשים וזה כולל גברים שנדמה להם שהם צריכים ליצור מצג שווא של ביטחון מזוייף.
אני מנחשת שמרבית הגברים שמטרידים בחורות, אלה שמשתמשים בוולגריות - הם לא באמת בטוחים בעצמם, אלא נופלים למלכודת של הצגה מטומטמת של משהו שהם לא.

בכל שנותיי כרווקה מתבגרת, תמיד ידעתי מה אני מחפשת ולמה אני לא מוכנה להסכים.
לקחתי בחשבון גם את האפשרות שאשאר לבד.
זה נראה לי עדיף על פני ליצור זוגיות עם מישהו שלא מתאים לי.

אתה חושב שאתה בחור עדין ואיכותי?
תפסיק לגשת לבחורות שמחפשות דברים שאתה לא.
 
את לא אוהבת גבר שיוצר מצג שווא של ביטחון מזויף?

ז"א גבר שמפגין חוסר ביטחון מושך אותך מינית ו"עושה לך את זה"?
אני לא יודע, אולי את אישה ייחודית מאוד, אבל כמעט תמיד אישה תימשך לגבר בעל ביטחון עצמי גבוה, או לפחות מפגין אותו. גבר שיש לו את זה לא צריך ליצור שום מצג, הוא פשוט מתנהג בטבעיות. אבל מה אמורים לעשות כל הביישנים והמופנמים, חסרי הביטחון? גבר חסר ביטחון שלא יזייף אותו ויצור מצג שווא, ישאר לבד. זה מה שאת מאחלת לגברים כאלה?
 

beatman

Member


 

dori78

New member
לא. אני לא אוהבת דברים מזוייפים באופן כללי.

גבר ביישן - שיטפל בביישנות שלו, בדיוק כמו שאני עשיתי כשהבנתי שהביישנות שלי פוגעת לי בחיי החברה.

אני מניחה שגולשי הפורום לא יאמינו לזה, כי הכתיבה שלי פה משקפת את מי שאני בעשר השנים האחרונות. כילדה וכנערה הייתי מאוד ביישנית ומופנמת, הייתי חסרת ביטחון בנוגע להופעה החיצונית שלי וגם בנוגע לתכונות שלי.
את 300 האנשים שהיו איתי בשכבה בתיכון זיהיתי לפי הנעליים שלהם.
יודע למה? כי לא העזתי להישיר מבט וליצור קשר עין.
המבט שלי היה ברצפה.

איפשהו סביב גיל 24 הבנתי שלהמשיך ככה - אי אפשר.
כלומר, יכולתי לסמוך על המזל שיפיל לי מהשמיים גבר איכותי, כזה שיראה מה אני שווה גם בלי שאאלץ ליצור שיחות חולין עם אנשים זרים. בחרתי שלא לעשות את זה וגם לא ניסיתי מעולם להיות מישהי שאני לא.
מה שכן עשיתי - זה לשכנע קודם כל את עצמי שאני שווה התייחסות, שכל גבר שאני רוצה יהיה בר מזל להיות בן זוג שלי.
זה לא קרה ביום אחד, לקח לי 3-4 שנים להפנים ולהאמין בזה.

זה עזר לי למצוא חברים חדשים, זה עזר לי ביחסים עם בוסים לאורך השנים וזה עזר לי גם בהתנהלות שלי מול גברים במישור הרומנטי.

ואם נחזור לשאלתך המקורית - גבר שמתנהג כמו תרנגול ומתחיל עם כל בחורה ברדיוס 5 מ' - לא, גברים כאלה מעולם לא היו כוס הוודקה שלי. אני מעדיפה גבר שיבוא ויגיד לי בצורה ישירה "ראיתי אותך מהקצה השני של החדר, אין לי ניסיון עשיר בלסובב בחורות על האצבע או שלל משפטי פתיחה מוכחים. אני רק יודע שאני מת להכיר אותך ואין לי מושג מה להגיד כדי שתרצי להכיר אותי".

האמת הקטנה הזאת שווה בעיני הרבה יותר מכל מיני משפטים מטומטמים ואסטרטגיות דוחות שנלמדים במקומות כמו מאפ"י.

וכמובן שלא יילך וישפוך את המשפט הזה על 8 בחורות לפני, כי זה הופך את זה לאסטרטגיה זולה וזה ממש לא משהו שיגרום לבחורה לרצות אותך.
 

Astroo

New member
את משעשעת

גבר שיעז לגשת אליך ולהגיד בבטחון משפט כל כך ארוך, התאמן על כך רבות ואמר את אותו המשפט לעשרות נשים לפנייך, ויגיד לעוד עשרות גם אחריך (או שהוא על תרופות).
 

dori78

New member
אני שמחה שאני משעשעת אותך.

גבר שמרגיש בטוח ושלם עם זה שהוא כזה, לא מנסה להיות איזה שובר לבבות
או דון ז'ואן מזוייף - זה גבר שמסוגל להגיד דברים כאלה בלי לתכנן וללמוד בע"פ.
אולי אתה לא מכיר כאלה ואולי אתה סתם לא מכיר בקיומם, כמו שכתבת שאתה לא מכיר גברים ש"ממקבלים" 2-3 בחורות כדי למקסם את הסיכויים.
לי יצא להכיר כמה וכמה כאלה וגם אני נקטתי בגישה הזאת פעמיים או שלוש כשניסיתי להתחיל עם גברים.

מעבר לזה - במקרה שלי באופן ספציפי, גבר שמסוגל להתנסח באופן כזה
זה משהו שבהחלט היה מושך אותי וגבר שלא יודע לחבר ארבע מילים לכדי
משפט קוהרנטי זה משהו שלא מעורר בי הערכה גדולה.
 

Astroo

New member
מדובר בפנטזיה בהשראת קומדיות רומנטיות הוליוודיות

אולי אני לא כ"כ מכיר נשים (היו לי מעט מערכות יחסים איתן, ורק אחת ארוכה), אבל גברים אני מכיר היטב. ותאמיני לי שמדובר בפנטזיה שלך ולא משהו אמיתי.
 

dori78

New member
לא, מדובר בחיים הפרטיים שלי.

ואני שמחה לראות שכאדם שמתלונן מפה עד הירח על נשים שהפלו אותו רק כי הוא חנון רוסי ביישן ומעוניין לשתף את החוויה הטראומטית עם כל העולם, אתה פוסל במחי יד חוויות של אנשים אחרים כאילו אין יחסים בעולם מלבד אלו שאתה מכיר.
הייתי מצפה מאדם שמנסה להסביר ולשכנע את אלה ש"הולך להם" שהחוויה שלו מנשים היא לא נעימה, שיהיה מוכן לקבל גם חוויות אחרות של יחסים.
 
למעלה