נשות הכותל

נשות הכותל

חברים וחברות ,שוב הגיעו נשות הכותל ( הם ממש גברים במובן החיובי ) להתפלל ושוב החרעידים צועקים ,
אני חושב שיש קולות שלא נשמעים גם מתוך הציבור החרדי שמצדדים בעדם ,
מה היו עושים החרדים ,אם לא היו חילי צה"ל משחררים את הכותל ,
אני חושב ,שמגיע כבוד לנשות הכותל, כי הם ,והוריהם היו בין אלו ששחררו את הכותל ,אף חרדי של ימינו לא היה משחרר את הכותל לעולם
כך שלאף חרדי אין זכות בכלל על הכותל
די לשתלטנות ולכפיה
הכותל הוא אתר לאומי לכולםםםםםם
 


 
למעלה