נשברתי

נשברתי



אני, שם:*** משפחה:*** מ.א. :*** הידוע כ ``הקשוח וקר הרוח``--עפ``י חבריי ``סגור``,``קשה`` ו ``לא מראה רגשות``--על פי זוגתי מצהיר בזאת שגופי עמד מלכת תוך כדי הצפייה בתכנית ``עובדה`` ששודרה ליל אמש פעם ראשונה מזה המון זמן שכמעט הרגשתי את הלחץ שהפעילו הדמעות על עיני. פעם ראשונה שחשבתי במלוא הרצינות אם לברוח למקלחת בכדי לתת לבכי לצאת. היה קשה לי להשאר אדיש, פעם ראשונה מזה המון זמן ש זוגתי בכתה ולי היה קשה לגשת אליה ולחבק אותה. אני בשוק מעצמי שהגעתי למצב הזה, אין ספק, הילדה הזו בהחלט זיעזעה(ולא רק אותי). אני יודע שמישהי פה ממש תופתע לקרוא את זה, והיא בטח אומרת לעצמה ``לא יכול להיות, אני לא מכירה אותו ככה``, ובכן לי לא נותר הרבה אלא להסכים איתה, כי גם אני לא מכיר אותי ככה.
 
הנח לדמעותיך לזרום ....



העובדה שלדמעות יש כח מטהר, מצעיר , ומקל - היתה ידועה למורים הרוחניים המתבודדים הנזירים וחברי המסדרים הרוחניים . הם העריכו את `` מתנת הדמעות ``...... ובדיוק כמו שהמים הזורמים מקדימים את תופעת הקשת באור הבראשיתי , כך גם הבכי מקדים את הקשת של האור המאיר את הנשמה. תבכה באתי זה בסך הכל מועיל....
 
למעלה