נקיטה.... 8-( הבטחות....הבטחות... חיכיתי, חיכיתי...בכיתי, בכיתי ופעם נוספת...הברזת
ה הוריקן New member 1/2/01 #1 נקיטה.... 8-( הבטחות....הבטחות... חיכיתי, חיכיתי...בכיתי, בכיתי ופעם נוספת...הברזת