נקודות ויזה

  • פותח הנושא orb
  • פורסם בתאריך

orb

New member
נקודות ויזה

ברשותי 11 אלף נקודות שצברתי בכרטיס ויזה כאל מאחר והכרטיס הונפק עבורי דרך מקום עבודתו של בעלי והיינו צריכים להחזירו מאחר ובעלי תכנן לעזוב את מקום עבודתו, יצרתי קשר עם מוקד הקניות (דרך חוברת) ודרשתי למצות את הנקודות שברשותי באמצעות קניית פריט מהחוברת בעלות של 10 אלף נקודות. הובטח לי שתוך מס´ ימים יגיע אליי הפריט הביתה. לאחר מס´ שבועות לכשכבר החזרתי את הכרטיס חזרה למקום עבודתו של בעליוטרם קיבלתי את הפריט שהזמנתי, יצרתי קשר באותו טלפון עם מוקד ההזמנות ובקשתי לדעת מדוע טרם קיבלתי את הפריט שהוזמן,נאמר לי שההזמנה בוטלה עקב אי אשור של חברת ויזה כאל ורק הם יוכלו לענות לפנייתי ושאלותיי. פניתי לנציג שרות של ויזה כאל ולאחר שהסברתי בפניו את הנושא הוא ציין שהנקודות שברשותי מוקפאות ולא ניתן לבצע שום פעולה אלא אם ברצוני להנפיק כרטיס אשראי חדש. כל זאת למרות שאת ההזמנה בצעתי בזמן שברשותי היה הכרטיס וכן הנקודות לא היו "מוקפאות". בנוסף דבר שמאוד מקומם הוא שהנקודות שצברתי בהיותי לקוחה שלהן הינן נקודות השייכות לי ורק לי. הלא אין לי זכות לממש אתן בכל עת? בנוסף את התשלום השנתי על החזקת הכרטיס ויזה כאל הרגישה נוח מאוד לגבות ממני באותו חודש, האם אין לי הזכות לקבל החזר על החלק היחסי בו לא הייתי כבר לקוחה שלהם?... בקיצור חברת האשראי מרשה לה לראות בי לקוחה לכשהיא מעוניינת בכך ומונעת ממני לממש את זכותי על הנקודות שצברתי. ממש מרגיז. האם אין משהו שביכולתי לעשות?
 
למעלה