נציגות מחול,

adykacen

New member
נציגות מחול,

באימפריה העותמנית, היו סניפים של מדינות. הן שילמו כסף לעותמניים העניים והמושחתים, ובתמורה הם יכלו להביא אזרחים שלא סרו למרות העותמנים אלא נחשבו לאזרחי המדינות של הסניף. איך קוראים לזה?
 

OMRK1

New member
זכויות אקסטריטוראליות

אם אני זוכר נכון את השם....
 

adykacen

New member
לא היה לזה שם אחר, משהו גליציאני

זה היה בסופו של דבר כל מיני נציגויות דואר, או משהו כזה...
 
למעלה