נציגות מהצפון האם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שירים יד ומה דעתכם על מפגש של הפורום
ב בר היפה 1 New member 11/11/04 #1 נציגות מהצפון האם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שירים יד ומה דעתכם על מפגש של הפורום
O orly 12 New member 11/11/04 #2 מדי פעם שואלים פה אם יש אנשים מהצפון, אבל אף אחד לא הרים את הכפפה ליזום איזה שהוא מפגש (גם אני לא ), אז אני מהצפון וכל יוזמה תתקבל בברכה.
מדי פעם שואלים פה אם יש אנשים מהצפון, אבל אף אחד לא הרים את הכפפה ליזום איזה שהוא מפגש (גם אני לא ), אז אני מהצפון וכל יוזמה תתקבל בברכה.
ה החוליה החזקה 1 New member 15/11/04 #4 היי בר,אני מהצפון,ואשמח לארח ... את חברות הפורום אצלי בבית,יש לי דשא גדול והרבה מקום לילדים,אז אשמח אם תודיעו לי מי רוצה לבוא ומתי.
היי בר,אני מהצפון,ואשמח לארח ... את חברות הפורום אצלי בבית,יש לי דשא גדול והרבה מקום לילדים,אז אשמח אם תודיעו לי מי רוצה לבוא ומתי.