נציגות מהצפון

נציגות מהצפון

האם יש כאן מישהו מאיזור הצפון שירים יד ומה דעתכם על מפגש של הפורום
 

orly 12

New member
מדי פעם

שואלים פה אם יש אנשים מהצפון, אבל אף אחד לא הרים את הכפפה ליזום איזה שהוא מפגש (גם אני לא
), אז אני מהצפון וכל יוזמה תתקבל בברכה.
 
היי בר,אני מהצפון,ואשמח לארח ...

את חברות הפורום אצלי בבית,יש לי דשא גדול והרבה מקום לילדים,אז אשמח אם תודיעו לי מי רוצה לבוא ומתי.
 
למעלה