אורחים בפורום
New member
רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפוש
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
ובכספונט, האפשרויות מוגבלות לעומת אפשרויות החיפוש באפליקציה, ולכן כדי להקל על חיפוש חוזים, מוצעים חוזים ראשית לפי השימוש, כלומר חוזים שקיימים או היו קיימים על הכרטיס וניתן לחדש אותם.
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
מלבד זאת מוצעים חוזים רלוונטיים לאיזור בו נמצא הכספונט, הגיוני שהנוסע נוסע באיזור זה.
ומי שלא מוצא באפשרויות המוצגות בכספונט יכול לעשות שימוש בהזמנת טעינה כפי שהוסב פה.
בכל מקרה ברוב המקרים נוסעים רוכשים חוזה אחד או שניים ואותם מחדשים מפעם לפעם, ולכן אפשרויות החידוש בכספונטים בבתי העסק ובאפליקציה נותנות מענה לרוב האוכלוסיה.
רב קו אונליין ממליצה על חוזים לחידוש במטרה להקל על החיפושכפי שאמרתי מלחתחילה: ביזיון וחוסר מידע נגיש נורמלי לציבור
ותשתית תפעול נורמלית
 
1. חוזה לא נמחק מכרטיס כאשר הוא מנוצל או מסתיים אלא רק "מתבטל" (נמחק הקישור מ-"תוכן עניינים" אבל תוכן הרשומות נשאר כפי שהיה)
2. במסוף טעינה, לא משנה איזה, מוצג תוכן כרטיס כפישהו נקרא מתוכן הכרטיס (נקרא תוכן של כל רשומה בנפרד, אך לרוב לא מסומן האם זה תקף או לא)
2.1. ברב-קו אונליין מוצג חוזה ערך צבור פעיל אחד גם אם בפועל בכרטיס יש כמה חוזים כאלה שבוטלו, בגלל סעיף 3 כדי שלא יחשבו ש"גונבים כסף" כי הנוסע היה רואה כמה חוזים אשר "לא פועלים"
2.2. סריקה בכספונט מציגה רק חוזים של האזור וחוזים שכבר נמצאים בכרטיס כפי שנקראו ממנו (ישר מהתוכן), אשר ניתנים לרכישה חוזרת (חידוש) מרב-קו אונליין (אם באפליקציה יש לחצן רכישה ישר בדף החוזים (כאשר לא צריך לעבור לדף חיפוש חוזה אחר לטעינה, כלומר הכספונט היה ישר מציע לך לחדש גם את הכרטיסיה קוד 2 - מאגד תעבורה כי היא היחידה שממשיכה למכור אותו דרך רב-קו אונליין - אילו מסיטיפס היה חוזה נוצל מהסוג של 1, 2 או 10 נסיעות ולא ה-20 שלא נמכר דרך רב-קו אונליין) )
3. טעינת חוזה במסוף של אגד (קופה/אוטובוס, בעיקר במסוף מהסוג הישן, אבל לרוב קורה גם בחדש) טוענת אותו לחוזה ה-"פנוי" הבא (מעבירה חוזה)
4. מרכז שירות רואה רק חוזים פעילים מ-"תוכן עניינים" (ולכן בכלל לא עוזר בנושא של "אבל מכונת טעינה מציגה ככה!"), אבל כאשר מבקשים הנפקה והעברת חוזים הוא פשוט מעביר את תוכן כל הכרטיס כפישהו, אז אתה ממשיך להיות תקוע עם חוזים מלפני עידן הדינוזאורים
 
 
יותר טוב?
חוזים קיימים על הכרטיס זו עובדה, יש בו שבב שמכיל מקום ל 6 חוזים ועד שהם לא נדרסים ע"י חוזים חדשים הם ממשיכים להיות רשומים על הרב קו, בין אם פג תוקפם או שהם כבר לא פעילים.
רב קו אונליין יוצאת מנקודת הנחה שאם השתמשת פעם בחוזה הזה תרצה להשתמש בו שוב, ואולי אפילו תרצה לדעת שהיה לך חוזה מסוג כזה והוא בדיוק נגמר (למשל כרטיסיה וכמות הניקובים שבה).
מתוך רשימת החוזים הקיימים או כאלה שכבר לא פעילים, ניתן במידה ונמכרים ברב קו אונליין, לעבור מייד לרכישה מבלי לחפש בכמות האדירה של החוזים המוצעים.
ובכספונט, האפשרויות מוגבלות לעומת אפשרויות החיפוש באפליקציה, ולכן כדי להקל על חיפוש חוזים, מוצעים חוזים ראשית לפי השימוש, כלומר חוזים שקיימים או היו קיימים על הכרטיס וניתן לחדש אותם.
בצילום שהוצג למעלה לגבי מספר חוזים של ערך צבור שכבר אינם פעילים, במקרה מדובר בחוזים שונים כי כל אחד מהם נטען בעבר בסכום שונה, כל אחד הוצג שוב, כי המשתמש בעבר קנה בסכומים האלה ויתכן ורצה שוב לרכוש באחד מהסכומים האלה.
מלבד זאת מוצעים חוזים רלוונטיים לאיזור בו נמצא הכספונט, הגיוני שהנוסע נוסע באיזור זה.
ומי שלא מוצא באפשרויות המוצגות בכספונט יכול לעשות שימוש בהזמנת טעינה כפי שהוסב פה.
בכל מקרה ברוב המקרים נוסעים רוכשים חוזה אחד או שניים ואותם מחדשים מפעם לפעם, ולכן אפשרויות החידוש בכספונטים בבתי העסק ובאפליקציה נותנות מענה לרוב האוכלוסיה.