נפגעת שידוכים

rarg

New member
האמת לדעתי זו אלטרנטיבה לא רעה

כאחת שלא אוהבת אתרי היכרויות ואף סולדת מהם, שהסביבה תכיר לי זו אופציה לא רעה.. פשוט תלוי מי, עדיף אדם שיכיר לעומק את מי שאת וידע מה את אוהבת ומה תעדיפי ולא זריקת רווקים אקראיים עלייך.. ושווה לנסות מה הכי גרוע שיכול לקרות..לא מתאים תודה ושלום.
 

צלשלספק

New member
בקטנה. השדכנית בסה"כ רצתה להבטיח את מקומה

בגן עדן. קורה שלא מסתדר. פרופורציות, וגם טלפון שבור ואני הבנה מי שדיך למי או את מי ומתי, זה קורה, מעט מעצבן, ו2-3 טלפונים לאחר שנרגעות הרוחות, בהחלט יכולים לתקן... לא קרה שום דבר, להבא תגידי לאנשים הטובים שיבדקו איתך קודם, ולאו שכן פנו ואת כבר בקשר - "לא אקטואלי - תודה רבה" לא חייבים לפרט למה וכמה, ואם לא מסתדר עם העכשווי ואת מעוניינת לחזור ל"לא אקטואלי", תחזרי לבחור שפנה מקודם, ותבדקי אם אצלו אם עדיין אקטואלי. הייתי בשרשור האקטואלי עם אדם, ובמקרה שמתי לב שממש עשיתם מזבוב פיל כאן. גז בניוטרל וחבל, האם יהיה חצוף מצידי לומר שינתן לתעל את כל האנרגיות הללו למקומות אחרים? יאללה שבת היום אנשים...
 

loni rali

New member
אני לא אוהבת שידוכים.

אני כל כך בררנית שהסבירות למצוא מישהו שיהיה לטעמי והטיפוס שלי ככה היא לא גדולה... חוץ מזה שאני רוצה לבחור את הבן זוג שלי בעצמי ולא שמישהו יבחר בשבילי. לאמא שלי יש נטיה כזאת ואני שונאת את זה!
 
למעלה