נפגעת שידוכים

אני נושמת

אני יכולה לשלוח אותם אליך אם את רוצה הם ישמחו להתנחם אצל מישהי כל-כך רגישה וחסודה.
 

הספרנית

New member
את לוקחת דברים בצורה מאוד קשה

גם את כל הסיפור הזה של השידוך, וגם את לנל"מ. קצת הגזמת בתגובה שלך אליו, לא? תהיי קלילה יותר, והדברים יראו פחות כבדים.
 
בהתחלה רשמת שאת יוצא עם מישהו ולכן ....

ובאותה נשימה הוספת שאת אמרת לבחור השני שימתין... ועכשיו את רושמת שאת לא יצאת, זה היה בכלל בליינד דייט או לא משנה מה. את משנה את מה שכתבת בהתאם לתגובות שאת מקבלת פה ( או אני ). אז תחליטי, שנוכל להגיב לך, או שאת כן יוצאת או שלא או שמישהו ממתין או שלא , או לא יודע מה.
 

פלא68

New member
כבד לי

הכירו לך. לא הסתדר - מכאן עכשיו אגנדה כלללית ? אז זה לא הסתייע - ואח"כ שמתברר שאת כן פנויה אז את באה טעונה. את אדם לא קל, זה ברור לך ?
 
...

בכלל לא דיברתי על זה שלא הסתדר, אלא על האי הבנה שהייתה בדרך של כל התהליך...מתנצלת שהיה לך כבד וכן אני אדם לא קל זה ברור לי. תודה על ההתייחסות. אשתדל להעלות דברים קלילים וטרנדיים יותר.
 

הספרנית

New member
זה בסדר לקבלת ביקורת, כן?

אני יכולה להבין שהכעיס אותך שנתנו את הטלפון שלך מבלי לומר לך ומבלי לשאול, אבל האופן שבו את כותבת את הדברים מראים שאת עדין כועסת על כל הסיטואציה. ומה זה משנה אם הוא אמר לשדכנית שהוא לא שם לב לסמס? על זה קם ונופל דבר? ולגבי אמות מידה מוסריות שונות ומשפט כמו "כרגע אני יוצאת עם מישהו.. ושאולי יתאים בהמשך" זה קצת סותר...
 
...

לא על זה לא קם ונופל דבר, אבל בהחלט חשוב לי שמנסים לתקן דברים שנאמרו בשוגג. ולגבי אמות מידה מוסריות, הסברתי כמה שורות מעל שזה גם היה בליינדייט שהתרחש באותו השבוע. אז לא נראה לי שזה לא מוסרי.
 

פלא68

New member
תקשיבי

די. היה תם. עכשיו להבא - מנסים לשדך לך ? זה מאהבה והערכה שיש לך אצל אנשים מסויימים. דרך ההתנהלות שלהם לא "נעימה" ? לא נורא, את צריכה להקשיב לאימי שהיא מתקשרת - 22 שניות היא סיימה את השיחה אחרי שנזפה בי על משהו. לפעמים צריך לראות את התמונה ולא לכעוס.
 

ananeta

New member
האמת שלא הבנתי על מה את כועסת

על הבחור ששלח לך אסאמאס או על המשדכת שלא שאלה אותך יום קודם מה מצבך או על הבחור שאת יוצאת איתו כעת והוא לא בדיוק מוצא חן בעיניך ואת לא בטוחה שהוא מי שאת רוצה אבל מצד שני את כל רוצה את הבחור בעל האסאמאס בהמתנה למרות שהוא דייטר סידרתי ? ובכלל יש לך כל כך הרבה שידוכים שכבר מקשים עליך את החיים ? זה אומר שחזל צדקו כשאמרו מרבה נכסים מרבה דאגה - ואצלך מרבה שדכנים מרבה דאגה. תגידי כמה שידוכים מציעים לך ביום או בשבוע שמקשים עליך כל כך את החיים ? נשמע שיש לך צרות של עשירות.
 
..

תודה, בעיקרון פשוט חיפשתי הזדהות, אין יותר מדיי עצות בעניין כפי הנראה, חשבתי שאולי אשמע משפטים כמו: כן, גם לי זה קרה אבל בסוף היה טוב...משהו שיעודד אותי להמשיך עם זה כי התחלתי להיסגר קצת, ולאבד תקווה, אני מפחדת מהמקום הזה... כנראה שלא הייתי ברורה וזה גרם לאנשים לאי שקט וחלק נפגעו והגיבו בזעם. אני לוקחת חלק מהדברים שאנשים אמרו ומקווה שיהיה טוב בהמשך...שתהיה שנה אזרחית טובה
 
למעלה