נעמה! יש לי הודעה קטנה - למרות שאני לא ממש בקטע של מלחמת הכוכבים: הפורום הזה שווווווווווווווווווווווווה! אני מכירה את נעמה ורק שתדעו שהיא ממש ממש ממש ממש משקיעה בו יותר ממה שאתם חושבים, והיא יותר נחמדה במציאות מאשר היא בפורום! מ.. את יודעת מי