נעמה!

ROOOOOO

New member
נעמה!

יש לי הודעה קטנה - למרות שאני לא ממש בקטע של מלחמת הכוכבים: הפורום הזה שווווווווווווווווווווווווה! אני מכירה את נעמה ורק שתדעו שהיא ממש ממש ממש ממש משקיעה בו יותר ממה שאתם חושבים, והיא יותר נחמדה במציאות מאשר היא בפורום! מ.. את יודעת מי
 

Padme Amidala

New member
תודה רותם... ../images/Emo13.gif

תודה על כל המחמאות.... ושיהיה ברור לכולם שאני לא כתבתי את ההודעה הזאת כדי לפרגן לעצמי!!!
רותם היא חברה טובה שלי מהכיתה! אז היי רותם... ותודה שוב!!
 
למעלה