rubmwue1234
New member
אממ זה מסובך...
לפי מה שהבנתי,
זה בכלל גיורא שכתב לפחות את כל העונה הראשונה,
והיה בקשר מתמיד עם נטפליקס,
ואני גם יודע על כך שנוצרו שינויים כאלה ואחרים לפי בקשתם של נטפליקס..
אתם יודעים, ישראל זה לא אמריקה, אמריקה זה לא ישראל..
אבל היות וגיורא אחראי על כל כתיבת העונה הראשונה(לגבי עוד עונות בנטפליקס אני לא יודע..) אז העלילה המוכרת לנו, או לפחות רובה הולכת להיות מוצגת אי שם בנטפליקס..
לפי מה שהבנתי,
זה בכלל גיורא שכתב לפחות את כל העונה הראשונה,
והיה בקשר מתמיד עם נטפליקס,
ואני גם יודע על כך שנוצרו שינויים כאלה ואחרים לפי בקשתם של נטפליקס..
אתם יודעים, ישראל זה לא אמריקה, אמריקה זה לא ישראל..
אבל היות וגיורא אחראי על כל כתיבת העונה הראשונה(לגבי עוד עונות בנטפליקס אני לא יודע..) אז העלילה המוכרת לנו, או לפחות רובה הולכת להיות מוצגת אי שם בנטפליקס..