נעים מאוד

בעיות בצבא

התגייסתי לא מזמן ורציתי לשאול אם למשהו או משהי ידוע על הטיפולים הניתנים בצבא....
ובכל מקרה רציתי לאחל לכולנו רפואה שלמה...|
 
נעים מאוד../images/Emo23.gif

היי מה קורה חבר´ה אני טליה מחיפה בת 19 סובלת מפסוריאזיס מזה 6 שנים ומזה שנה וחצי סובלת מהחמרה קשה בעקבות התיכון והצבא... הגעתי עד כדי ייאוש ודיכאון, בכיתי והתצבנתי, צרחתי וגירדתי ומה לא?!? אושפזתי בבית חולים, נסעתי לים המלח(מה שדי תרם ואף נתן שיזוף), שמתי משחות, אכלתי רק דברים בריאים- לקחתי ויטמנים והרשימה עוד ארוכה... ועכשיו בעקבות הפורום הזה מקווה להכניס קצת אור לחיי... אז אנא שתפו ,דברו והכי חשוב אל תשמרו בפנים, כי בפנים זה צורב יותר מאשר בחוץ!
 

hilla m

New member
היי טליה ../images/Emo24.gif

קודם כל ברוכה הבאה.... אני ממש מזדהה איתך!! הגעתי למצב אבסורדי שהייתי מתעצבנת מהפסוריאזיס והעצבים הביאו החמרה... בכל אופן מסתבר שכל זה לא שווה, למרות שקל נורא לכולם לדבר ולהגיד את זה רק כשהגיעה ההחמרה והבושה של החשוף אני עצמי הבנתי את זה לבד. בקשר לצבא יש קישור כאן.... הילה.
 
לטליה!

אני ממש לא יכולה לעזור לך בגלל שאני בבית הספר ואת בצבא. כמו שאת רואה יש כאן שתי מנהלות אני והילה שהיא בת 17 והיא כן תוכל לעזור לך! יש גם פורום פסוריאזיס-תמיכה שבו כותבים יותר מבוגרים שאת יכולה להיכנס לשם דרך הקישורית שאני אשים לך. יהיה לך גם את הקישורית של אתר הפסוריאזיס הישראלי.
 

I M Me

New member
שלום לך....

תיראי יש לי את הפסור´ שלי לתקופה קצרה מאוד... אבל דבר אחד למדתי להיתרגז לגרד וליבכות אלה הם הדברים שממש לא עוזרים למצב תאמיני לי למדתי בדרך הקשה... אבל עכשיו למדתי ליחיות עם זה ואני בתקופת הפוגה יחסית... אז אחותי קחי גם את זה בקלות ותהני בצבא... אם זה אפשרי... מה את עושה שם??? אישית לי יש סלידה רצינית מהצבא הבני זונות האלה גנבו לי את כל האחים יש לי שלושה אחים הפרש של 5 שנה בין ההכי גדולה ובינונית וכולם בצבא ואני לבד בבית מישתעממת... ד"א מי אמר לך שצריך לאכול דברים בריאים כל פעם אני שועמת מישהו אומר את זה ואני ממש לא מבינה מה הקשר....
 

b u b a

New member
אהלן...

גם אני חדשה כאן, ואומנם אני לא סובלת מזה אבל 2 בני דודים שלי כן... בת דודה שלי גם חיילת ואני יודעת שהצבא גם מממן לה את התרופות וגם שולח אותה לים המלח כל חצי שנה בערך. אבל זה דורש ביקורים די דחופים בחר"פ... אני מציעה לך לברר את זה. בהצלחה
לירון
 
למעלה